Ked sa teda bavime o tom do dosledkov, tak plati Slovenska technicka norma, ktora presne urcuje, ze oznacniky pre MHD su ine a pre primestsku ine. A dokonca presne stanovuje, ako maju vyzerat. Takze ta norma plati aj v PB a aj v PB sa na MHD maju vyuzivat oznacniky na MHD a nie primestskej dopravy. Ako spravne napisal predrecnik, pokial sa nevyuzivaju na primesksu dopravu, mali by sa vytrhat.
Ina otazka je, ci na nove oznacniky v tejto chvili je alebo nie je. Slusni ludia sa vedia dohodnut. Ti prvi poziadaju druhych, ze z dovodov takych alebo onakych problemov si chcu oznacniky tych druhych (trebars za symbolicke Euro alebo vymenou za inu protisluzbu) prenajat do urciteho datumu a zavazuju sa dovtedy tieto svoje problemy vyriesit. Termin, ktory si stanovia aj dodrzia a vsetko bude OK.
To suhlasim. Rozhodne uplne u dialkovych liniek, pripadne primestskych. Tie maju aj iny rozostup, aj ine logo, ine cestovne apod. Trencianske sadkarske autobusy normalne stoja na prievidzskych, ked tam idu do okresu, nebudu si predsa stavat vedla svoje.
Ale zastavky MHD su podla mna nieco ine (ak neratam moznost, ze by boli v jednom meste viaceri prevadzkovatelia liniek MHD). Aj v ZA maju po meste sadkari oznacniky svoje, ineho vzhladu a DPMZ svoje, tiez ineho vzhladu. Rovnako v Bratislave Slovaklines a DP. Dokonca aj v uliciach TN maju ine oznacniky MHD a ine primestska. Cestujuci si nemyli mestsku s primestskou dopravou. No a v PB vykonava MHD ina firma a primestsku uplne ina. Ja robit v tej inej urcite si dam svoje oznacniky, je to predsa aj imidz firmy a mesta.
Neviem ako v SR ale v ČR je povinný označník inštalovať a udržiavať ten dopravca, ktroý má na danej zastávke najviac spojov a musí umožniť ostatným dpravcom inštaláciu svojich CP.
Ak by teda platila ekvivalentná právna úprava v SR, mala SAD TN buď svoje označníky vytrhať a odviezť a MDS nainštalovať vlastné, alebo sa mala so SAD dohodnúť na ich prevzatí .
Zastavky (teda pristresky a vozovka pod autobusmi) nie, tie patria mestu, ale oznacniky urcite ano. Alebo lepite zastavkove CP po cudzom majetku bez suhlasu vlastnika?
to je otázka na dlhé zimné večere, mds-ke isto nie, mestu isto nie a sadke je to ťažké na 100% to v evidencii nikde nemá ale keďže predtým prevádzkovala mhd-čku tak akože jej
Dva tyzdne je malo. Aj dva mesiace je malo. Treba aspon pol roka. Potom ich tio prestane bavit, ved aj ich to stoji nemale peniaze.
A vzdy po mesiaci ich nalepit na ciste papiere A4 a ako prilohu ich poslat na mest urad a na zivnostensky odbor obvod.uradu.
Je to velky problem, je to doslova taxikarska mafia. V useku Domaniza-P.Bystrica po roku strhavania kapitulovali. Inym som posielal SMS, este boli odroni, ze to oni nie, ze im to niekto neznamy vylepuje. Tu pomozu len kontra-nalepky s textom: "Taxi v likvidacii, cena 2 €/km".
Vidis ako to je,nic pekne tu dlho nevydrzi,to sklo nie je prvykrat rozbite...a firma co to ma na starosti musi mat radost...
Ja by som dal napr.tym panom taxikarom ktory lepili pred pohodou na oznacniky zastavok svoje samolepky s tel.c. az zakryli cele vyvesky...do ruk handru a tech.lieh a nech vedia ako sa to tazko cisti...lenze co mozes,dnes strhnes jednu nalepku-zajtra su tam tri nove...akoby nebolo inde na to miesta dost...
Svetelne tabule uz tak minimalne tyzden neukazuju dobre, napr. dnes o 18:25 na stanici ukazovalo o 38 minut viac ako v skutocnosti, cize tabula ukazuje uplne somariny a len myli cestujucich. Na zastavke Sihoť IV. rozbite sklo na zastavke
Poznal som ten pocit, poznal, tým skor, že najvačšiu časť svojej kariéry vodiča MHD som jazdil s električkou a tá je na techniku jazdy obzvlášť citlivá. Ale už 16 rokov šoférujem len osobák, ten požičiam len tomu, komu uznám za vhodné a som v kľude.
? Tiez poznas ten pocit-ked ti ide kolega na dovolenku,a ma ist za neho cudzi vodic robit s tebou?!-ked je to zodpovedny chalan a ma dobru techniku jazdy,tak si vydychnes...v opacnom pripade sa citis ako nestastne zalubeny-nechuti ti jest a spat... a najradsej by si to odrobil sam...? -vraj to casom prejde,a bude ti to jedno,ale kedy?!
To je moje id-osobne cislo,ktore najdes na listku miesto mena,fain vymysel.
Aj ja karujem rad,ale niekedy ak mam ist cez upchane mesto...idem radsej peso,ked som v praci si toho uzijem dost ? ,a tiez sa mi nelubi sediet inde nez za volantom...to je asi choroba z povolania ?
? ako raz povedal jeden starsi kolega ked som sa ho pytal preco nesiel z manzelkou do Grecka na dovolenku?-co si sa zblaznil?!-sediet 48hodin v autobuse...-jedine za volantom...
(v mojom autobuse hraju len "Bohlenovky" ❤:C.C.Catch,Blue System... )-boleli by ta nohy ?
Kaby za mnou prišli Modré Tanky, tak by som utekal kade ľahšie ? . Mmch., čo znamená to číslo v tvojom nicku? Pripomína mi to evidenčné číslo bratislavského trolejbusu ? . Ja šoférujem rád ale musím na to mať špecifické podmienky ale maximálne neznášam, keď ma vezie niekto iný, až na zriedkavé výnimky. Ja sa za nijakého výnimočného vodiča nepokladám ale aj tak ma rozčuľuje, keď ma niekto inú techniku a filozofiu jazdy, než ja (aj keď možno v skutočnosti lepšiu ? ).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Juraj
Ina otazka je, ci na nove oznacniky v tejto chvili je alebo nie je. Slusni ludia sa vedia dohodnut. Ti prvi poziadaju druhych, ze z dovodov takych alebo onakych problemov si chcu oznacniky tych druhych (trebars za symbolicke Euro alebo vymenou za inu protisluzbu) prenajat do urciteho datumu a zavazuju sa dovtedy tieto svoje problemy vyriesit. Termin, ktory si stanovia aj dodrzia a vsetko bude OK.