Reply on: milan005 #6254:
medzi víkendom a pracovným dňom môže byť aj väčší rozdiel, ide o to aby neboli počas dňa veľké výkyvy v intervale ako to má napr. Žilina, že špička = 10 a sedlo = 20. Prijateľných by bolo v sedle 12min. Prešov má dobre spravené cesťáky pre t-busy a rovnako aj Bratislava a Košice. Napr. keby si mal v TN L8 cez prac. dni v i=15/20/15 a cez víkend 30min, tak by to bolo v pohode, lebo by bol počas dňa na linke cez víkend rovnaký počet vozidiel bez potreby záťahov/výjazdov.
no.ev.di.
P.S.: Ja L22 beriem ako L1, ak sa pamätám, tak L22 sú iba tie vyčlenené skrátené spoje L1 po aut.st., nie? Mimochodom ja som v TN bol maximálne na Soblahovskej u maminej sestry a potom raz v noci v centre, takže moc neviem čo to je ten "Rozkvet" a kde kedysi končili L2 a 6. Ale téma ekologizácie MHD ma vždy zaujíma, aj keď dosť ľudí tvrdí, že trolejbusy je zbytočné zavádzať (rentuje sa to len v kopcovitých oblastiach vraj) a že stačia CNG autobusy, len háčik je v tom, že zemný plyn tu nebudeme mať donekonečna rovnako ako ropu.