Reply on: Marek6283 #8889:
a keď vidím ten nový CP, tak rátal zhotoviteľ aj so skladbou vozového parku, prestávkami vodičov, prejazdmi a pod.? Pretože ten CP je vždy vlastne rovnaký z oboch konečných (úplne všetky linky nie, ale väčšinou áno). Takže ja neviem, či to je vôbec návrh CP alebo len modelová situácia, akých mám desiatky a tu odznievajú pravidelne.? Nosné linky majú byť 1,2,3,4,5 - podľa dnešného číslovania 1,18,22/17,5/15,6. Tak prečo prečíslovávnie? A na tej novej linke 18 (teda 2) mi chýba polovica spojov aspoň...môj magický príspevok #8888 to názorne ukázal, preto až strach z toho, čo bude po novom.
draxter
Hlavné linky
1 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Pred poľom - Kubra (20/20/30)
2 Juh II - Inovecká - Zlatovská (30/60/-)
3 Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV (20/30/30)
4 Juh I - Inovecká - Hasičská - žst - Sihoť IV (30/30/30)
5 Juh I - Soblahovská - Dlhé Hony - Zlatovská (30/30/30)
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Zlatovská (30/60/60)
7 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst (30/60/-)
po vybudovaní spojovacej komunikácie Inovecká - OC Laugaricio presmerovanie MHD tadiaľ:
24 Laugo - Inovecká - nemocnica - Hasičská - R8zusova - Sihoť IV (60/60/60)
25 Juh II - Dlhé Hony - nemocnica - SOblahovská - Inovecká - Laugo (60/60/60)
ostatné linky
11 Záblatie - Zlatovce - Bratislavská - Hasičská žst - Pred poľom - Kubra - Kubrica (30/60/90)
12 Nozdrkovce(SAD) - Biskupice - nemocnica - Hasičská - Hodžova (podchod žst) - Sihoť IV (60/60/120)
13 Orechové(AOZ) - Zlatovce - Brnianska - Zlatovská - nemocnica - Juh I(Juh II) (60/60/120)
14 Sihoť IV - Opatová - Kubra (účelové spoje)
15 Juh I - Juh II - Nový most - Priemyslený park (účelové spoje)
20 Juh II - Biskupice - LOT (účelové spoje)
21 Juh III - Električná - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Opatová(Chata) - a späť (60/120/120)
23 Juh III - Soblahovská - žst 30/60/60
50 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Pred poľom - žst - Hasičská - nemocnica - Inovecká - Juh II (60 min v 6,7, inak 2 spoje za noc v "x" o 00:30 a 3:30)
v zátvorke je alternatívna konečná pre niektoré vybrané spoje, pokiaľ je / tak je to na výber podľa časti dňa resp. návozu na špičku
Pozn.:
- ja osobne by som linku 7 nezaviedol, radšej by som jej spoje včlenil do linky 3 i so zachádzkou na žst., ale pokiaľ to bude všetko vyťažené, tak kľudne nech máme aj linku 7, bola by to vlastne obdoba liniek 1 a 22.
- doterajšia linka 2 je prečíslovaná na 12, pričom niektoré jej spoje môžu začínať už na SAD a po novom moste ísť do Biksupíc a opačne.
- doterajšia linka 3 a 11 sú zrušené; linka 11 kvôli trolejbusom, kde jej kapacita ja včlenená do liniek 1 a 7. Nová linka 13 je čiastočne náhradou linky 3 a bude jazdiť na Juh I.
- nová linka 11 bude spájať Kubricu so Záblatím a v úseku Hasičská - Kubrica je náhradou za pôvodné linky 7 a 11 a na úseku Záblatie - žst za linky 7 a 13.
- nová linka 14 je prečíslovaná linka 4
- nová linka 15 bude jazdiť z Juhu rovno do priemyselného zámostia, bude to špičkový expres a účelové spoje podľa potreby
- linka 20 je bez zmeny
- linka 21 je na Juhu presmerovaná na Juh III, nakoľko Juh I a II má už dostatok spojov
- linka 23 je presmerovaná po Soblahovskej a končí na žst, pretože Sihoť i Kubra už majú dostatok spojov
- linka 50 naviac obsluhuje aj sídlisko Pred Poľom