Reply on: syko #8392:
ak by to naozaj prinieslo to, čo by som chcel ja, bolo by to vynikajúce. Ale ktovie, takto od papiera sa to ukáže až neskôr, ale princíp by mal vyzerať takto:- ak niekde vlak má naozaj dobrú obslužnosť aj frekvenciu, nech preberie gro dopravy (napr. TN-Tr.Teplá-DCA-IL-PB) a autobusové km použiť tam, kde ten vlak tak často alebo vôbec nechodí (napr. TN-BN-TO)
- ak niekde treba, zostane oboje, kvôli umiestneniu zastávok (TN-NM) a niekde to bude bez následkov (TN-Selec, TN-Tr.Teplice/NDCA)
To navážanie na vlak by bolo super. Alebo opačne, prípojovosť busov na vlaky. Lenže to už je otázka aj sledovania vlastných záujmov, nielen záujmov cestujúcich
MA MHD
http://aktualne.atlas.sk/tragicka-nehoda-autobusu-v-nemocnici-zostava-desat-zranenych/dnes/doprava/?utm_source=spravy03&utm_medium=atlas&utm_campaign=hp
http://www.ta3.com/clanok/1046353/medzi-bratislavou-a-svatym-jurom-sa-prevratil-autobus.html
http://www.topky.sk/cl/10/1422083/ONLINE-V-Bratislave-sa-prevratil-autobus--Mrtvy-vodic--strasne-diagnozy-tazko-zranenych-