si uz asi treti co si to mysli suhlasil by som ale len scasti. Na L1 podla mna mohla jazdit do r.2002, pretoze potom na L1 bohato stacili 3 klby co tam jazdili pravidelne, kedze uz neboli ziadne posilove spoje do TOS ako ked jazdila z Juhu I. Cize tuto moznost vylucujem, jedine ak by potom pravidelny klb z L1 jazdil inde, ale to je nepravdepodobne(prip. ze by mala pohotovost? ? ). Skor to tipujem na nejaku L6,8,18 ale to je tiez len typ, fakt nemam ponatia kde ten bus jazdil v tom case. Na L1 robil s istotou spoj 9.45/10.15. Ak vies nieco blizsie ozvi sa mi na mail, dakujem
vcera som isiel #73, vsimol som si ze uz ma svetelne tabule vpredu, zboku, vzadu a dokonca aj vnutornu. su to tabule EMtest, takze pravdepodobne z Karosy #75, ktora bola preradena do NM. Len mozno je trochu skoda ze tie tabule dali asi na najhorsi trenciansky bus:( myslim tie vnutorne.
a zaroven vsetkych co sa trochu zaujimaju o vypravy, historiiu, Ikarusy prosim o pomoc.
Neviete kde jazdil Ikarus TN-683AM pred spojom na L22 o 7.25? Jedna sa o obdobie od 1.7.2002 do 19.8.2006. Po tomto spoji viem na ktorych spojoch jazdieval ale rano vobec. Okrem neho tam potom jazdili vozidla 758AM, chvilu nejaka stara Karosa a nakoniec #44. Dnes vodici tohto Ikarusu jazdia na #11. Vopred dakujem za pomoc, napiste sem alebo na mail.
cize do nozdrkoviec jazdili L2 a 10 sucasne? Ja som myslel ze vzdy len jedna z nich.
Vodicov je podla mojich prepoctov 75, z toho 11 striedacov. Uroven velmi stupla, myslim ze dost pomohlo to GPS, ale aj vela novych-dobrych SAD prijala.
mňa konečne teší spojenie Novín s mestom. Hoci je to (zatiaľ) len 4 spojmi, hádam časom by aj cez víkend miesto niektorých spojov L2 mohla ísť takto isto L10.
Re #4621 draxter: ja si pamätám, keď L10 bola druhou najčastejšou linkou v meste cez soboty a nedele (hneď po jednotke). A k tomu jazdila ešte aj dvojka do Nozdrkoviec (tiež častejšie ako teraz).
Re #4613 linka10: ja dúfam, že tých zlých vodičov čochvíľa nahradia noví, pretože mladí sú všetci vynikajúci. Jednoducho je to v krvi: tí starší dobrí už takými zostanú (čo je dobre) a tých pár nepolepšiteľných sa už inak skákať nenaučí (svedčilo o tom aj to "hromadné" prepustenie po jednej firemnej oslave v pracovnej dobe - skončilo tuším 10 vodičov naraz). Neviem koľko vodičov je na MHD, možno 50, ale 45 z nich je určite fajn, a takých 10 vyslovene špička! ? ?
vďaka, snažil som sa všetko o čom som mal nejaké informácie nejako dať do kopy ?
a) L11 premávala k chate odevák podľa mojich vedomostí do roku 1995 (hoci znamienko "CH" bolo vo vysvetlivkách až do času, keď sa zastávkový CP začal robiť v exceli - cca 1998). Bolo to asi 5 spojov denne, veľmi vhodne však boli časované najmä s ohľadom na turistiku, ktorá sa z Kubrickej doliny ponúka ?
b) L45 mala jediný pár spojov - čisto školská linka (a bola jediná ktorá kedy bola trasovaná tak ďaleko za mesto: ono je to dané tým, že Zamarovce nie sú súčasť TN, ale za nimi je opäť TN. Linka stála len na trase Skalka, Old Herold, Hasičská, stanica).
c) pokiaľ viem, tak nie. L21 vznikla po pričlenení sa Opatovej nad Váhom k mestu (1.1.1985).
Ani neviem ako sa mi to mohlo stať, že som o tom článku doposiaľ nevedel. Veľmi pekný a zaujímavý ?
Zaujalo ma tam dosť vecí, snáď by som sa len opýtal na toto:
- v ktorom období jazdili spomínané vybrané spoje L11 až ku Chate Odevák?
- spomína sa tam L45 do Skalky nad Váhom. Bola to jediná linka MHD čo sem v histórii jazdila?
- nechodil v minulosti nejaký spoj aj do Opatovskej doliny (chata Merina)?
v roku 1992 jazdili cez sídlisko Noviny 2 linky.
L10 - celodenne v intervale 30-60 min. po trase Žel. stanica-Legionarska-Jána Zemana-Karpatská-Nozdrkovce
L12 - linka jazdila v spicke (obsluha LOT, závody za mostami, zjazd/výjazd vozidiel zo SAD na L2) po trase SAD-Legionárska-Jána Zemana-Karpatská-Biskupice
L10 neviem kedy bola zrušená, ale v cest. poriadku z r. 1994/5 už nie je. L12 bola zrušená k 19.8.2006
Aj ja mám z toho dobrý pocit, a vôbec z celej MHD. Niekto sa tu sťažoval, že nočné linky nenadväzujú na prípoje od rýchlikov a pár dní na to už bol na svete nový CP, ktorý rieši tento problém. Takýto prístup hodnotím pozitívne a spolu s vynikajúcim vozidlovým parkom sa MHD TN môže jednoznačne zaradiť k tým lepším na Slovensku.
Linka 10: Vývoj v MHD TN až tak dobre nepoznám. Pôvodne som si myslel, že obsluha sídliska Noviny v minulosti nebola zabezpečená, ale podľa starých schém na tejto stránke tadiaľ kedysi premávali nejaké spoje.
milan005