takže súbehy, vláčiky resp. intervaly na spoločných úsekoch si pozrite aj tu:
linka 1+11 (krásna ukážka toho, ako to vyzerá v Kubrej): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-11.html?d=20120901
linka 2+24 (krásna ukážka súbehu na takmer identickej trase): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/2-24.html?d=20120901
linka 1+22 (ukážka, ako sa 15-20 min pravidelný interval rozbil) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-22.html?d=20120901
linka 23+28 (nepreklad spojov a výsledok redukcie na Juhu III) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/23-28.html?d=20120901
linka 3+15 (výsledok jedného z lepších riešení v novom CP) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/3-15.html?d=20120901
linka 1+8+22 (pre najvyťaženejšiu trasu do centra) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-8-22.html?d=20120901
linka 1+11 (krásna ukážka toho, ako to vyzerá v Kubrej): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-11.html?d=20120901
linka 2+24 (krásna ukážka súbehu na takmer identickej trase): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/2-24.html?d=20120901
linka 1+22 (ukážka, ako sa 15-20 min pravidelný interval rozbil) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-22.html?d=20120901
linka 23+28 (nepreklad spojov a výsledok redukcie na Juhu III) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/23-28.html?d=20120901
linka 3+15 (výsledok jedného z lepších riešení v novom CP) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/3-15.html?d=20120901
linka 1+8+22 (pre najvyťaženejšiu trasu do centra) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-8-22.html?d=20120901
kamaquashy