Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: FifoSk #15246:
Až toľko?
Reply on: pešiak #15245:
Určite netreba čakať, sťažnosti treba posielať ihneď. V TD to porovnajú z kamier z vozidla a problém sa vyrieši. Za seba viem povedať skúsenosť, že niektorí cestujúci sa vyžívajú v ukrývani sa pred busom za lampu, krik, reklamný pútač a obdobne. Pripadám si ako pátrač, ich to evidentne baví a takyto ich pristup celý proces obsluhy určite nezrychluje. Musím pochváliť aj väčšinu co ukážkovo stojí v zornom poli, pripadne zdvihne zrak od mobilu a jemným naznakom sa zaujima o prichádzajúci bus. Samozrejme sluchatkari s mobilom, co sa nezobudia do 15sekund ako maju moznost nastúpiť do otvorených dveri, cakaju dalej. V tom pripade ale necakajte od vodicov ze ich budeme chodiť prosiť a núkať. Ked to zvladnu pomaly imobilny dochodci tak mladez nebude vynimka...
Reply on: FifoSk #15246:
Správne , ďakujeme za verejnosť. To je politika Rybníčka a spol. Hlavne , že neustále žobre o ďalšie príspevky od štátu! A zodpovední z úradu mesta sa schovávajú za chudákov vodičov, čo presluhujú. Chceme vidieť polovodiča MHD takého Pagáča, alebo Forgáča. To bude dopravných kolapsov. 🤓 Prepáčte, zabudol som na hovorkyňu mesta Ságovú, ktorá tvrdí, že Trenčania sú podvodníci a okrádajú dopravcov. Už som to tu písal minule. Ďakujeme hlásna trúba - my verejnosť zlodejská.💀
Reply on: draxter #15243:
Dnes som si všimol 2x 3 čo meškala 36 minút 1x 16 čo meškala 40 minút a ostatné linky 0-30 minút meškanie najmä v období 15-18 hodiny.
Pozor , pozor páni polovodiči. Verejnosť aktívne pozoruje činnosť vodičov. Hlásili mi, že 24 ka a 6 ka nestáli na zástavkách. Pohov. My tu platíme aj tých, čo sa nechcú vmestiť do kože . Od budúceho týždňa idú konkrétne sťažnosti do kocúrkova aj na prevádzkovateľa. 😛
Reply on: draxter #15242:
Môžeme, ale potom sa rozviažu všetky prípoje medzi Severom a Západom. 11 a 16 majú jednu spoločnú zastávku v meste - Hasičskú.
Dnešok s meškaniami ako vyzeral?
Reply on: TomoSK #15226:
S týmto sa nedalo niečo robiť?
Reply on: kvorka #15240:
Hlavne norma má vskutku len odporúčací charakter. Lebo ozaj môže byť, že treba zastávku niekde, kde to nevydá. Ale velkorysejsie robiť nie je problém. Od vodičov však vidíme, že skôr je problém kvalita prác, asfaltu, výšky a pod.
Reply on: Pablo #15238:
a toto je dôležité, lebo darmo výkres zodpovedá norme, keď realita je inde
Reply on: TomoSK #15237:
možno súhlasiť, že STN má len odporúčací charakter a teda kľudne možno stavať v lepších parametroch. Aké sú to, vieme?
Reply on: TomoSK #15237:
Presne toto treba, konečne funkčný manuál aby zastavky mali hlavu a pätu, lebo potom si tu každý robí čo chce. Viď najnovšie osadenie kas. obrubníka na L. Starka kde to smrdí poškodením pneumatiky. Nepomohlo ani viacnásobné upozornenie od prvých dni. O kvalite nového asfaltového povrchu aj škoda hovoriť... Preto s prijatím manuálu by bolo vhodné konečne zaučiť úradníka, ktorý preberá takéto prerábky a intenzívne neprebral takéto nepodarky.
Reply on: tomas153cv #15236:
Parametre zastávok sa zrovna riešili v utorok na Komisii dopravy. V rámci manuálu verejných priestorov boli zadefinované aj parametre autobusových zastávok tak, aby sa na nich dalo normálne zastaviť. Síce na nás bola od jedného člena komisia smerovaná kritika, že ideme do rozporu s STN, avšak za seba osobne nevidím nič zlé, ak si mesto zadefinuje "nadstavbu" nad STN.

Aj zastávky Detské mestečko, Dlhé Hony či všetky zastávky na Soblahovskej sú v súlade s STN, a čo máme z toho? Na Detskom mestečku nezastaví nič normálne, na Dlhých Honoch len krátky voz a na Soblahovskej sa musí ísť do zastávky krokom, aby sa od nej nestálo ďaleko.
Reply on: TomoSK #15229:
To sa mi snad nechce ani verit. Akoze ohladom zastavok asi aj ano, ale ohladom parametrov vobec. Ved sam vies, aka je posledna vybudovana zastavka Detske mestecko...tam sa neda normalne pritiahnut bez toho aby si nevytriafal bud zo spodu bus, alebo zvrchu cestujucich po hlavach. Alebo zastavit pol metra od obrubnika.
Minimalnym standardom by malo byt jeden a pol nasobok urcitej hodnoty preto, aby tam jednak bus normalne zastavil ale aj koli tomu, aby sa tam nudzovo zmestili dva za sebou. Pretoze doprava sa zhustuje a tie meskania v urcitych casoch budu, aspon do celkovej reorganizacie dopravy v meste, beznou sucastou.
Reply on: S499.1023 #15171:
Mňa by zaujímalo, kto môže za Bystrický zbúraný most ponad R1. Kto sa oň mal starať a nestaral.
Reply on: kvorka #15233:
Bordový IL-269AT, najmä na linke 3 jazdil
Reply on: draxter #15222:
Hej? Viem že jeden ešte hosťoval na MHD PB, len neviem ktorý.
Reply on: draxter #15230:
To sa asi zhodneme všetci. Či má niekto iný nápad?
Reply on: TomoSK #15229:
Rulandská šedá dúfam.

To je zaujímavé s tým obratom, pretože máme rovnaký územný plán, rovnakého primátora. Žeby sa začalo myslieť?
Reply on: milan005 #15228:
Veru, tam to je gordický uzol, vzhľadom k tomu, že mesto si nechalo len 2 možnosti, ako sa dostať za trať 120 v Zamostí, čo je obrovská chyba, ktorej náprava nie je v horizonte 10 rokov možná. Preto je zastávka Psotného jednoznačne dôležitá a mohla by byť najvýraznejšou v okolí (dokonca by asi poslúžila aj LIDLu na druhej strane podjazdu).

Potom rovnako súhlasím s klobáskou, že Kaufland smer mesto sa tiež pýta.

Máš pravdu, vidíme to na Jasnej, že mal to byť štvorlístok, ale nebude a potom linka 1 musí stáť inde a linky idúce cez Sihoť III z Kubrej prefrčia bez zastavenia, čím sa to nové spojenie zase degeaduje. Tu som nezachytil ani, či sa s tým niečo bude robiť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.