V roku 2001 stál Celoplošný prenájom vonkajšej plochy autobusu na základe zmluvného vzťahu na dobu určitú : ročný prenájom IKARUS(kĺbový) 80 000SK bez DPH a 98 400SK s DPH. ?
Neviete niekto čo sa dnes ráno stalo jak sa odbočuje z hasičskej na sihoť tak pri semaforoch bol autobus B952 mal otvorené všetky dvere a neboli tam ludia a bola to linka 2 sa mi zdá ale nie som si istý neviete niekto či nejaká porucha sa nestala??
CP rok 2002 som sťahoval z www.tdi.sk. Tú L3 som našiel v jednom súbore, kde sú aj iné zastávky, myslím si že sú tam všetky. To sú akože vývesky či čo. Myslím že je to spred 10 rokov, teda z roku 2001. V záhlaví je ešte logo SAD Trenčín, štátny podnik. Ešte som pátral a našiel som tieto veci, myslím že toto pomôže: 1. máj 2001 Zmeny v cestovnom poriadku MHD; pridaný spoj č. 3 a nočný spoj. 1. júla 2000
SAD Trenčín sa stáva podnik, pod ktorý patria tri odštepné závody (Ilava, Nové Mesto nad Váhom a Považská Bystrica) a dve prevadzkárne (Myjava a Púchov). 1. septembra 1999 sme zaviedli nový spôsob vybavovania cestujúcich formou dopravnej karty prostredníctvom elektronickej čítačky, ako náhrada za kupóny MHD. 18. jún 2001
Zavádzame Automatizovaný Miestenkový
Systém (AMS) na výdaj miesteniek a cestovných lístkov.
Ponúkame Vám zájazdovú dopravu po tuzemsku i do zahraničia klimatizovaným autobusom KAROSA LC 937 GT 11.
Nový diaľkový autobus Karosa LC 937 GT 11 je určený pre hromadnú prepravu osôb na diaľkové cesty s odpovedajúcim pohodlím pre cestujúcich a s dostatočným priestorom pre batožinu. Autobus je vybavený anatomicky tvarovanými sedadlami s tromi sklopnými polohami operadiel. Podstropný rozvod vzduchu zaisťuje klimatizačné zariadenie. Bočné okná sú dvojité, do karosérie upevnené lepením, prefarbené v hmote, čím sa znižuje prestup tepla do vnútorných priestorov karosérie. K jeho výbave patrí videosúprava, chladiaci box, kávovar, šatňa. Autobus Karosa GT 11 spĺňa všetky predpisy EURO 1 a sľubuje vysoké pohodlie pre cestujúcich. Toľko nedávnej histórie. ?
so zaujmom som si precital...snad len upravit pri tej L14 a 121 ze jazdili v r.2005 a nie 2004. Aspon myslim, ale dalo by sa to zistit, podla toho kedy bola zrusena doprava do Tesca vykonavana SADkou. Ale v tom CP co poslal brefos su pisane v r.2005. Inak vtedy co som si vsimol bolo viacero zmien, napr. L13 doobedu premavala castejsie, okrem tradicnych spojov zo stanice 9,10:50 isla aj 9:25 a 10:20. takisto badam na L9 spoj o ktorom som vobec nevedel zacinam pri Smazienke o 9:25 a na VOP bol 9:40. Najuzitocnejsiu zmena je podla mna ten takmer 20min. interval v poobednajsej spicke na L23. Nepamatate si niekto ci na vsetkych tychto posilnenych spojoch jazdili vyhradne "extescobusy" alebo aj ine vozidla MHD? Ja by som povedal ze co sa tyka liniek 13,14,17,22,23 a 121 su to tescobusy
Dakujeme za CP ale v tom co je platny od 1.7.2002 som nasiel nejake chyby, odkial ho mas? Ta L3 ktoru spominas mohla jazdit kvoli studentom FM TnUAD v Zablati a naopak aby sa ludia zo Zablatia mohli dostat do juznej casti Trencina. Ale ze take nieco existovalo som ani poriadne nevedel, aj ked sa mi cosi mari. Nevies v akom to bolo obdobi?
Našiel som ešte nejaké údaje a zaujala na L3. Jazdila na trase Východná, otočka-Inovecká-Braneckého-Bratislavská ul.-Záblatská ul., Rybáre. Z Východnej mala odchody: 8:25c, 11:15c. Zo Záblatskej: 7:45c, 9:45c smer Východná ?
Už som poslal. ? Inak objavil som u seba aj nejaký poriadok platný vraj od 26.6.2002. Okrem poriadku od 1.5.2005 a 26.6.2002 už staršie v PC nemám, toto sú najstaršie údaje čo som stiahol. Je možné že som mal toho viac, ale asi v roku 2005 sa mi pokazil počítač a komplet všetky údaje odišli do nenávratna. Mal som tam aj MHD RK kde bolo 9 liniek MHD, z PD som mal aj ešte staré cp L5 a podobne. Ešte aj SAD Trenčín, prevádzka Považská Bystrica mala svoj web www.sadpb.sk
Práve som pozeral archív a zistil som že mám cp platné od 1.5.2005. Nie vývesky ale klasické v pdf súbore. Je tu aj L121, 7:58X a 8:55X od Potočnej,ZŠ do Legionárska,nemocnica ?
-CP L12 platny od 12.12.2004: http://a.imagehost.org/0423/l_12.jpg
-za komentar stoji ten spoj od Gymnazia o 14:25 k LOT, chodil v skutocnosti az zo stanice o 14:20, kam ten bus prisiel na podnikovej linke CHIPS z Nozdrkoviec a chodili tam dvojkarske busy, ja som mal vzdy stastie na ten "Old Herold".
ešte L14 od zimáku smer VÚO: 07:44x, 09:04x, 14:39x, 15:39x, 16:39x - info od draxtera a jeho vývesky.
V roku 2002 premávali spoje linky 21 bežne len po Jednotu (námestíčko na križovatke s Potočnou ul.). K základnej škole na Potočnej ul. premávali len spoje (odchody z VÚO) 07:11x, 08:51x, 10:31a, 14:56x, 22:31x.
este doplnim ze v tom obdobi sa jednalo na L17 o pridane spoje z Juhu 12:35x, 16:25x a 17:15x, na L19 o 11:40x, na L22 o 17:05x z Juhu, na L23 pridanych tiez zopar spojov a zda sa mi ze tym vznikol na nej poobede v tej dobe celkom pekny 20min. interval. V inych smeroch si nepamatam ako boli tie spoje naviac
Ja si pametam ze nocnu linku-X-jazdil od Nedele do Stvrtku jeden vodic so svojim busom a Piatok/Sobotu sa po tyzdni menili dvaja vodici z linky 8 s busom ktory mal neskor reklamu na Olda Herolda ako aj 9,nikdy som nechapal ako to moze vydrzat kazdu noc-asi bol v min.zivote sova alebo netopier ?
Tie vyhry mate u mna-to som myslel smrtelne vazne!(Brefos a Kvorka)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
B741.2653