Judr. Ing. Michala Ševčíka by som si dovolil upozorniť, že tá reklama na zadnom čele sa nevolá busboard. Busboard sa lepí medzi prvú a druhú nápravu a je na celú výšku vozidla.
Myslím si, že fotky tých starých busíkov (B 732, 832 a Ikarus 280.08) sú naozaj vzácne, ďakujem autorom za ich poskytnutie. Akékoľvek doplňujúce informácie k jednotlivým busom samozrejme privítam. Poviem ešte toľko, že nejaké kúsky ešte máme v talóne ?
Ja si pametam dva taketo busy-modro biele,jeden potom chodil do Tesca,a este som ho zazil aj ako vodic pred 4 rokmy,bol nasadeny pred 43 a potom ako zalozak.Boli asi z Ostravy,mali zvnutra zlte dvere.A ten druhy mali vodici 36 po odstaveni oranzoveho Globtelu,vozili ma do prace ako 8.-Davna minulost ? Este tu prisla aj Karosa kde bolo vidno zbytky lepu po strhnuti nalepiek-mesto Zilina,cize nebolo vsetko len z Ciech ?
je to zamotane. Keby sme si na tejto 657/II (o ktorej sa debati) zamenili cerveny spodny pas za modry a porovnali cely bus s TN-732 AM/II (http://www.mestskadoprava.net/galeria/galleries/Trencin/autobusy/tn_a_732am_2.jpg ), dostaneme prakticky identicke vozy. Rozdiel potom zostava uz len v natere strechy. Z toho usudzujem, ze by 657/II mohla byt z Ostravy. Neni sa vsak coho chytit, pokial ide o povodne evidencne cislo (ziadne nie je, narozdiel od #77 a 732/II). Podstatnejsi argument proti DP Ostrava je ten, ze u 657/II neboli typicke znaky (cierne tyce a zlty vnutorny nater dveri). Zvnutra busu si vsak dobre pamatam infotabulky pre cestujucich ala "...nemluvte za jizdy...po zazneni signalu...nezdrzujte se v prostoru...", z toho usudzujem, ze bus je povodom z Ciech. Podporuje to aj priblizny rok zaradenia do MHDTN, v 2004-om boli u nas stare ceske 732ky trendy ? . S tou Ostravou to uz 100%-ne neviem...
no cital som ze by to malo byt este v auguste. Co asi ale nestihnu, tak to dopadne asi ako s tym nasim mostom. Pokial tam nebude poriadna havaria tak asi tie semafory tak skoro nebudu.
A vsimol som si, ze v LAUGO buse uz hlasi zastavky. Tak uz je system vo vsetkych busoch ?
Sa obávam, že po obsadení turnusu na Ostravu zostáva práve jeden LeštenýPrd®. A osobne by som žiadne Pendolíno nechcel, trať BA-NM je rekonštruovaná na 160 pre klasiky, takže Pendolino žiadnu časovú výhodu neprinesie a iný dôvod pre znášanie toho nepohodlia nevidím.
nie, skôr som to myslel, že by aj na iné spoje bolo časom nasadené, nie konkrétne to čo príde na strele. Veď aj do ZA sa údajne po rekonštrukcii dostane, tak by to potom mohli dáko zokruhovať... ?
Ako že by o tej desiatej-jedenástej večer, keď príde, vyrazilo do Žiliny a odtiaľ o druhej ráno zase do BA? Takt to by fakt bol určite obchodný trhák ? .
S tou pochvalou pre adminov suhlasim ale naopak musim vyslovit aj pokarhanie tym, co maju na starosti svetelne tabule na stanici, Hasicskej. piatok ta na Hasicskej isla popredu vecer neviem presne kolko ale cez 5 minut. Sobotu sla dobre, nedelu zase popredu a ta na stanici tiez tusim o 10 minut uz neviem presne. Cize nase tabule spolahlivost sama, dufam ze sa nikto nimi neriadi
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petrox