To si veru nepamatam...bol som celkom miniaturny,teraz som Sihotar,ale vtedy som byval na Dlhych Honoch-popod okna mi chodila 5a9,z okna som videl na zastavku Inovecka -Zdroj,z kuchyne na Soblahovsku blok c.49,to boli casy,teraz mi tu akurat tak hucia vlaky a autobusy vidim len v zime ked nie su listy na topoloch ?
Fotky som hladal,ale vsetko je fuc...ani cestaky,rad by som pomohol,uz som sa stretol aj s 005,ten bol tiez sklamany
Mna raz poslali zaskakovat cez hotovost za niskopodlaznu 18,len dva spoje,zrovna isiel vozickar,dvaja sme ho nenalozili...a hodinu nic nizke neslo...Chcelo by to vsetky autobusy rovnakeho typu,lenze co uz s tymi co mame...?-za euro by som odkupil ten mne zvereny a urobil caravan ? ? ?
fíha, no pekne zase aj ostatné spoje počnúc obratovou osmičkou? Ach jaj...alebo nech ten garantovaný spoj na L16 zrušia, aj tak vezie najmä pracujúcich z AOZ. Hoci pri 7. ZŠ som už videl na zastávke aj vozíčkara.
Re #4537 Marek6283: a pamätáš si aj po predĺžení trasy L2 a 6, ako sa točili neskôr v mieste terajšieho trojuholníku, alebo potom na Sihoti - dnes Pádivec? Inak náhodou nejaké staré fotografie alebo CP (pred PC z roku 1993) nemáš? Diky
?
ja ich oboch "pozdravujem": dnes na spoji L16 z Kasárenskej na Sihoť opäť flagrantne porušený CP: namiesto garantovaného nízkopodlažného vozidla prišlo to "najvyššiepodlažné" čo v TN máme: Karosa B932! ? Tak načo sú garantovane nasadné len 4 (možno už 5) všetky vozidlá, potom môžu byť všetky spoje "i", keď aj tak v prípade výpadku nedôjde niektorý z ostatných 12 NP busov ? Jednoducho sila!
Ja ju poznam zo 4,neskor z 2,mala vzdy automaticku prevodovku ? ,a byvala vo vedlajsom dome,ako skorosuseda v sukromi bola normalna pani,za volantom byvala vsak mrzuta...
Vies, ja idem do prace vzdy dobre naladeny,vravim si dnes ma nic a nikto nerozhadze,no niekedy to dlho nevydrzi...zastavok je vela a na kazdej moze cihat potencialny vylepsitel nalady ? ,mozte byt trenovany ako chcete...domov chodim ako zbity pes
? mali by zmenit vyhlasku a vodic autobusu by si mal povinne pred jazdov jeden dat...koli nalade ? -a rano fukam---to bol vtip,tak to tak berte!
No,kamo,myslim ze to mas tazke a nepotesilo ma co si napisal-dufam ze nas narod nespeje tam...a ze si skor zoberie priklad z toho Nemecka(tam uz nemcov ani nebolo vidni,sami vietnamci,juhosi,turci,ukrainci...)a vidis,slo to...tak to tam dako vydrz!!!
No a myslím, že na L14 a neskôr na L12 jazdila naša asi celkom prvá vodička. Osobne si ju pamätám len z videnia, ale babka na ňu nadávala, že to bola taká stará arogantná baba. Myslím, že sa volala Magda. Minule som sa o ňou rozprával s jedným bývalým šoférom našej MHD a ten hovoril, že keď sa s ňou raz viezol, tak sa hanbil za to, že je jej kolega, že len nadávala všetkým okolo seba ?
Nechcem ti brať ilúzie, ale za ten poriadok nemôže ani tak úroveň národa ako skôr úroveň financovania komunálnych služieb. Keby sa sem dali zavesiť fotky, ukázal by som ti ako po bežnej šichte vyzerá môj autobus v Nórsku. Papiere, roztrhané lísty, prázdne fľaše, šupky od ovocia, fľaky od jedla na sedadlách, rozhádzané noviny - to všetko rozhádzané pod sedadlami, v sieťkach na batožinu, zastrkané za zadné sedadlá kde sa k nim nedá dostať... K tomu prirátaj občas na večerných spojoch nejakú tú výtržnosť a dokonca aj dve ozbrojené lúpeže, keď na kolegov zaútočili feťáci s nožmi, lebo sa im zachcelo obsahu pokladne. A to je prosím pekne diaľková linka, kde cestujúci majú úroveň. Predtým keď som jazdil na miestnych, úplne bežne som našiel aj posprejované a rozrezané sedadlá.
Úroveň národa je možno trošku vyššia než u nás, ale zase si všetko západné neidealizujme...
ahoj 007:) no horsie bolo co sa tyka 5,15 ale aj 1,11,22 ked od 1.7.2002 vymenili 1,8 a 11,18 konecne ale odchody neupravili len to proste presupli. Vtedy sme si mohli uzivat takeho luxusu na Juhu 1 ako 20:00 10 50 na L5 vecer 3 vozidla z toho 1 klb. A nanajvys ked tam ten klb siel zbytocne. Dosiel na Juh II. o 19.41 na L1 potom prejazd na Juh I., na L5 za mosty a potom prejazdom zasa spät na Juh II, nepamatam sa ani raz zeby ten bus siel do SAD:) tym som sa chodil casto vozit. Lenze ten spoj 20.00 mal opodstatnenie pred r.2002 ked chodil na L15 a robil tade zjazd Ikarus z L18 do SAD. Potom na L5 bol ten spoj uz uplne zbytocny. A takychto spojov bolo omnoho viac...
15 cez vikendy nahradza 3 i ked ma len 3 otocky=6 spojov,vtedy to tahali 11 a 18 ked isli do garaze-aby nesli naprazdno tak urobili 15,takmer prazdnu=rad som sa odviezol
Alebo taka 20 z Juhu cez Dlhe Hony na letisko,ta praskala vo svikoch,bejvavalo...
Jedina linka ktorou som vtedy nikdy nesiel bola 14-Sihot-Zamarovce
Alebo si matne spominam(to boli moje prve vnimania autobusov) na casy ked 2a10 mali konecnu na Sihoti za Rozkvetom,,,,,,3 chodila z Aut.stanice po Bratislavskej ul.do Zablatia a jazdila tam este RTOcka,pan vodic Hlavaty-ten ma prvy pustil sadnut za volant,este som na pedale nedociahol ?
zdravim 005 ? a som rad ze007 ma tolko nasledovnikov ?
tak, tak veru si tiež pamätám lepšie časy týchto liniek ? , teraz sa to skôr presunulo na L15, ale tá tiež už bohvieako nejazdieva, myslím, že kedysi mala spoje aj cez víkend, teraz nič....
tie časy si veľmi dobe pamätám, bolo to asi vtedy keď som sa o MHD začal oveľa viac zaujímať. A neboj, také príspevky môžu byť aj oveľa dlhšie, veď od toho to fórum je ?
Zil som nejaky cas v Mnichove,tam siel autobus v okrajovych stvrtiach kazdych 20 minut v prac.dni a v Sobotu,v Nedelu raz za hodinu.Kazdy si mohol sadnut!!!(ale to sa lahko dotovalo ked Mnichov ma obyvatelov ako cele Slovensko) ?
Metro islo raz za 12 min. a cez Oktoberfest kazdych 6 min. Vsetko bolo krasne nastavene-vysli ste z metra,cakal autobus-vlak-elektricka,a v tom mnozstve naroda v metre som nikdy nevidel chuliganov,boli kamery na staniciach...
Cesty a chodniky ciste,vyspadovane-bez kaluzi,ziadne flaky asfaltu ci jamy,zastavky ako tie ktore sa uz osadzaju u nas-presklene,osvetlene>lenze tam ich nik nerozbil a nepostriekal>ani ked koncil futbal,vsade hliadky.....no krasa>este sa musime veeeeela ucit!
dnes som si vsimol pri smazienke odstavenu Karosu C934, ale co je zaujimave ze v novom nastreku, tak ako nastriekali 71,72,73 ale samozrejme primestska farba. ked uz do toho investovali dufam ze ich v blizkej dobe nevyradia...
Zaujimave, ale na L5 je ten ubytok naozaj viditelny, este ja si pamatam cca pred 6 rokmi po 14-tej hodine spoza mostov 3 klby, 1 solo. 14:00-TN-659AM, 05-TN-759AM, 15-#84, 35-759AM. Dnes uz len 2 sola a o velkej vytazenosti sa vraviet neda
Teraz z trosku ineho sudka ako ste si odo mna zvykli: kedze vas zaujima MHD,pamatam si ako kedysi davno ? ,ked este za mostamy fungovali podniky ako Odeva,Kara,Ludotex...,a vozilo sa mnozstvo ludi do/z prace na pravu stranu Vahu,bolo nutne posilit linky,lebo nestacili kapacitne.Jednou takou posilou bol primestsky klbovy Ikarus ktory chodil do Omsenia od Smazienky a ten ked sa presuval s SAD na Dlhe hony tak pomahal ako posilovy spoj l.c.5 od Velkomoravskej ulice(zrychleny spoj),stal potom az na Soblahovskej ul.,potom zatocil na Inovecku a na Dlhe Hony ku Smazienke kde mal konecnu a dalej pokracoval ako MMD do Omsenia. 14:05 pritom z poza mostov odchadzali dve 5,kratka a dlha,jedna dlha 15,i tak to nestacilo.....
A este jeden postrech,kedysi neboli take komfortne autobusy ako dnes,vozilo sa viac ludi,a pritom bola ovela vascia spokojnost.....ono to vsetko prislo s touto dobou...
Dalsi priklad je nas hokej,kde su tie zaciatky 90tych rokov,ked tam chodily posilove spoje-3oj dverovy Ikarus(zlozeny s MHD a MMD verzie),dokonca chodila aj posila l.c.6,a na Juh tusim este 3 kratke karosy...
...uz sa krotim,take dlhe clanky tu tusim radi nemate ?
Biskupice mlyn - je zakreslená určite správne, pretože v tých miestach vľavo mlyn naozaj kedysi bol, ako je družstvo. Niekto mi dokonca vravel, že kým nebolo letisko, cesta z Turnej tam, kde má dnes tú dvojitú prudkú zákrutu pri plote letiska, pokračovala rovno cez dnešný areál a napájala sa práve pri mlyne na dnešnú Biskupickú ulicu. A preto PAL tiež jazdila tadiaľ.
Tak to ti pomoze jedine nejaky vodic vo vysluzbe ?
Mam to stiahnute,mozes prist,robim 20:45 a 22:10 11alebo bud.t. v Ut.a St. 14:15,inal sa na Juh 1 nedostanem!
TN-historici. Neviete niekto kde sa nachadzala zastavka Tr. Biskupice, mlyn(CP 1958)? Tu v mapke je zakreslena v mieste dnesnej zastavky Biskupicka, otoc, ale to pravdepodobne nieje spravne, pretoze zastavku mlyn obsluhovali aj primestske busy, a tie by na "otoc" nezachadzali. Takze skor si myslim, ze by to mohlo byt dnesne LOTn.
A taktiez som pozeral v mapke ze v zablati su asi tiez zle zakreslene tie zastavky, Zablatie, MNV mi pride podla zakreslenia ako dnesna zastavka rybare, myslim si ze tam MNV nebolo, skor v strede obce, dnes zastavka Zablatska, posta. Zastavka "Novy svet" bola pravdepodobne pri rampach a zastavka "Prudy" kusok za prvym tr. autoservisom, kde je ulica s tymto nazvom. Kto mi mozete potvrdit alebo vyvratit niektoru z tychto veci, piste:)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka