No práve tie tri karty na byt sú problém, lebo tu vstupujú nájmy, spoluvlastníctvo a pod. (napr. štvorčlenná rodina, všetci dospelí majúci auto a pracujúci, nie sú porešení rovnako, lebo jeden má čeirneho Petra) v zmysle zásady kto prv príde, ten prv berie. Na druhú stranu rezidenčné parkovanie nezaručuje, že bude k dispozícii miesto.
Nemáš pravdu, pokiaľ ide o rezidenčné parkovanie, cieľom nie je znížiť. Ale aby zodpovedal počet kapacite. Na druhú stranu sú z toho nie nezanedbateľné príjmy, a o tie by sa mesto pripraviť nechcelo.
Pravny nezmysel je uz to ako to beries. Hoci sa ani s jednou myslienkou nestotoznujem, chapem ju.
Vlastnit auto nieje ziadne pravo, ale vysada. Mesto sa snazi aktualne(aspon co mam ja info) znizit najvacsi pocet parkovacich kariet, t.j. vydanych na prve vozidlo. Je to zo statistickeho dovodu narastu aut(zaujimave je ze neuvadzaju celkovy pocet vozidiel ale len narast). V konecnom dosledku im nejde o to aby si auto nevlastnil, ale aby si neparkoval 3m od vchodu, pretoze keby to tak robil kazdy v bytovke ci na sidlisku, nebolo by kde zaparkovat(hmm, zeby sa to uz dialo?). Otazne je ako sa do buducna bude prelinat regulacia parkovania s regulaciou vlastnenia auta.
Komu citanim mojho komentu stupa histamin a pukaju mu klbiky v prstoch znova opakujem ze ja sa s tymto nestotoznujem.
Dura lex, sed lex.
Nuž okrem iného je právny nezmysel, že nemáš garantovanú kartu pre ďalšie obdobie , ak už si dnes jej majiteľ. Údajne sa môžu minúť! Takže , ak mi skončí rok platnosti a ,,už nebudú,, potom čo, predám auto?
V TN by to malo byť principiálne dobre. Ja skôr vidím ako totálnu neprehľadnosť to pôvodné VZN z roku 2016 s dvadsiatimi dodatkami. Mali by urobiť úplné znenie. Tu môže niečo vyskočiť...
Problém Petržalky by mal byť v tom, že parkovanie bolo schválené VZN mestskej časti, ktoré podľa prokuratúry nemá oporu v existujúcom nariadení schválenom mestom Bratislava, ktoré by malo platiť aj v Petržalke.
Komplexné previerky v rámci celej republiky určite v niektorých mestách objavia problémy, na ktoré dajú protest, ktorým mestá buď vyhovejú alebo ak nie, rozhodne o nich súd.
Z pohľadu dopravy v meste Trenčín nezaujímavé, ale mínusku nedám...
Ani dnes žiadna náprava, na webe mesta Info s nezmyslami ohľadne 24.12. v MHD. Halo, vedenie, odbor mobility!!!! Netvárte sa že to tu nečítate. Alebo žeby nedali vedieť ani zástupcovia dopravcu?
Tak boli to nove vozidla bez overenia. Kupovala to Praha aj Bratislava takmer rovnaky cas, problemy sa castokrat objavia u uplne noveho vozidla alebo stroja celkovo, nic nezvycajne. No horsie ako skodovacke elektrobusy s karoseriou Temsa to nebolo -co bol najvacsi fail od SKoda Plzen. Tam si DPP uz vydupal take pokuty za poruchovost ze maju takmer 2 vozidla zadarmo z 16tich.
Krásne napísané "už". Ja ked som ich slávu registroval tak v správach a článkoch kde konstatovali ze su kazove a ze vacsina stoji na depe a caka na opravu. Samozrejme od vtedy uz daka voda dunajom pretiekla.
Ale je fajn a mile od výrobcu, ze za tie nemalé peniaze fungl nove vozy spojazdnil
Až na ten neskutočný hluk a rachot. Tu by ma ozaj zaujímalo, či je dodržaná norma, lebo ešte aj na Juhu sa človek obzerá, keď počuje ten cengáč ísť, že čo to ...či UDSka alebo čo
milan007