Reply on: Marek6283 #7666:
Tak to je pekne, takze brigada na stanici asi uz nebude, skoda.Kvoli planovanej rekonstrukcii, to fakt nema zmysel, ale ked som vcera videl, ako crossway PAL linky (neviem ktorej uz) pri odbacani na pravu stranu stanice, tam kde stoja PAL suchol spodok voza o asfalt, ked padol, doslova padol do jamy, tak to uz je sila. Najma ked vieme, ze majitelom stanice aj SADky je ta ista firma.
Len som zase zvedavy, ci po tom vyrezani to nechaju aspon 1-2 mesiace vyrezane, tak ako je to na slovensku zvykom. Vsimol som si, ze frezovat zacali uz aj na gen.Svobodu a Saratovskej ulici. Len fakt nechapem ten zmysel, nechat to vyfrezovane nejaky mesiac, nech tam ta voda znova pozateka, aby sme mohli frezovat potom znovu, ked to popraska, ze.
Co sa tyka autobusov - neverim, ze vydrzia tolko kolko by mali. Ved aj na tych novych crosswayoch uz pocut ako tlmice klepocu. Vazne by mali nakupit vznasadla pre MHD.
draxter
- linka 1: príklad odchod z Juhu x:00, 20, 40k (k - do Kubrice), alebo x:00, 20 a linka 11: x:40 (do Kubrice). Nakoľko je zrušená linka 22, rozsah dopravy je zachovaný čo do počtu km aj pre Kubru aj pre Juh.
- linka 2 by bola polokružná linka, v úseku z Novín do Nodzrkoviec by však premával len cca každý druhý spoj - linka, ktorá momentálne nie je skoordinovaná s linkou 24 a preto by sa jej zišla atraktívnejšia trasa (takto by spájala okrem žst aj MAX a Sihoť s Biskupicami
- linka 3: linka 3 by už nekrúžila po celom meste, ale zabezpečila rýchle spojenie pričlenených obcí s nemocnicou, v "a" aj s Laugariciom
- linka 5 by končila vždy v Zlatovciach, okrem vybraných spojov do priemyselného parku, nakoľko ani ÚPN nepočíta s nejakou otočkou v mieste terajšej križovatky Zlatovská - Brnianska.
- linku 6 som vyhodil, pretože ju nahradí linka 15 - špeciál pre rýchle spojenie so zámostím a aby sa nekrútili dve linky po Zlatovskej hore-dolu, tak jednoducho linka 15 nahradí v celej trase aj linku 6, čím sa ušetria km a zvýši dopravná obsluha (naviac, nebolo by ani kde linku 15 prichádzajúcu opačne od Nového mosta otáčať, preto je to jednoduché riešenie)
- linka 7 by končila na SADke, pokiaľ by soj nešiel až do priemysel.parku
- linka 8 bez zmeny trasy
- linka 13 by obslúžila okrem Záblatia a Zlatoviec aj Istebník a Orechové. Je to logické aj kvôli uzavretiu terajšieho priecestia v Zlatovciach
- linka 17 zabezpečuje spojenie Juhu I s centrom a stanicou, miesto linky 11. Šetria sa km, rozsah dopravy po žst zostáva zachovaný.
- linka 18 je zrušená, nie kvôli slabému využitiu, ale pre posilnenie linky 28 na zmyslusplný interval a najvyťaženejšie spojenie Juh - Sihoť, s prekladom s linkou 8
- linka 19 je zrušená, nahradí ju linka 3 pri spojoch do VOP
- linka 20 je zrušená, linka 15 zastavuje po ceste na Nový most i v Biskupiciach, a preto netreba osobitnú linku do LOT
- linka 21 je presmerovaná na Juh I (miesto zrušenej 18), v Opatovej bude polokružná kvôli novému stavu cestnej siete a šetreniu km
- linka 22 je zrušená, Juh II si "polepšil" o spoje linky 11, a preto akoby rozsah linky 22 je preradený na linku 17
- linka 23 je zrušená, ušetrené km
- linka 24 je skoro bez zmeny, akurát ráno na nej bude vedený aj účelový spoj po LOT, poobede tiež
- linka 25 bez zmeny
- linka 27 zrušená, nahrádza ju linka 3
- linka 28 posilnená na úkor spojov linky 18 a 23, celkovo ušetrenie km
- linka 50 len s kozmetickými úpravami, premávka v noci 5/6 a 6/7