chcem sa opýtať, že kde stoja spoje liniek 13,17 a 23, ktoré začínajú pri Bille smer Hasičská? Stoja tam pri pneuservise kde linky 1,7,11 alebo stoja pri cyklopredajni ako linky 1,7,11 smer Kubrica? Keďže sú to vlastne spoje nadväzujúce na príchod spoja danej linky k Bille predpokladám, že asi nekrúžia okolo celého sídliska Pred poľom (a teraz to ani nie je možné) ale že začínajú pri Cykle. Ako to teda je? Díky moc za help.
Ja som mu to sam zdvoraznoval ze stava daleko od obrubnikov,on raz poskodil o obrubnik naraznik a od vtedy ...je to v nom...ale ja ho neospravedlnujem,mal by sa snazit,mate pravdu...,
Ináč pozerám že tam je dosť blízko okraja stĺp? Keď sa vodič "nalepí" na obrubník, tak si neoškrie späťák?
Samozrejme to na fotke je extrém, to by sa nemalo stávať...
Tak to je sila, takto zastavovat. Myslim si, ze je to len o vodicovi. Chod sa odviezt #20, ked tam bude Tiny. Krasne sa oprie o kasselak. To by ste mali ist odfotit. Toto by som povedal ze je robenie naschval proti ludom. Vieme sami, ze niektorich nasich vodicov robota bavi a niektori tam chodia len preto ze niekde robit musia a potom sa vyzuria na cestujucich.
Stretol som sa aj s tým názorom, že napr. na zástavke Pod Juhom (ktorá je na znamenie) majú problém najmä starší ľudia, ktorí na displej nedovidia. Čiže nevedia z diaľky zhodnotiť, či mávať na vodiča, aby im zastavil. Preto na ňu neradi chodia (dva na sebe nezávislé názory). Ale je to hlavne vec čísla na prednom displeji, než dvojriadkového popisu. To je podľa mňa skôr doplňujúca informácia. Čislo by malo byť čo najväčšie. Nad absenciou "Služobnej jazdy" tiež krútim hlavou. https://lh3.googleusercontent.com/-CU9Sl398QkQ/TeIkR-EZY5I/AAAAAAAAHWg/n9yET4RAdQw/s640/P5280046.JPG
Inak jedna poznámka k Legionárskej z dnešla. Vodičovi spoju 24 v smere k Laugaríciu (odchod zo zástavky 16:28) evidentne zastavovanie pri okraji nič nehovorí. Neviem posúdiť, či ide o nevedomosť, lajdáckosť, alebo len o primitivizmus daného vodiča. No aj toto je dôkaz, že mnohé veci sú hlavne o ľuďoch. Darmo sa budú osádzať kasselské obrubníky, keď podaktorým to aj tak veľa nepovie. Pridávam odkaz ako dôkaz: http://imageshack.us/photo/my-images/607/6dkv.jpg/ ?
to inverzné zobrazenie by som použil pre číslo linky buď na zrýchlených spojoch, alebo spojoch, ktoré nejdú po riadnej (väčšinovej) trase, napr. 2 po LOT/Nozdrkovce, 3 ktorý ide okružne, 5 zrýchlené, 6 do Priem.parku a Opatovej, 13 k TRENSu/do Kubrice, 15 zrýchlené a do Priem. parku, 17 k TRENSu, 19 do Mestečka, 21 ktorá sa nevracia z Opatovej na Juh, 22 zrýchlený, 23 do TRENSu... ?
Je to otázka miestneho zvyku. Ak sú v Trenčíne ľudia na bežiace zastávky na prednom transparente zvyknutí, zrejme by som to nemenil. U nás v Nitre sú na tabuliach len konečné zastávky (vpredu aj na boku) a ľudia sú zvyknutí, že keď nepoznajú trasu, tak sa pozrú do zastávkového cestovného poriadku. Mimochodom, rovnako funguje väčšina západnej Európy (len číslo a konečná). Ale každému môže vyhovovať niečo iné.
súhlasím, tiež vidím, že ľudia chodia pozerať dopredu. Jednak je to preto, že bočná tabuľa bývala (pokiaľ bola, že) v zadnej časti Karosy 700 a tak súčasný bočný displej je viac-menej doplnok. Ľudia si čítajú cieľ počas "pristávania busu" a nie keď stojí zboku. Máš recht. Ale za piktogram by som bol, parný rušeň ako cieľ stanice, alebo autobus keď voz ide na SAD, či paneláky keď ide na Juh alebo Sihoť, lietadlo keď ide po LOT a kone keď ide do Nozdrkoviec by boli fajn.
Na rozdiel od iných, kde je znamienko malý krížik x. Takže netuším, ale SAD má podľa oficiálneho a schváleného CP na tejto zastávke zastavovať bez akéhokoľvek znamenia. Ale ak je skutočnosť taká ako píšeš, tak potom ?
Čo sa týka tých transparentov , tak tú inšpiráciu som myslel iba na piktogramy. Tie fotky som tu dal ako ukážku rôznych piktogramov aké by sa dali použiť aj v Trenčíne. To že pod konečnou sa vypisujú zástavky linky to by som určite nemenil. Len by som doplnil piktogramy a nápisy nenastupovať pred konečnou. Keby to bolo aspoň na prednom transparente , tak by to pomohlo aj cudzincom aj domácim. Niekedy vidím že napríklad dôchodcovia to nestíhajú čítať , keby tam bol piktogram vlak (na stanicu) tak by to vedeli hneď.
Podla informacii a prieskumu zarabame na slovensku cca 700 eur. Takze informaciam a priekumu neverim v nicom. A sam na vlastne oci vidim, ako vacsina ludi sa ide pozriet dopredu, hlavne ti starsi, lebo na boku to ide rychlo a malymi pismenkami. Kedysi ked boli plastove tabule kde boli napisane len 3-4zastavky, sa vedel kazdy orientovat. Ja nie som proti piktogramom, len si myslim, ze je lepsie, ked je napisana cielova zastavka a pod nou vypisane dolezite zastavky po ceste.
zoznam zastávok zobrazuje na boku, nakoľko podľa informácii a prieskumu cestujúci potrebujú na prednej tabule len základné informácie, hoc aké ďalšie informácie aj tak nečítajú...lebo pri nastupovaní ten predok nevidia iba bok a keď vidia aj tak sa opýtajú v autobuse
PS: každú činnosť v prospech si vážime, a vždy to tak aj bude. A vďaka aj vám, chalani, že makáte poctivo za tým volantom po tých našich rozbitých cestách!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter