Tento odkaz som videl ale tam sa písalo o roku 1945 a tak som to henď zrušil lebo to je už strašne dávno. Ale mohli by tú trať bostaviť nebolo bi to na škodu.
Ešte do rekonštrukcie Žilinskej ulice si mohol vidieť stĺpy určené na trolejové vedenie, doteraz sú na Rázusovej. Okolo roku 1999 som videl na výklade v Ode návrh trate v roku 2010. Dnes už vieme, že to nebolo reálne, ale boli tam určite trolejbusy v trase dnešnej L22 a L8, ako aj otoč na Juhu I + zámostie. Vozovňa mala byť pri komíne na Východnej (kde bude v budúcnosti najväčšia konešná v meste po spojení ul. gen. Svobodu a Východnej). Trolejbus mal byť aj v trase L2, rátalo sa s využitím letiska aj pre civilné účely... Viac si však nepamätám, žiaľ... ?
ako ktorý a ako kde. Napríklad na stanici má NP-bus problém vôbec zastaviť pri obrubníku, aby nechytil spodok na tých dierach a priehlbinách...a pri gympli tiež, nehovorím o "najúžasnejšej" rekonštrukcii zastávky Legionárska smer Juh, kde tie kocky už 3 dni po znovuzrovnaní nedržia...treba to spraviť ako Hasičskú alebo Sobl. rázc. - betón ?
A ešte že prečo vodiči na zástavkach nepoužívajú kneeling zatial som to videl len keď nastupovali do autobusu s kočíkom a napr. keď som bol v blave tak Solaris sa stále nahýbal a tu v TN nič.
Som sa chcel opítať raz som niekde na nete čítal že v TN mala byť trolejbusová doprava nievie niekto o tom viac alebo prečo výstavbu trolejbusovej trati zrušili?
Tak predsa si to pamätám A ešte si pamätám aj Ikarus na L17 a bol novší ako ten s tou nálepkou MATADOR a vždy keď sa zavierali dvere tak to asi 5 sekúnd vždy zvonilo až potom sa dvere zavreli. A jazdievali na ňom vodiči z #53.A dokonca si pamätám, keď som sa s ním viezol aj s TOS parkoviska a kedysi tam stálo veľmi veľa autobusov, ale teraz je tam akási firma.
? Spomenul som si na casy ked chodievali Ikarusy aj cez vikendy, taka 8 a 18 o 9:30 a 10:30 z Juhov,od Soblahovskej uz mali spolocnu trasu a pritom bol problem sa do nich vobec dostat...to dnes uz vidat nie je...
Ano,bolo to uz podla sucasneho cestaku,v 11tom mesiaci 2006, 17 som mal: 5:32,10:42,11:42,12:42,13:27po Billu,15:02,17:02 co sa tyka spojov z Juhu,ale fakt tam klbak zyval prazdnotou,po vyradeni sme dostali tusim691AM,potom uz ale bezo mna ? ich jazdil voz 42 a dnes 37,i ked uz trosku pomenene. 17 zostala mojou ❤ linkou.
co sa tyka tej L17 medzi 1.7.2002 a 1.7.2006 tam chodil prave Ikarus TN-680AM ktory spomenul Luky, konkretne na spojoch 13.30, 14.05, 14.35, 15.55, 16.20. Rano na spojoch 8.20, 8.40 a 9.00 jazdil tiez klbak a to cerveny Ikarus z L22, neskor TN-758AM a uplne ku koncu #44. Medzi 1.7.2006 a 19.8.2006 680AM nahradila prave #53. V auguste nastali velke zmeny v CP vtedy viem ze jazdil Ikarus na spoji 14:10 od TOS, prave ten co Marek spominal a neskor na nom aj jazdil Potom sa CP menil az 28.10.2006 ale Ikarus tam vydrzal asi aj trochu dlhsie? Neviem to nam uz skor Marek povie.
V sucasnosti si myslim ze nema vobec vyznam davat klbaky na Juh I. Radsej viac spojov s mensou kapacitou ako klbak raz za hodinu...
Este taky maly poznatok na L17 bol zvacsa vypravovany voz Ikarus TN 680AM s nalepkou ns cele MATADOR a na boku červeno- biely... potom asi presiel upravou mal take hrubsie gumy na dverach tiey TN 680 AM a take biele celo...
Rano bol tusim okolo 6 vzpravovany medzi tym na L 23.
A tu česť s ním jazdiť mali vodiči z autobusu Karosa B961 E #53... ☺ ?
Nemylis sa! Posledne 17ky s Ikarusom (harmonikou) som mal jazdit tu cest dokonca ja,bol som tu novacik a Ikarus mi zo zaciatku nahanal zimomriavky ? ,bolo to na sklonku roku 2006 a bol to voz TN 759 AM,od jeho vyradenia to zostalo uz len na kratkych vozidlach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TorpedoLuky
Rano bol tusim okolo 6 vzpravovany medzi tym na L 23.
A tu česť s ním jazdiť mali vodiči z autobusu Karosa B961 E #53... ☺ ?