Komu je inak na prospech toto? pýtam sa SAD, mesta /ktoré schvaľuje CP/ i cestujúcich:
-Zastávka M. Rázusa
linka 2: 19:30 v "x"
linka 6: 19:29 v "x"
linka 8: 19:33 v "x"
linka18:19:32 v "x"
a predtým len 19:01 linka 28 a potom až 20:00 linka 21!!!!
To je čo za intervalovsoť? Za tento vzduch na úseku 3km po konečnú VUO by som dotoval len jednou štvrtinou za 4 busy tvoriace vláčik...asi toto je ten správny smer v MHD TN?
?
-Zastávka M. Rázusa
linka 2: 19:30 v "x"
linka 6: 19:29 v "x"
linka 8: 19:33 v "x"
linka18:19:32 v "x"
a predtým len 19:01 linka 28 a potom až 20:00 linka 21!!!!
To je čo za intervalovsoť? Za tento vzduch na úseku 3km po konečnú VUO by som dotoval len jednou štvrtinou za 4 busy tvoriace vláčik...asi toto je ten správny smer v MHD TN?
?
kvorka
20:29 - linka 6
20:30 - linka 2
20:33 - linka 8
a zase:
21:30 - linka 2
21:32 - linka 18
21:33 - linka 8
a znova:
22:25 - linka 6
22:25 - linka 21
22:26 - linka 2
22:32 - linka 18
22:33 - linka 8