Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan002 #4899:
ved to, s urcitostou 100% sa ten neidentifikovatelny Ikarus neda zaradit. Disky na 711 to je kapitola sama o sebe ? Viem ze aj ex Kladno 711/II mal po prichode do TN najprv len povodne, je to videt aj na prvych fotkach, neskor dostal tie biele. Zakladny problem je, ze fotky 711/I nemame.

Re #4900 kvorka: priklanam sa k tej prvej casti, ze ten neznamy Ikarus by mohol byt 1832/II z BA. TN 88-69 nebude z BA, ta samotna SPZ to podla mna vylucuje, taketo cisla dostavali vozy v TN okolo roku 86-87 a 1832/II sem z BA dosiel az v januari 1993.

Cize ked to zhrniem, neznamy Ikarus by mohol byt (opravte ma ak sa mylim): 711/I, 714, 715, 717, 845 alebo 1832/II (ex BA).
Reply on: kvorka #4900:
dopĺŃma čo som vymazal omylom: "...voz, ktorý neskôr jazdil PAL v Ilavskom závode ako PX-77-43?
Reply on: Marek6283 #4898:
inak nemohol by to byť voz
Re #4897 Petrox: ten Ikarus s neznámym číslom je podľa mňa tento: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=2592
Žiadny iný Ikarus totiž nemal oranžové zásterky. Alebo je tým bratislavským práve vozidlo TN-88-69. Určite jedno z toho. ?
Reply on: Petrox #4896:
nie, TN-711AM II je z Kladna, pamätám si ho ako prišiel ešte na českej špz. Práveže tie disky mňa upútali, pretože viem, že TN-711AM (I, TNA-09-20) mal spočiatku trileksky. Potom mu ich vymenili, takže svietili tie kolesá dobre na bielo ? Ale netvrdím, že je to 100%, len podľa toho čo si spomínam.
Reply on: Petrox #4897:
Nooo,skoro by to sedelo...na tychto starych fotkach je to skreslene ale si sa skoro trafil!
Reply on: Marek6283 #4886:
k teme oranzovy Ikarus, predchodca 659: pre porovnanie prikladam jeden ex blavacky Ikarus, co skoncil v PB aby sme sa dohodli na tej farbe, resp. odtieni. Priblizuje sa tato farba tomu nasemu? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=1642&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=2674

Ked hovoris, ze bol celooranzovy, znamena to aj oranzove okenne stlpiky ci nebodaj aj dvere? Inac zamerne som vybral povazskobystricku 280.08, nemohol ten voz o ktorom sa bavime skoncit v OZ PB po vyradeni v TN? (ten voz na fotke to pochopitelne neni ) ?
Reply on: milan002 #4894:
problem je v tom, ze pokial sa ja pamatam tak TNA 09-20 nemal biele disky a Bohuzial neviem ani o ziadnej fotke, s ktorou by sa to dalo porovnat ? Zrejme porovnavas TNA 09-20 s TN-711 AM/II, to su vsak 2 rozdielne vozy.
Reply on: kvorka #4893:
tento lin nezaškodí pripomenúť: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000143272/mhd_do_oz_bela_01042010.pdf

Takže na linkách 24 a 25 už asi neplatia rovnaké pravidlá ako pre celú MHD? Cez víkend som videl #71 na L25 takú natrieskanú, že prímestské vozy s menšou kapacitou to nebudú zvládať. Rovnako ráno by sa hodil aj nejaký kĺb na L24 ráno o 08:00. Toto je pre trenčanov podraz! ?
Nádherné fotky zo začiatku 90-tych rokov. Inak toto je TNA-09-20: http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=62439&idt=u&idg=4681&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Skúske si to priblížiť, poznať to aj podľa nabielo natretých diskov a vpredu chýbajúcej jednej "čiernej ozdoby" bieleho nárazníka. ?
Reply on: milan005 #4892:
čo bráni SAD vymeniť tlmiče na #71? Prípadne zgenerálkovať motor? Leď to ide u C743, tak to určite ide i u B932.

PS: nie všetky Karosy C934 boli prestriekané do mdorej metalízy: TN-798AU (Nemšová-Trenčín) ostala v pôvodnom modro-bielom.
Reply on: N/A #4889:

Dnes som isiel "novym" busom na L24. Bol som ale velmi milo prekvapeny, zdal sa mi v lepsom stave ako #71. Zvonku velmi pekny, vovnutri taktiez, pohodlne sedadla, motor ma dobry zvuk...tlmice a naprava paradne nie ako na #71.
Bus ktory nahradil #71 ma SPZ NM-435AT a ma tabule EMtest vsetky 3 a dokonca aj vnutornu.
Bus ktory by mal nahradit #40 ma SPZ TN-747AM a ma taktiez tabule Emtest.
Takze moje obavy z tychto busov boli velmi nepodlozene, ymslim ze to neni az take strasne ako som cakal. Sami mozete zhodnotit po jazde s nimi
Reply on: N/A #4889:
už som ju videl aj ja. Je to smutné, a hanba zároveň. Mesto a SAD sa predsa dohodli, že do konca roka 2009 bude vozový park MHD obmenený. Avšak teraz je krásne vidno, že reči sú reči a chlieb sa je.
a) nemajú náhodou tie C743 už viac ako 16 rokov?
b) nejedná sa náhodou o prímestské busy na MHD?
c) nie sú náhodou tieto busy v rozpore so zmluvou o výkone vop verejnom záujme?
d) keď už by sme zažmúrili vyššie uvedené 3 oči, prečo sú na zálohe busy 1x B 952E #40), 2x B 932E #71 a #72) a 1x B 932 #73) mestského prevedenia, a riadne nasadené busy prímestské?
❓ ❓ ❓ ? ? ?
Reply on: draxter #4883:
Však je to fascinujúce, že niekto má také parádne fotky a je ochotný ich aj zverejniť. Skutočne klobúk dole. ? Ja som v siedmom nebi ? a už sa neviem dočkať svojho mesta.
Reply on: TorpedoLuky #4888:
nevies SPZ tej C 734?
Reply on: Petrox #4887:
Bolo by dobre pridat fotku NM karosy c 734 na L24 dnes som ju videl prvykrat a ma aj nalepku asko naboku ? a aj dalsie sucasne vozidla aj 73 v jej cervenom prevedeni s tabulou
Reply on: kvorka #4885:
skor nie, 683ku cize 04-54 mas na tejto fotke: http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=435069.jpg&httpref=2484/183532

Medzi zabermi je odstup len 1 mesiac a tych rozdielov medzi oboma vozmi je dost, 683ka to podla mna nebude.
Reply on: draxter #4883:
Pekne fotecky,ale ten Ikarus co som myslel tu zial nie je.Bol celooranzovy,ani bordovy ,ani cerveny,trosku svetlejsia oranzova od tej karosy 8-ktora bola prelakovana koli jednemu mob.operatorovi...
Ten ak niekto ma na fotke,to bude unikat...len asi nepozna tuto vasu stranku... ? Nahradil ho na l.c.5 modry dvojdverovy Ikarus ,ktory v ramci redukcie spojov zrusili z MMD TN-Soblahov,ten tu na fotkach je.
Reply on: draxter #4882:
podľa mňa je to TN-683AM (TNA-04-54).
Re #4884 Petrox: vynikajúce zábery, je možné vidieť aj TN-99-07, ktorý potom dlho ešte premávala na L22. Tu ju možno vidieť na len 3 roky premávajúcej L23. ?

Ďalej je tam B731 TN-82-83! Na linke 3! Rovnako tak TNA-07-05 na linke 1 (vtedy raritne sólo na L1) na Juhu I.

TNA-06-89 na domovskej linke 11 v Kubrici, námestie.

Ten Ikarus 280.08 TN-88-69 je na linke 8 na železničnej stanici, čo znamená že je to robotnícky spoj L8, ktoré ešte aj v CP1994 končili na tom veľkom obratisku (dnes TRENS).

Nádhera ❤
Reply on: brefos #4876:
prenadherne a neskutocne hodnotne zabery!!! kopa udajov v nasich evidenciach sa tymto potvrdilo, mnoho faktov je inak nez sme si mysleli. smekam pred clovekom, ktory toto hodil na web, zasluzi si flasku!

Re #4878 erik.pauer: ja som toho moc z Ikarusov nenafotil, skutocne len 758 sa mi podarilo na Juhu

Re #4880 draxter: thanks, uz pozeral a dakujem ?

Re #4882 draxter: podla mojho nazoru nie, ten odtien na fotke je mierne skresleny ale myslim, ze prave takto vypadala standardna bordova na nasich ikarusoch pred ich prelakovanim; pripominam dalsi dolezity fakt - nema trilexy a vzhladom na celkovy stav odhadujem, ze pojde o novsi voz, vyrobeny cca. 1990 (moj tip je 715 alebo 717 v povodnom laku).

Re #4883 draxter: toto je skutocna zberatelska lahodka a v podstate aj prelom v zaznamoch, jak uz poznamenal Draxter! vzhladom na SPZ ide o najstarsi EVIDOVANY trenciansky Ikarus, prekonal dokonca aj 642/I. ked sa budeme drzat SPZ, vyrobu a sprevadzkovanie bych odhadoval na roky 1986-87. zaujala ma lista na cele medzi smerovkami, tazko povedat ci ide o skraslovaci pokus nasich vodicov alebo to tam je od vyroby, starsie serie klasickej .08-cky zpred roku 1985 podobne listy dostavali, no toto uz bude skor .08/Acko. dalsiu debatu a zistenia okolo tohto vozu ocakavam so zatajenym dychom ?
Reply on: brefos #4879:
a máme ďalší Iakrus: TN-88-69, ktorý sme doteraz nevideli!!! Marek, nie je to ten "červenáč" čo si o ňom hvoril? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.