vieš, ono je to tak: keď som murár, mal by som vedieť murovať. Keď som dopravca, mal by som vedieť dodržiavať zákon o cestnej doprave a vlastný CP. Ak to neviem, hrozí sankcia. ? Aké jednoduché.
Zložitosť nastáva, ak ma nikto nekontroluje, a občan má namiesto kvalitnej dopravy niečo, čo sa tak vždy tvári pri najbližšej príležitosti, ale v skutočnosti to vyzerá inak. ?
počuj kámo, nepoznám ťa, ale súhlasím s tebou do bodky. Asi by si mohol zhrnúť tieto vecičky listom na mestský úrad. Mňa osobne prekvapilo njamä to, že je zastávka Pod Juhom na znamenie, hoci túto zmenu nikto nikdy neschvaľoval, neoznamoval a celkovo to nie je v súlade so zákonom o cestnej doprave.
Ja som vážený za udeľovanie pokút SAD Trenčín za úmyslené porušovanie CP pokiaľ ide o garantované nízkopodlažné poradia. Veď aj idiot by už asi vedel nasadiť nízkopodlažný bus počnúc druhým spojom busu, ktorý vypadne. A pokiaľ je pokazený NP bus viac ako deň, čo bráni dopravcovi na druhý deň nasadiť NP bus (niektorý z tých zvyšných 16ks bez 7ks vozov na garantovaných poradiach) od začiatku?
Týmto by som rád vyzval Juraja, keby k tomu zaujal nejaké stanovisko, lebo raz za čas sa to stať môže, prípadne ak ide len o jeden psoj, človek si povie - stane sa chyba. Ale nie sústavne, na celodennom poradí, najmä ak ostatné NP a LE busy premávajú na negarantovaných poradiach.
Potom čo robí aj mesto Trenčín? Dotáciu platí každý rok, znáša náklady s novými busmi, takto by malo asopň možnosť kompenzácie. Jednoducho, to ako keby ja som neprednášal občianske právo, ale trestné pre poslucháčov tretieho ročníka, a súčasne nˇa prednášku nepustil tretiakov.... (VP bus miesto NP, do ktorého sa vozíčkar sám nedostane).
Už ma to dožralo, buď je neschopný dispečer, alebo to jednoducho ignorujú zhora. ? ?
Som rád, že to tak dali, ale chcelo by o tom aj informovať. Pretože v CP čo som si tiahol po 12.04.2010 to nie je, takže msuelo dôjsť k zmene. Takže síce dobrý ťah, ale zase pes zakapal na neinformovaní. ?
a) kontrolným orgánom je Mesto Trenčín, teda ono môže udeliť aj sankciu
b) pasovalo, všetky Karosy B952 a B961 majú EM testy (rovnako aj #01 a obe C734)
Urcite by sa to dalo nejako vyriesit, len to by sa muselo SADke chciet riesit. Ved kto by jej dal pokutu za porusenie zakona?
A neviem ci by to z ASKObusu pasovalo, tam su totiz emtesty a na 44 sa mi zda, ze su RG.
Inak všimol som si, že #44 stále jazdí bez zadného transparentu. Nejako dlho trvá tá "oprava". Nebolo by možné, aby SAD odmontovala zadný transparent z askobusu NM-747AM, ktorý beztak nejazdí a dala ha na #44? Aspoň by nebol porušovaný zákon...alebo nech jej dajú tabulky, už to je trochu príliš. Objektívne.
samozrejme súhlasím že sa pár drobnosti najde súhlasím aj tým čo si napísal
bod a/ súhlas
b/ tých prázdnych autobusov jazdí dosť ale to by musel
niekto prejsť CP
c/ to by bola dobrá vec len na to treba naučiť ludí v TN
d/ neviem či je to reálne v podmienkach TN aj ked by
to určite zrýchlilo MHD min. v špičke a pre klbové
linky by to bolo ideál
e/ nepoznám nočnú linku
f/ súhlasím, niekedy vidím L24 a L25 max. plnú a to
dúfam že ked bude čas pred 24.12. tak tam budú
hlavne B961 pretože vela ludí zostane na zástavke
s nákupom/darčeky/
Ale celkovy dojem z MHD v TN je ? velmi dobrý a určite
k tej špici patrí.
súhlasím, k tej "špici" by to chcelo ešte toto:
a) doladiť CP niektoré ozaj hluché miesta a zhluky nerobia dobrotu
b) minimalizovať prejazdy - je ich toľko, že by sa uživila jedna linka
c) zaviesť zastávky na znamenie
d) nástup všetkými dverami
e) reorganizácia trasy nočnej linky a platnosť PCL aj na nej
f) lepšie nasadenie kĺbových vozidiel (L24 o 08:00 zo Sihote a pod.)
kvorka