Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nieco som uz pisal nizsie v diskusii. Moje info su vacsinou z netu, takze nieco moze byt inak. Praveze sa uz zacalo stavebne konanie na podjazd Brnianska na OUCD, kedze ten sa musi vybudovat pravdepodobne este tento rok, nez sa uzavrie prejazd okolo Old Heroldu kvoli budovaniu úpdjazdu a to potrva asi az do konca vysavby 2015. Vraj ma dodavatel v septembri predlozit definitivne plan organizacie vystavby, tak sa uvidi. V starsich zapisniciach z mesta je uvedene, ze zeleznice prislubili zaplatit tych 6,5 miliona EUR na rozsirenie cesty v Zlatovciach (lebo to by bolo neunosne), siete na plavaren a rozsirenie mosta na Ostrov.

Autobuska je este daleko, vraj sa riesi projekt, ale tazko nieco unikne, treba pockat az bude podana ziadost o uzemne rozhodnutie a potom proti niecomu protestovat. Ked zeleznice vyhlasovali sutaz, tak som chcel, aby to radsej vyhrali Taliani co opravuju v Prahe stanicu, ale asi to pre nich nebolo zaujimave.
SIRS je sice firma s nejasnym financym pozadim, ale ma za sebou aspon Mirage v Ziline a sama si chce poriesit pohyb svojich vozidiel.... Nic neda mestu zadarmo, ale stanica je vstupna brana do mesta a tu v TN sa taky silny investor, ktory to tam kompletne opravi na moderny civilizovany terminal nikdy nenajde. TN potrebuje turistov a dostojny vstup. Pre mna za mna nech je tam rovno aj visuta lanovka zo stanice a naspat sa mozu vracat cez mesto.
Na druhej strane su tam nespokojni majitelia obchodnych prevadzok, ale taky je zivot, konkurencny boj neni rovny a ak sa tam nakupne centrum spravi, tak ich moze o nejakych zakaznikov pripravit, ale to zalezi na kazdom ako sa s tym vysporiada. Doteraz nikoho nezaujimalo ako tam okolie vyzera, lebo aj stamgasti, gambleri a bezdaci su dobry biznis, ale do ineho ako svojho nedam.

Ako som uz spominal mne najviac vadi, ze ked uz sa nieco stavia, ze nie je nejake internetove hlasovanie pre Trencanov, napriklad ake farby bude mat novy most, ake budu bariery, varianty atd. aby sa zachytil aspon nazor vacsiny. Bud to mesto robi pre ludi, alebo je im to jedno.
Reply on: bolkop #7852:
Zdravým.

Jasné, že tá animácie nieje presná ,ale aspoň vieme, ako by to malo vyzerať. Čo sa týka kruháča na Hasičskej som rád ,že sa stavať nebude ,podla mňa by to bolo trochu zbytočné a potom si neviem predstaviť ako by ho stavali ,kedže Hasičská je vkuse plná áut.

Na stránke mesta som našiel mapu so všetkými obmedzeniami kôli stavbe železnice a videl som, že by mal byť vybudovaný v roku 2015 podjazd z Brnianskej do Zlatoviec ,aby nahradil prejazd na hlavnej ,z ktorého bude len podchod. Čo sa týka protizvukových bariér v Zámostí ,zatiaľ som o ich stavbe nič nepočul ,ale je logické ,že keď je to v obývanej oblasti tak ich tam asi spravia.No , uvidíme na jeseň keď sa to začne aj v Zámostí...
MAPA: http://www.trencin.sk/84861

Ozaj ,chcel som sa opýtať ,či neviete niečo viac o rekonštrukcií autobusovej stanice Trenčín? lebo sa mi zdá ,že sa na ňu zabúda. Ale nechápem ,že ju ešte nespravili doteraz , veď podľa mojich informácií patrí stanica SAD /SIRS/ a oni si sami na nej ničia autobusy a robia škodu na svojom majetku...

Čo sa týka otoče MHD na Sihoti ,mala by sa rekonštruovať v súvislosti z opravou Opatovskej ulice asi na budúci rok, kedy sa bude stavať aj kruháč pri Radegaste. Inak som zvedavý ,či sa po otvorení podjazdu Pred polom zmenia trasovania liniek na Sihoť ,lebo podľa mňa by bolo dobré ho využiť na priame spojenie Sihote a Kubrej. Buď zmeniť trasu liniek na Sihoť /napr. L 6 alebo 8/ cez Kubranskú alebo zaviesť linku na trase /Kubrica/ - Kubrá - Radegast - Sihoť IV prípadne až po Opatovú...
...no uvidíme... ?
Reply on: draxter #7854:
inak to aj mňa zaráža, normálne až prekvapuje aký počet VZN je poslednú dobu zlých. Pre objektivitu dodám, že sú prijaté väčšinou v rokoch minulých.

Tiež ma zaujímalo, čo je protizákonné na 8/2013, ale nikde ani náznak, asi procesne.

To až taká paleta za zastávky? Fíííha....
inak ďalšie VZN, ktoré prokuratúra napadla v Trenčíne je 8/2013 (ním zrušené 3/1997)...nie je ich už nejako veľa v rozpore so zákonom? Asi by sme si tiež mohli niektoré prezrieť, kolegovia právnici, advokáti či profesori, ale aj zvyšok diskutujúcich.

Zo zápisnice podlesného MMZ sa hovorí o 29.000 EUR na zastávku Legionárska. To je sila, že pri takej sume sa nenašlo pár eur na tie kasseláky ❗ (strana 30: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000238674/zapisnica_MsZ_22072013.pdf)
Reply on: MA MHD #7851:
Moje osobné návrhy k tejto téme:
1: nový otoč na Sihoti je určite potrebný, súčasný nepostačuje ani kapactine ani rozmermi; naviac, už sú na Sihoti V nové bytovky a knim by mala viesť tiež nejaká cesta z Opatovskej a nie aby sa všetko krútilo po Sibírskej (kde sa parkuje ako na Halalovke a ledva sa vyhnú dve autá oproti sebe) a Armádnej.

2: zjazd z nového nadjazdu nie je vhodne napojený na hlavnú cestu, pretože chýba pripájací pruh (obojsmerne, ale hlavne do centra). Je tam STOP-ka a pokiaľ ide autoa na Žilinu, stojí tam niekedy aj 5 minút a bráni vo výhľade autu čo ide do centra. Už som tam sám stál x-krát v kolóne.

3: rekonštrukcia povrchu zastávok Braneckého a Legionárska je priam ako stvorená, aby sa dotkla aj obrubníkov, tiež nechápem že sa tak neudeje. ❓ Braneckého dokonca nemá žiadne nástupisko, človek nasadá aj do NP voza z cesty ?
Ta animacia zeleznice je len hruby nastrel, ktory moc o skutocnom vyhotoveni nepovie. Naschval tam nie su zobrazene protihlukove bariery, lebo snad ani zhotovitel este netusi ake budu. Len dufam, ze cez cele Zamostie nepotiahnu take betonove ozruty, ake su napriklad v PN, lebo to bude raj pre vsetkych mladych umelcov.

Co sa tyka toho kruhacu na Hasicskej, tak pokial viem ten aspon zatial nie je zahrnuty v ramci financovania, aspon podla dokumentacie nebol. Jedine co dostali zeleznice za ulohu je, aby v tej casti bola trat vedena na estakade a mohol tam vzniknut podjazd na Mladeznicku.
Keď sa bavíme o Zámostí prejazd na ul. hlavnej by mal byť podla vizualizácie zrušený bez náhrady. To som zvedavý aká linka bude obsluhovať Bratislavskú ul. a ako napríklad linka 13 bude jazdiť dokola aj cez Istebník. To spôsobí riadne zdržanie mhd , keby sa račej miesto mega kruháča na hasičskej vybudovali na Zámostí 2 podjazdy.

Odkaz na vizualizáciu: http://www.youtube.com/watch?v=ZON-4-Y8NJ4

Ďalej , videl som že je často problém dostať sa z nadjazdu v Opatovej na hlavnú cestu , už si viem živo predstaviť ako sa to budú o 2 roky rozkopávať kôli semafórom. To isté aj na Zámostí určite sa potom zistí že bude nutné vybudovať 2 podjazdy a aké kôli tomu budú zase opletačky.

A na zástavkach Legionárska a Braneckého nechápem prečo nespravia aj ten káselák to sa to potom zase bude rozkopávať a dorábať obrubník... zase sa všetko spraví 2-krát...

Ale aspoň niečo pozitívne (rekonštrukcia ulíc na sídlisku juh): http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=88196
Nieco riesili zeleznice http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/vyjadrenia-pre-media-2013/jul/modernizacia-trencin-problem-sdomom-pani-sujanovej.html?page_id=2523
Ale kde tam bude otoc a kto ho zaplati, tak to netusim, pretoze podla vykresov k SP https://docs.google.com/folderview?pli=1&hl=en&docId=0BzTrNI9kP6lgZWFiZGNmYzAtMDJlMS00Y2UyLWE2NDktZjY3MDAyNjhiNTNi&id=0BzTrNI9kP6lgZmZjYzNiNDgtM2U2MC00MDk0LWEyOTEtNTRmMzIxMGExNjk3, to vyzera ze ten usek stavby je uz v podstate dokonceny. A samozrejme zeleznice sa budu branit platit akekolvek vyvolane investicie v ramci stavby. A dalsie problemy este cakaju s usekami v Zamosti.
Reply on: milan001 #7848:
Opatovská je asi no. 1 pokiaľ sa budú robiť súvislé orpavy, už bolo na webe mesta niekoľkokrát sľúbené, že po rekošntrukcii železnice sa tak skutočne stane.

Mňa by zaujímalo, čo je pravdy na tomto článku: http://www.cas.sk/clanok/254172/invalidna-dochodkyna-sa-citi-ako-vazen-pri-prichode-domov-porusuje-zakon.html

Z článku vyberám: „Momentálne je síce prístup na dvor pani Šujanovej obmedzovaný pracovnou činnosťou stavby, ale je stále možný. Po preložení trate na novú trasu dôjde k vybudovaniu obratiska pre autobusy mestskej hromadnej dopravy, čím sa zabezpečí nový prístup menovanej k jej nehnuteľnosti,“ povedala Katarína Martinkovičová z Odboru komunikácie Železníc SR.
- Opatovská je už v premávke, ale kde je otoč pre MHD?
Reply on: bolkop #7847:
ja by som veru privítal konečne opravu aj Opatovskej; tuším mesto potvrdilo, že sa opraví po presunutí trate. Keďže sa bude robiť aj križovatka pri Radegaste, určite by sa to potom zišlo urobiť celé a súvislo. Aj autobusy by toľko netrpeli, veď Opatovská je asi najhoršia ulica v meste
No myslim, ze som niekde cital, ze od novej Opatovskej po Radegast naplacali 200t asfaltu na tie zaplaty. Snad to je docasne riesenie a bude sa tam robit novy povrch medzi co by bol logicky krok, lebo taketo lepenie nema nikdy dlhu trvacnost a konecne by vznikol po rokoch v TN uceleny usek opravenej cesty. Pockame az sa zacne budovat kruhac pri Radegaste, ale pride mi to logicke, ked uz tam budu mechanizmy od zhotovitela, aby sa to hned vyuzilo, ale tak pani na meste to musia riesit, alebo ludia na Sihoti 😃 nech vyvesia transparenty.
Reply on: kvorka #7845:
bodaj by sa aspoň povrch opravil ešte pri Gymnáziu, Perla (smer Biskupice), Nemocnica, Električná, Radegast (obojsmerne), stanica.
Reply on: kamaquashy #7844:
aj mňa sklamalo, že idú opravovať zastávky len čo do povrchu (síce je to potrebné, to uznávam), ale aj niečo pre imobilnejších cestujúcich či mamičky s kočíkmi sme mohli urobiť. Máme 22 NP vozidiel, ale ani jedinú zastávku uspôsobenú na kneeling a ľahší nástup. Teraz bola šanca ukázať, že ako má vyzerať moderná zastávka, pritom to je korunová investícia vymeniť zopár obrubníkov (teda mala by byť...)

Opatovksá je paráda, len som zvedavý, kedy tak bude vyzerať aj úsek od VÚO do mesta. Nehovorím o tom, že zo Sibírskej zase nie je pokosená tráva a človek doľava ani nevidí. Mne sa tá STOP-ka tiež nevidí, ale na druhú stranu z mosta je dobrý výhľad. V zime uvidíme, lebo je to preložka cesty III. triedy sa mi zdá.
Reply on: draxter #7841:
Ano, je to pekne. Bude tam liaty beton, dufam, ze taky ako je na Hasicskej ulici. A k tym obrubnikom? Ako dlho tu bola anketa, ci by ludia chceli tzv. kaselaky, normalne, alebo bez (neviem uz presne znenie ankety), ale viem, ze kaselaky jednoznacne vyhrali. A takisto viem, ze zastupcovia mesta si pravidelne pozeraju tuto stranku, takze ak je to financovane z verejnych penazi, ako tu pisete, preco potom nie je uskutocneny verejny zaujem, ked uz sa to preraba? A takisto, Opatova. Nadherny nadjazd, ked som tadial isiel, parada. Ale ked idem zo sihote neviem si predstavit, co to tam bude v zime. Strmy svah, ktory konci znackou STOP, Vieme vsetci, ako sa tu odhrna sneh v zime, nieto namraza, poladovica. Ale na druhej strane je to modernizacia, takze to premostenie bude asi vyhrievane, inak to modernizacia podla mna nie je.
Pre informáciu

Pravé odbočenie zo Sihote na Hasičskú ulicu bud sprejazdnené až v stredu

http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=88153
Reply on: kvorka #7837:
ušetrím ti robotu pri písmene a), na webe mesta je uvedené:
"Rekonštrukcia pozostáva z úpravy podložia a výmeny vrchnej vrstvy na komunikácii v pruhu so zastávkou. Zrekonštruované zastávky budú v betónovom prevedení. Preto je termín prác taký dlhý, lebo betón tu musí „zrieť“ 3 až 4 týždne."

Čiže obrubníky sa nebudú vymieňať...
Ano najvacsi problem je, ze pocas roznehnutej modernizacie sa bude uz len zehlit, co sa zanedbalo pocas rokovani este za Obalku, Rybnicek ma aspon aku taku komunikaciu k problemom so stavbou, ale mam pocit, ze by to chcelo viac miesta pre verejnu diskusiu. Ale prave tam este moze zasiahnut mesto, ludia by mali mat moznost aspon sa vyjadrit (nejakym internetovym hlasovanim a pod.) k nejakym materialovym variantam protihlukovych barier, dlazieb, mobiliaru...
Obstarava sa tu stavba z verejnych penazi, ktora nam tu ostane nemenne dalsie 10ky rokov, tak by to malo byt ako tak dotiahnute k spokojnosti obcana.
V naceneni musel mat zhotovitel dostatocnu rezervu, aby bolo niektore veci mozno doriesit v ramci realizacie. Reming to ako projektant navrhne najlacnejsie ako to pojde.
Reply on: capaCity #7838:
?
Reply on: kvorka #7837:
Ešte by som čakal v odpovedi aj niečo na spôsob "lebo bývalé vedenie mesta" a "lebo sa to proste nedá" ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.