Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan005 #15150:
Ešte v septembri nám jazdili 280.08, ja som sa viezol v júli 2006 na 15 karlovarským, a TN-717AM ešte aj v septembri na 1. No a presne viem, že TN-683AM som sa viezol 3.7.2006 v pondelok. Samozrejme jazdili oba 280.87. Takže v júni 2006 až septembri 2006 to bolo možné
Ďakujem týmto všetkým pánom vodičom MHD Trenčín, ktorí aj napriek svojmu dôchodkovému veku naďalej robia záslužnú prácu v prospech občanov kocúrkova a odovzdávajú verejnosti svoje vodičské skúsenosti v praxi pána vodiča.👍
Reply on: kvorka #15149:
Rozmýšľam či ich naozaj mohlo byť 10.
B961 boli odprezentované na konci 2006/06, ešte starý CP. Pokiaľ si dobre pamätám mohlo to vypadať takto:
1 - 3x B961
5 - Ikarus 280.87 TN759AM, toho času už len s jedným vodičom od pondelka do piatku
8 - už behala krátka Karosa
15 - na jednosmenke Ikarus 280.87 TN758AM vystriedal ten karlovarský
17 - 1x B961
18 - už jazdila od 2015/12 B952 #43
22 - taktiež B952 #44, z druhého, jednosmenného ikarusového poradia bol Ikarus stiahnutý už dávnejšie predtým na L1 a ako prišli nové B952 tak #40 bola nasadená na jedno z dvoch poradí L13 a generálkovaná Karosa B732 #83 nasadená na jednosmenné pôvodne ikarusové poradie L22.
Takže ja som ich narátal len 6 dokopy, staré aj nové. Ak máš iný postreh, sem s ním 🙂
Reply on: klobasa #15148:
tiež ťa poprosím, vymením za Karosu B961E na 18.

K Ikarusom - v závere jazdili spolu Ikarusy i Karosy B961E a vtedy bolo možné stretnúť v meste naraz 10 kĺbakov!
Reply on: draxter #14914:
Ešte nájdem niečo možno.
Reply on: Pablo #15146:
Fuu dobre ďakujem
Reply on: JakubNovak #15145:
Na sihoti pri OA nehoda, zo sihote niektoré spoje do +31min
L4 odchod 14:27 z gymnázia mala meškanie okolo 26min. Neviete niekto čo sa stalo?
Reply on: klobasa #15143:
Chvalabohu, od roku 2009 sa urazila nemalá cesta, a myslím, že s výnimkou omylu už vynechávanie zastávok vôbec nehrozí.

Možno s výnimkou linky N1 smerom na Juh si dovolím tvrdiť, že pri tak ostrých jazdných dobách by bolo dosť ťažké ísť do predstihu.
Ešte ma napadlo, nočná doprava: snáď sa nebude opakovať rok 2009 a jazdy v predstihu. Vtedy to bol folklór, spolu s vynechávanim zastávok. Pamätáte si?
Reply on: Pablo #15141:
Vidím to presne rovnako ako vy.
Reply on: tomas153cv #15140:
Klobúk dole, vystihnute do bodky a absolútne presne. Niet co dodať...
Reply on: Vladimír #14987:
Az teraz mozem reagovat na tvoj prispevok. Z kazdeho tvojho slova ktore citam nieje citit ani naznak extremu ci nebodaj agresie, skorej pokory a rozvahy. Neviem, aspon mne to tak znie.
S cim si dovolim nesuhlasit je, ze ze sa nemame tesit z kazdej chyby. Skorej ako slovo tesit, by som skorej napisal, najst ju. Kazdu chybu treba riesit, pretoze tak ako sa svet sklada z malickosti, tak aj tieto zmeny sa znich skladaju. Co si budeme hovorit, nedotiahnutych veci je tu dost, ci sa to niekomu lubi alebo nie. Vsetko sa mohlo dopredu vyriesit alebo skorej pripravit na riesenie a z vacsej casti by to nestalo ani cent.
Co ma ale viac zarazilo a overil som si to je fakt, ze DnP a spol mna vnima ako milan005 positive...prosim? Nikdy som milanovi nenadrzal. Mne je uprimne jedno kto to robi ale nieje mi jedno ako to robi. Az pred par dnami bolo vidiet na stranke trencina ako chlapci zmenili retoriku. Zial toto malo byt uz davno, ale radsej neskoro ako nikdy. Dovtedy boli tercom a nie len mojim, hlavne za tu prezentaciu. Nikdy som nekritizoval linkovy system a trasy, nemal som na to dovod.
Snad kazdy jeden diskutujuci povedal to co ty. Ze gro zmeny ma potencial. Vsetko je dohladatelne.
Tak isto ako je dohladatelne ze zmeny pred 2022 nikto neriesil. Jasne ze riesil. Najmarkantejsie to je naozaj od toho 2016, pri vyfiltrovani prispevkov(co moze mimochodom urobit kazdy) sa mi zjavili stovky komentarov podobneho typu. Akurat odpovede na ne boli, trosku na inej urovni.
Pekne sa tam riesi aj Orechove ktore sme kedysi obsluhovali.
MA MHD to tam bombardoval statocne.
Takze tazko sa da suhlasit s tym ze teraz je to " citlivejsie " . Nieje ani nahodou, akurat debata uplne zbytocne eskalovala niekam, kde ani jedna strana nechcela, aby bola. Precital som si takmer celu diskusiu od urciteho roku, a suhlasim, ze ked tu prispieval aj byvaly riaditel SAD p. Popluhar, onehdá to bolo kludnejsie.
Aj ja ked som s nim diskutoval o pouzitych typoch motorov do primestskych autobusov, nemal som pocit ze by ma jeho odpovede by ma stengrovali natolko, ze by som stratil nervy. Presne tak ako tvoje, zial nie presne tak ako odpovede DnP.
Cize to naozaj nieje o tom ze niekto niekomu nadrza. Ak si toto niekto dokaze uvedomit, pochopi, ze vysada lidrov nieje v schopnosti neodpovedat ci presadzovat tvrdohlavo svoje zaujmy, ale v schopnosti odpovedat pokorne a diplomaticky.
Na zaver chcem dodat ze ma tesi, ze kazdy kto mohol, napomohol k hladkemu priebehu noveho CP, aj ked pre mnohych je to tazka uloha. Ci uz cestujuci, soferi alebo vedenie, velka poklona patri kazdemu. Mame za sebou prvy tyzden, ktory priniesol prekvapivo(teda podla mna) velmi dobre vysledky. Sice tyzden je velmi kratucka doba, pevne verim ze to takto pojde dalej. Presne tak isto ako pevne verim, ze s pripomienkami sa neprestane a ze sa dokazu zapracovat na systemovej urovni.
Reply on: S499.1023 #15138:
Pešiak som ja, čo treba?😃
Reply on: kvorka #15130:
Ty si Pešiak?
Chlapi, všetko ukáže čas. Treba preto dávať pozor a čo treba zlepšovať, hneď riešiť. Iste veci sa od začiatku javia a boli očakávané, takže ja si myslím, že to ide podľa plánu. Ani terajšia zmena nemôže čarovným prútikom vyriešiť všetko.
Reply on: milan007 #15132:
Priamo nad tvojim príspevkom s číslom 15132 vidíš kvorkov príspevok 15133, ktorý opäť konštatuje, že 2 a 23 sú slabota, preto pôjdu s intervalom dole. 😃

V mojom príspevku, na ktorý sa odkazuješ vravím, že je úplne nezmyselné predstavovať očakávaný pokles intervalu v 10. deň prevádzky novej linky.
Linka 2 vznikla pre spoje je Biskupice - stanica - Horná Sihoť okolo nemocnice. Potom sa experimentovali, keď sa zrušila 10 do Nozdrkoviec, a linke 2 sa vybrané spoje s gumičkou predĺžili do Nozdrkoviec. A potom prišli dve redukcie a odvtedy to s linkou 2 ide dole vodou.

23 vznikla v 1989, neskôr k nej pribudla 28. Žiaľ dlho nemali preklad. 28 bývala vyťažená, ale v roku 2012 redukcia, po 19:00. A odvtedy Juh III tiez zle.
Reply on: kvorka #15129:
Linka 24 premáva po trase Sihoť IV - Žilinská - štadión - stanica - ...

Nemám vedomosť o tom, že linka 24 neobsluhuje Sihoť III a IV. Sihoť III a IV má navyše okrem linky 24 aj linku 1.

Ak si myslel spojenie Sihoť IV - Kubrá, chcem fakt vidieť toho cestujúceho, ktorý sa prevezie na nádražie, kde si prestúpi na spoj smer Kubrá. To je ako keby som išiel zo Soblahovskej k nemocnici a prestupoval na Legionárskej.
Reply on: milan007 #15132:
Je to tak. 2 a 23 slabo, však to tu už bolo písané

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.