Opravím Ťa len v prípade vodiča linky do 50 km - jazda max. 4 hodiny je oukej, aj prestávka 30 min., ale tá môže byť rozdelená len na 2x15 min. určite nie 3x10 min.
? Mozno sa nas prednasajuci instruktor z autoskoly chyti za hlavu,ale snad si nieco pametam ? -
Vodic ktory jazdi nad 50km smie odjazdit max.4,5 hod.a potom musi mat 45 min.pauzu-ta sa smie vsak rozdelit na 15 a 30 min.
Vodic do 50km moze v kuse riadit vozidlo 4hodky-potom 30min.oddych-alebo 3x10min.
Ak by vas to zaujimalo viac-odporucam sa obratit na autoskoly...tam su chodiace vyhlasky ?
Dobry den / Ahojte,
rad by som sa opytal, ake prestavky musia mat vodici pocas svojich sluzieb? Presnejsie:
- ci musia mat nejaku povinnu prestavku medzi jednotlivymi jazdami?
- kolko volna musia povinne mat pocas sluzby, t. j. kolko minut a po akych casovych resp. kilometrickych usekoch?
- kolko hodin / kilometrov denne mozu maximalne najazdit?
(- pripadne, ak su moje otazky nespravne polozene, ako to teda cele je?)
Dakujem.
áno, je to jedna z vecí, ktorá by sa mohla doriešiť. Zo stanice idú na Sihoť linky 2,6,10,24,28. Rýchliky od BA prichádzajú cca nepárna hodina x:30, poobede ešte aj viac. Rozhodne by na Sihoť pomohli spoje do 10 min. Stojí to veru za úvahu.
Mna najviac hneva preco nie je doriesene autobusove spojenie na sihot zo stanice, vzdy ked pride rychlik z BA , hlavna vec ze na juh idu do 10min od prichodu vlaku 3 autobusy a na sihot 1 autobus polhodinu po prichode vlaku a ta kto je vzdy ci rano naobed alebo vecer..
Uz si mylim, ze vsetkych Trencanov uz tema mosta nezaujima, pretoze je to stale dokola to iste. Sluby a potom nie su peniaze. Aj tak sa ho nedozijeme, a aj ked ano, tak bude uplne nanic. Pozeral som projekt a je tam znazorneny len dvojprudovy most, taky isty siroky ako je stary. Takze zas nikto nerata do buducnosti, alebo sa chce zas nabalit. A ja si myslim, ze pomozu len dva mosty. Jeden tam kde ma byt, cize pri Agip pumpe a druhy niekde zo Sihote do zamostia. Inak to nema zmysel. Kazdopadne dopad na MHD to ma v sucastnosti hrozny. Som zvedavy co bude na Vianoce. Keby este aj snezilo....no to budu zapchy a meskania.
no ono ale nepomáha ani to keď človek žije v TN ako vidím, takže medzi prstom na mape a byť na mieste činu ani rozdiel moc nie je ? predpokladám, že tí čo robia CP MHD v TN žijú v TN,že? Ja mám výhodu, že šetrím cestu a obslúžim to z pohodlia svojho PC spoza klávesnice a nemusím tam byť a dokonca dám dokopy lepšiu vec ako hentí čuráci ?
Však možno neskôr tam tá 11 mohla v lete jazdiť. ? A k tým fotkám. Najstarší vodiči by doma po šuplíkoch mohli niečo mať. Fotky nemám, jedine z jednej knihy, ale tie sa sem nemôžu dať a aj tak sú nanič. Totižto som ich skenoval a sú hrozné...
Fi-ha,tak az hore k chate...to musela bit krasna linka,nieco ako ked par spojov 11ky chodilo az hore ku chatkam v Kubrici...Mas nebezpecne zdroje informacii ? -este keby si tak dokazal zohnat nejake fotecky RTOciek z TN... ❤
Zistil som jednu zaujímavosť. V roku 1970 bola zaujímavá prímestská linka Trenčín,Soblahovská-Trenčín,žel.st.-Opatová,most-Opatová,Rekreačné stredisko. Linka jazdila iba v lete a v nedeľu, 7x za deň. Pozerám mapu, tak to bude jedine v Opatovskej doline. ?
preklad je mozny a uplne jednoducho len sa proste nechce Dunco, vis? uz sme to tu riesili 100 razy aj to ze si bol v TN len prstom po mape a robil by si tu prevraty
to je tak, keď musí byť linka z každej konečnej na Juhu na Sihoť a z každej konečnej ho chcú ľudia akurát v takej polohe ako na tej druhej, takže : veľký počet liniek = snívaj o preklade!
Dúfam že nový prímátor spraví niečo lepšie s MHD v TN lebo vážne je to katastrofa keď chodievaju aj 3 spoje tým istým smerom tesne za sebou napríklad L2, L8, L18 a všetky idú za sebou a všetky idú na sihoť a potom 15 minút nejde nič!!!
Klobasa