Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #6072:
Neberte to ako odpoved ale ja by som to urobil asi takto: klbak by som nekupil,na l.c. 24 by som nasadil doterajsie autobusy v intervale cez den kazdu pol hodku,jeden nizkopodlazak a jeden normalny na striedacku a zrusil by som niektore nevytazene linky...len by sa potrebovalo ku tomu v klude posadit a popremyslat...no a klbaky maju v TN problem a nie maly,najme v Zime na Juhu,ale i napr.s otacanim pri VUO-je to len tak tak ked tam nic ine nestoji...Ked sa postavi novy most a reorganizuje sa doprava,obavam sa ze aj zopar nas pride o pracu...ved kopa ludi prejde z Juhu cez Vah za chvilu a dalsie klbaky uz potom urcite nebude treba...
Skor by sa zisli take 4-5 kuskov klasickych busov,z 01 urobit zalozak pre garantovane a 3-4 Irisy-najznicenejsie by som dal ako zalozaky za tie co dosluzia o nedlho...A hlavne zelam mestu aby sa cim skor dostalo do formy a potom malo na pameti kvalitu ciest po ktorych jazdia nase busy...lebo je to na zaplakanie...
Mate u mna este vyhru,akosi sme to este nezrealizovali...
Na stránkach mesta odznela zaujímavá otázka:
Keď sledujem súčasnú situáciu s autobusmi MHD, tak si myslím, že sa by aj napriek kríze v rozpočte malo uvažovať aspoň s jedným kĺbovým vozidlom na prepchaté spoje k Laugariciu a niektorých liniek. Nahradiť treba jednoznačne Karosy C734, ktoré pokiaľ viem už ani podľa zmluvy medzi mestom Trenčín a SAD TN nemali byť v premávke tento rok. Uvažuje sa o zmene CP a úprave toho nekonečného počtu prázdnych prejazdov, ktoré by uživili jednu poriadnu linku?

Pripravuje sa dodatok ku zmluve o výkonoch vo verejnom záujme medzi Mestom Trenčín a dopravcom SAD Trenčín, a.s., v ktorom by mal byť aj dohodnutý aj spôsob a termín dokončenia obnovy vozového parku. Samozrejme obnova bude prebiehať na základe finančných možností. S nákupom ďalšieho kĺbového autobusu sa ale neuvažuje, nakoľko v súčasnom riešení cestnej siete nie je možné jeho použitie – kĺbový autobus má väčšie nároky na riešenie komunikácií, najmä riešenie polomerov oblúkov, preto ho nie je možné použiť na všetky linky a ani na linky k OC Laugaricio. Všetky vozidlá, prevádzkované v MHD dopravca využíva so súhlasom Mesta Trenčín. So zásadnou úpravou celého cestovného poriadku MHD Trenčín sa uvažuje až po realizácii modernizácie železnice resp. po vybudovaní druhého cestného mosta.

- moja poznámka k tomu: ak sú oblúky komunikácii v súlade s technickými normami, kĺbovému vozidlo to robiť problém nemôže. Naviac sám som sa viezol tuším #52 na linke 24 - bez problémov.
- druhá poznámka: Karosy C734 sú síce používané so súhlasom mesta, ale v rozpore so zmluvou medzi mestom a SAD TN o preprave vo verejnom záujme! Takže tu asi niekto opäť zavádza.
- tretia poznámka: k prejazdom sa, ako je zvykom, mesto vôbec nevyjadrilo, hlavne že sa tu šetrí a úadníci roznášajú listy po pracovnej dobe a podobne. Ale to, že tu je prejazdov viac, ako má spojov napr. linka 3, to je šum a fuk. Úžasné. ?
Reply on: milan005 #6070:
Nam co vychadzame rano z depa,davaju fukat castejsie a to je aj dobrou prevenciou aby si to chalani dobre premysleli co a kolko si vobec dat-ci nedat vecer ked ides rano za volant. ? ja som si aj odlozil nastavec na ten pristroj-prve fukanie u policajta v tejto praci ? -ale nebojte sa,do sutaze nevenujem ?
Reply on: draxter #6069:
mas pravdu, je tam preklep. Dotycny vodic nieje z MHD ale z primestskej! Cize zbytocne co pospinuju meno nasich soferov z mestskej
Reply on: milan005 #6066:
nie som si istým ale zdá sa mi že to nemá nič s MHD. Bleskovkám verím asi tak ako mestu, že opraví výtlky na Opatovskej ?
Reply on: Marek6283 #6067:
...a este nieco k tejto teme pridam ? -pametam sa ked som robil este na odtahovke,rad som chodil na Kofolu -na konecnej oproti Vod Eku bola krcma-teraz lahodky,nikde ste nestretli po kope tolko SADkarov ako tam ? (tym nechcem ale 005 a ostatnych podobnych manikov navadzat na chodenie po krcmach-len sa radsej pekne s nami voz) ?
Alebo ked som parkoval este staru Karosu pri Smazienke a po fajronte som si dal na slnku jedno orosene na ex,vyprahnuty po celodenke v horucavach a uz aj hladny...-viete si predstavit tu rychlu reakciu-usmev od uchu k uchu-a autobus som videl zahmleno...
Viete preco sposobia napity vodici tolko nehod za volantom?-lebo ich v autoskolach neucia jazdit pod vplyvom alkoholu ?
Reply on: milan005 #6066:
? =no veru,na aut.stanici sa nam motali popod kolesa dvaja organi-ale musim vyzdvihnut velmi slusne spravanie toho co mi nastupil do vozidla-a ja ze ci mu mam jednu fuknut ? ?! ,ale pristroj mal asi nejaku zavadu ,som si myslel-ked nic... ? ,nuz tak mame ciernu ovcu medzi nami..zase nam to dobre meno neurobi...
Tak na zdravie-mam dobry ribezlak a po sichte padne vhod doplnit tekutiny a vitaminy
?
http://www.topky.sk/cl/10/1253321/Autobusar-v-Trencine-prevazal-ludi-s-1-2-promile-
Marek mi aj spominal ze mu dnes dali fukat, no ale ze ho potom nechali dalej jazdit.. 😃
Páni, nemáte niekto fotku bývalej najväčšej zastávky MHD/PAL - TOS Trenčín? Myslím z času, keď tam ešte bolo 10 zastávkových prístreškov a otáčali sa tam bežne autobusy. Nemyslím súčasnú zastávku Billa. Diky.
Reply on: Marek6283 #6059:
to nie len pekné baby voziť ale žial aj nepríjemných opilcov ?
Reply on: MarekPB_B961E #6061:
to sme na tom podobne rada 950 je vydarena aj dizajnom škoda že sa v tom nepokračovalo, Karosa mala šancu na odbyt
Reply on: Marek6283 #6058:
Súhlas ? Ja som narážal až na Irisbusy, u mňa obľuba autobusov z Mýta končí pri rade 900 ?
Reply on: karosaB952e #6057:
Dizajnérovi pri navrhovaní asi vtedy ušla ruka... ?
? vcera sme isli z Hasickej 2 a 6 spolu na Sihot,pri OA ma 6 obehla ,dupol na to a nebolo ho...Pri Radegaste som ho dobehol,obehol a na konecnej cakam a jeho este chvilu nebolo,a potom som pochopil ? -pri Radegaste stala jedna slusne napita pani(znama firma-jazdi na dve zastavky a vzdy chce ist zadara)-kolega je novy=este ju nepoznal,davaja dobraci mu ju nalozili do busu a zdrhli ? a pan vodic mal radost...Ako som bol rad ze ma obehol ? ,ja s alergiou na ozranou a poviem vam niet horsieho pohladu nez pohlad na opitu zenu a pri nej dieta...O taketo zazitky nestojime=tak BITE-PITE s mierou ?
Reply on: MarekPB_B961E #6056:
Ja by som povedal tak,ze B952e su dobre autobusy,Iveco motor je spolahlivy,nie su az tak prespikovane elektronikou=menej poruchovosti ? ,no kto to vymyslel davat na ne pevnu napravu by si zasluzil sediet v nich od rana do noci...velmi koli nej vsetko trpi,je to autobus stavany na mestske cesty=a to si asi konstrukteri mysleli ze su cesty s kvalitnym povrchom,zial u nas maju kvalitu ciest tretej triedy z pred 15 rokov...
Many a Mercedesy su spicove,len by ich bola skoda na taketo cesty...
Reply on: MarekPB_B961E #6056:
súhlasím stebou že kvalita sa nedosahuje taká ako bola ale pisal som len na margo SORu, pretože si to spomenul a mal som stym autobusom osobnú skúsenosť a dosť negatívnu, aj ked NB 18 ma už aspoň dizajn v pohode oproti tym hrbáčom ?
Reply on: karosaB952e #6053:
A Irisbusy nebodaj sú zárukou spoľahlivosti?? Nehovorím, že sú zlé, ale myslím, že v súčasnej dobe, kedy pomaly každý výrobca na všetkom, na čom to len ide, už nemožno očakávať takú kvalitu a spoľahlivosť ako mali autobusy staršej výroby, napr. Karosy. A preto, ak chce človek v súčanosti kvalitný kĺbový autobus, mal by sa ohliadnuť aspoň po MAN-e Lion´s City G ? ... ale to je u nás len v rovine pekných predstáv
Reply on: Marek6283 #6054:
tak to sa ešte stretneme v Karose B952e... a uvidím ked to príde na konečnú ?
Reply on: karosaB952e #6052:
Tak je to OK! -aspon vidis ze u mna v autobuse pochodi kazdy slusny clovek ? ,a napad si mal dobry!!!(kupil si poslednu)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.