Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #6190:
Ten cestovný poriadok by som chcel vidieť ? . Podľa všetkých verejne dostupných zdrojov totiž Korytnička dojazdila v roku 1974.
Reply on: no.ev.di. #6188:
Použi Google a potom nám napíš svoje skúsenosti. A hneď nám aj napíš, koľko by tá úprava stála a kedy pošlelš peniaze na účet ŽSR
ja by som bol za to, aby elektricka premavala napr. kazde 3 hodiny (vlaky chodia vacsinou kazde 2, ako na ZA, tak na BA) a nastriedacku by chodila ako pripoj raz k R do Blavy, raz k R do Ziliny
Reply on: irizar #6189:
ak je to potom takto, tak prosím, nech to tam robí SADka. Avšak rušenie tej trate by bolo chybou podobnou ako keď sa zrušila úzkorozchodka Ružomberok - Korytnica,kúpele (ešte v starom GVD z roku 1976 mám jej premávku)
Reply on: no.ev.di. #6188:
e #6188 no.ev.di. Keby si na tej trati zrušil paralelné autobusy a nútil ľudí cestujúcich z/do Trenčína do prestupov s predĺžením jazdnej doby, dosiahol by si jedine to že by sa ti všetci okrem študentov a dedkov na verejnú dopravu vydlabali a šli by autom. Viaceré autobusy jazdia priamo z centra Trenčína alebo z priemyselnej zóny pri SADke; po tvojom by sa človek musel dopraviť pešo alebo MHD na stanicu, tam nastúpiť na vlak do Teplej a tam prestúpiť na kostitras. Aj keby sa niekde našli tie obrovské prachy nutné na rekonštrukciu trate a vozidiel na ako-tak prijateľný štandard, celková doba cestovania by sa zvýšila možno aj dvojnásobne. A to nehovorím o neborákoch z dedín ako Omšenie alebo Dolná Poruba, tí by si museli prestúpiť ešte raz...
Návrhy o násilnom rušení paralelných autobusov od kadejakých militantne-šotoušských skupín sú len dôkazom tvrdenia že najväčším nepriateľom modernej verejnej dopravy je priateľ verejnej dopravy ?
Reply on: S499.1023 #6187:
Nikde inde na svete nefunguje električková trať s užším rozchodom ako 760mm ako normálny druh dopravy? Keby sa chcelo, tak by tú trať upravili a jazdilo by sa tam rýchlejšie a v hustejších intervaloch, ani by nemuseli autobusy jazdiť paralelne túto trať.
Reply on: draxter #6186:
Otvorene povedané, tá vec už dávno mala byť prevádzkovaná ako múzeum, to nemá už roky z ZDO čo hľadať.
Reply on: S499.1023 #6185:
máš pravdu, veď to ani netvrdím. Len to, že je po rekonštrukcii a ide sa zastavovať. ?
Reply on: draxter #6183:
Na to, aby 760 mm (čo asi vŕŕhafovi uniklo) električka mohla jazdiť 60 - 70 km/h, by bola potrebná diametrálne odlišná reko štrukcia, ktorá by sa samozrejme nikdy nezaplatila
Vcera som sa bol pozriet na komunikacie pri novom priemyselnom parku.Krasa,normalne som mal pocit ze som 500km zapadne ? ,cesty na ktorych si bude autobus krochkat ? ,zastavky z hladeneho bedtonu by mali vydrzat,su priestranne,pekne pristresky,este sa snad vymeni docasny oznacnik a daju sa take aby ladili s ostatnymi v meste...skratka som bol spokojny=bude radost tam chodit ? A budeme si zvykat na Trenciansku novinku-cyklochodnicky(lebo to co bolo volakedy na Hodzovej sa za to nedalo povazovat).Filmovo povedane-Vtedy na zapade=dnes uz aj u nas ?
Reply on: no.ev.di. #6182:
električka bola rekonštruovaná cca pred 5 rokmi, vrátane výmeny zvršku a koľajníc. Prípojovosť na R-vlaky v Teplej vždy bývala, len ju vedenie ZSSK postupne stále rozbíjalo až z toho zostalo to, čo si videl pred 01.05.2011. Áno, bude premávať symbolický počet spojov (tuším 4 či 5 párov).
Zdravím Vás. Chcem sa opýtať pár vecí k Trenčianskoteplickej električke a síce. Bude to jazdiť aj od zajtra ako ZSSK sľúbilo, že do konca tohoto GVD to bude premávať a zatiaľ sa pokúsia nájsť niekoho, kto si trať prevezme? Mimochodom zaujíma ma, že prečo sa hovorí iba to, že električka nemôže konkurovať autobusom a pod., no nikde sa nepovie ani to, že by stačilo trať rekonštruovať na rýchlosť 60-70km/h a električka by mohla konkurovať autobusom v pohode + by sa nastavil grafikon tak, aby bola nadväznosť na rýchliky BA-ZA a osobné vlaky. To čakajú, že tam budú tie isté koľaje donekonečna?
Marek6283: Teraz napíšem ja takú malú úsmevnú príhodku. Vo ZV nastupuje do busu jedna pani a vraví vodičovi dobrý deň a vodič dobrý dobrý a pani sa pýta, kde stojíte? A vodič: tam kde treba. ☺ Túto odpoveď by sa mohli naučiť vodiči. ?
Reply on: Marek6283 #6179:
to by nebolo dobre lebo keby tam Milan cuva, ty, ako ta poznam by si mu do zadneho okna cez reklamu vyrezal volne miesto a dal tam prisavky a tabulku, "neprechadza cez zeleznicnu stanicu" alebo nieco take ze "pozor cuvam do Opatovskej doliny! specialny spoj" 😃
Reply on: brefos #6178:
? tusim budem musiet ist aj ja a nahodime aj lezatu osmicku ? ,a fotecky budu s kompletnou osadkou...005,jasne ze az hore,ci myslis ze zastavi v polceste a bude cuvat ?
Reply on: Marek6283 #6176:
To vôbec nieje zlý nápad nahodiť 21, ale len za dedinou, potom už nebude chcieť isto nikto naskakovať, alebo na konečnej kde to vozidlo zastane by mohol vodič zo zaujímavosti, špásu tú L21 nahodiť. ? A ak sa bude nudiť, tak aj L50 ?
Reply on: Marek6283 #6176:
ak sa podari a bude dobre pocasie, pojdem na bajku cvaknut a pojde Milan az hore k Merinackej chate? 🙂
Reply on: kvorka #6175:
? ja mam volno,pojde kolega..a 21 nie,to by sme doplietli tych par dochodcov co by nahodou isli okolo zastavky ? a chceli by naskocit ? ,ja nahodim skor zopar zavrtnych skrutiek na cestu ? -aby ste mohli dlho fotit ? ? ?
Reply on: Marek6283 #6174:
nahodíš aj transparent linky 21?
Priaznivcom autobusov v Opatovskej doline!!!: zhavte fotaky,v Sobotu 14.5. tam pojde bielymi stuzkami ovesana 45!!! ? (ak bude funkcna,inak zalozak ? ).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.