Navrhoval by som optimalizáciu prímestskej dopravy a to nielen spojov ale hlavne zaviesť aj prestupné lístky, uvediem príklad:
Trenčín, aut. st.->Veľké Bierovce (priamy)
10km
celý - hot. 0,80€; DK 0,72€; MULTI 0,64€
zľavnený - hot. 0,65€; DK 0,62€; MULTI 0,50€
Trenčín, aut. st.->Tr. Stankovce, Sedličná->Veľké Bierovce (s prestupom)
9km+1km
celý - hot. 0,80€; DK 0,72€; MULTI 0,64€ + hot. 0,60€; DK 0,54€; MULTI 0,48€ = hot. 1,40€; DK 1,26€; MULTI 1,12€
zľavnený - hot. 0,65€; DK 0,62€; MULTI 0,50€ + hot. 0,50€; DK 0,47€; MULTI 0,37€ = hot. 1,15€; DK 1,09€; MULTI 0,87€
Môj návrh:
pri ceste z Trenčína do Sedličnej odráta cestujúcemu napríklad z multiCARD 0,64€, podľa kilometrov, t. j. je to 9km a pri kúpe cestovného lístka zo Sedličnej do Veľkých Bieroviec už odráta len sumu v rámci toho koľko je to km dokopy, dokopy je to 10, takže už by cestujúcemu dalo len evidenčný lístok za 0,00€. Prečo ľudia ktorí prestupujú, ktorí sú beztak ukrátení musia platiť takmer dvojnásobok toho ako keby išli priamym spojom. A z Trenčína napríklad do Opatoviec, Veľkých Bieroviec, Trenč. Mitíc, Neporadze sa počas víkendu inak ako s prestupom dostať nedá. Taký systém ako je v súčasnosti je pre samotnú prímestskú dopravu likvidačný, načo sa nakúpilo toľko nových vozov, keď s nimi nebude mať kto chodiť.
V roku 1990 bolo z Trenčína do Opatoviec a Veľkých Bieroviec 7 párov priamych spojov a ďaľšie 2 páry prestupových.
V roku 2007 bolo 6 párov prestupových spojov.
Od konca roka 2010 zostali už len 4 páry prestupových a aj tie vozia pár ľudí, niekedy nikoho.
A koho by aj vozili, ľudia sa môžu na takú dopravu s prepáčením vysrať keď človek zaplatí 0,40€ za MHD a ďaľších 0,64€ za bus do Sedličnej a potom ešte 0,48€ pri prestupe. To je dokopy 1,52€ a to v prípade že má ten dotyčný všetky druhy zázračných SADistických kariet. Ak to platí v hotovosti sú to rovné 2€. Ak ide napríklad z Juhu. Keď to spraví autom je to napr. do Veľkých Bieroviec 9km t. j. pri spotrebe 7L/100km pri cene benzínu 1,47€/L ho to víde 0,93€ je tam za 15min. Busom odhadujem minimálne hodinu a to bez čakania na prestup, v ideálnom prípade žeby všetky spoje na seba pasovali (len prestup z busu do busu čo je nereálne). Takže pri takomto syséme môže ísť primestská doprava do pár rokov do ... Veď všetci viete kam.
Ospravedlňujem sa za dlhý príspevok ale nedalo mi to. Malo by sa s tým niečo robiť
Trenčín, aut. st.->Veľké Bierovce (priamy)
10km
celý - hot. 0,80€; DK 0,72€; MULTI 0,64€
zľavnený - hot. 0,65€; DK 0,62€; MULTI 0,50€
Trenčín, aut. st.->Tr. Stankovce, Sedličná->Veľké Bierovce (s prestupom)
9km+1km
celý - hot. 0,80€; DK 0,72€; MULTI 0,64€ + hot. 0,60€; DK 0,54€; MULTI 0,48€ = hot. 1,40€; DK 1,26€; MULTI 1,12€
zľavnený - hot. 0,65€; DK 0,62€; MULTI 0,50€ + hot. 0,50€; DK 0,47€; MULTI 0,37€ = hot. 1,15€; DK 1,09€; MULTI 0,87€
Môj návrh:
pri ceste z Trenčína do Sedličnej odráta cestujúcemu napríklad z multiCARD 0,64€, podľa kilometrov, t. j. je to 9km a pri kúpe cestovného lístka zo Sedličnej do Veľkých Bieroviec už odráta len sumu v rámci toho koľko je to km dokopy, dokopy je to 10, takže už by cestujúcemu dalo len evidenčný lístok za 0,00€. Prečo ľudia ktorí prestupujú, ktorí sú beztak ukrátení musia platiť takmer dvojnásobok toho ako keby išli priamym spojom. A z Trenčína napríklad do Opatoviec, Veľkých Bieroviec, Trenč. Mitíc, Neporadze sa počas víkendu inak ako s prestupom dostať nedá. Taký systém ako je v súčasnosti je pre samotnú prímestskú dopravu likvidačný, načo sa nakúpilo toľko nových vozov, keď s nimi nebude mať kto chodiť.
V roku 1990 bolo z Trenčína do Opatoviec a Veľkých Bieroviec 7 párov priamych spojov a ďaľšie 2 páry prestupových.
V roku 2007 bolo 6 párov prestupových spojov.
Od konca roka 2010 zostali už len 4 páry prestupových a aj tie vozia pár ľudí, niekedy nikoho.
A koho by aj vozili, ľudia sa môžu na takú dopravu s prepáčením vysrať keď človek zaplatí 0,40€ za MHD a ďaľších 0,64€ za bus do Sedličnej a potom ešte 0,48€ pri prestupe. To je dokopy 1,52€ a to v prípade že má ten dotyčný všetky druhy zázračných SADistických kariet. Ak to platí v hotovosti sú to rovné 2€. Ak ide napríklad z Juhu. Keď to spraví autom je to napr. do Veľkých Bieroviec 9km t. j. pri spotrebe 7L/100km pri cene benzínu 1,47€/L ho to víde 0,93€ je tam za 15min. Busom odhadujem minimálne hodinu a to bez čakania na prestup, v ideálnom prípade žeby všetky spoje na seba pasovali (len prestup z busu do busu čo je nereálne). Takže pri takomto syséme môže ísť primestská doprava do pár rokov do ... Veď všetci viete kam.
Ospravedlňujem sa za dlhý príspevok ale nedalo mi to. Malo by sa s tým niečo robiť
capaCity