Neviem, aky je ucel tohto prispevku, ale to, co hejtis, je sucasny cestovny poriadok. V nom je 40-minutovy rozostup medzi 13:06 a 13:46. V novom cestovnom poriadku su odchody 12:57, 13:15, 13:30 a 13:45 od Gymnazia. V CP sa treba prekliknut na verziu od 1.11.2024.
Gymnázium smer Juh III po skončení 6.hodiny (väčšina študentov) je neskoro. Syn takto 23 nevyužije, nebude čakať 25 min. Paradoxné je na linke 1 v Tom čase zväčšený rozostupy na 40 min,cize jednotka ide tiež neskôr. Donedávna chodili 1 i 22 zo stanice 13:30 klbaky,teraz je posun a ide až jeden spoj a až 13:41. A to je škoda. 13:35 by bol ideálny čas.
K trasovaniu 11tky prisli tri "kolektivne staznosti", pod ktorymi sa popodpisoval kadekto, od Kubricanov az po Juzanov.
To, ci skutocne niekto pri tom Maxe vystupuje, alebo nie, bolo okrem dat verifikovane aj v realite. Ak by vsetky scitania prebiehali podobne, tak scitaci by sa unudili k smrti. Okrem ineho, "kolektivne staznosti" pozadovali aj nerusit spojenie k nemocnici ci do centra, co nikto nikdy rusit ani nechcel. Z VMC a komisie dopravy vyberam, ze za linku 11 bojovali aj ludia, ktori podla vlastnych slov necestuju autobusom. Zo sudrznosti voci susedom.
Debata ohladom informovanosti prebehla v case, kedy uz boli natocene vsetky videa na socialne siete, ktore sa vypustaju postupne podla jednotlivych oblasti. Natacali sa vo stvrok 19. septembra v garazi. Clanok v infe bol takisto dohodnuty a spisany davno predtym, konkretne 25. septembra. Cielom nie je komunikovat zmeny co najskor, ale v co najspravnejsom case. Inak by sa jednoducho mohlo stat, ze informacie vysumia a potom budu vsetci vyhukani.
Na margo cakacich dob vhodne reaguje prispevok #14745 od LUKa.
He, he , he
už sa tu mnohí diskutéri nachytali, keď o zlom krky podporovali načo zastavovanie na zastávkach - teda hovoríme o iba na znamenie. Nakoniec zasiahol múdry a povedal, že aj keď sa nemáva ako na 1. mája , stáť sa bude, lebo cestový poriadok / neporiadok ?/.
Práve pred hodinou mi bol doručený cestovný poriadok , platný od 01.11.2024. Ďakujem.
"ci soferi budu mat nedajboze postihy pokial sa bude tie 3 min cakat"
a za čo by mal mať šofér postih? má nariadené čakať? Má. Tak čaká. Postih za meškanie môže mať len ak ho spôsobí svojou vinou a to nie je tento prípad. Postih by mohol naopak mať, ak má nariadené čakať a on nepočká a nemá na to žiadny iný dôvod prečo tak neurobil.
Tu vznika jeden zaujimavy paradox. Jednotlivo tieto veci davaju zmysel ale v kontexte celkovo si protirecia.
Tak su data a predpoklady o tom ze 11tku vyuziva malo ludi na ten ucel na ktory bola vymyslene, zaroven vsak tu mame giganticky odpor obyvatelov mesta(to su zrejme vsetci ti ktori tu 11tku nevyuzivaju) a zakoncime to statusom na fb stranke mesta Trencin a DNP o.z. kde sa hrdo pysia ze doslo najmenej staznosti od kedy sa menil CP. Ja neviem bábo, ale rad ze kde sa stala chyba. Iste, da sa to okecat tak ze su tu staznosti na jednu konkretnu linku. Ale slovo " giganticky odpor " v kontexte s "najmenej staznosti" je blbost ako voda v kosi.
Zrejme zaposobila aj debata ohladom informovanosti. Sice to nieje uplne idealne(mohlo to byt urcite skor) ale je perfektne ze urcitej cielovej skupine sa autori snazia autori dostat informacie prostrednictvom videa. Zaroven sa nezabudlo aj na tych ostatnych a to cez INFO Trencin. Pablo to napisal vcelku trefne. Verim ze cim vyse sa budeme blizit k 1.11, tym sa to bude viac stupnovat.
Co vsak urcite ocenujem je zapracovanie jasnych podmienok o prestupe pre vodicov. Myslim ze toto je ozaj krok dopredu. Otazkou vsak stale zostava, ako to bude implementovane celkovo - ci o tom budu vediet cestujuci oficialnou cestou, ci soferi budu mat nedajboze postihy pokial sa bude tie 3 min cakat, ako to ovplyvni celkovu navaznost spojov, atd atd. Inak dobuducna v ramci integrovanej dopravy si viem predstavit podobne zalezitosti celokrajovo, to by bola parada.
Dolno paprčiarov, ktorí mi dali za príspevok o nedostatku informácií o nových cestovných poriadkoch ,,srdečne,, pozdravujú naši rodičia a prarodičia. Inak bolo by dobré / je aj inde na fórach/ sa dozvedieť, kto je za takýmito úvahami schovaný. Tak do stárnutia najmúdrejší .
Za nás pes aj imistov vidím jednu výhodu : 1.11 - 3.11 = Piatok - Nedeľa = menej substrátu = menej šokov , rozbehne sa to pomalšie , no do vtedy ešte času dosť. V Infe popísané pekne = chválim! Ďalšia vec, bol som v hlavnej dedine na koncerte Elánu a ako dopravákovi mi nedalo povoziť sa aj tamojšou MHDečkou a popozeral som aj tamojšie označníky a vitríny na CP na nich a v prístreškoch. Čas a prax ukazuje že sme sa mali držať tých na označníkoch. Niekto sa už naučil otvárať tie veľké v prístreškoch a trhá vývesky, + grafity a rôzne oznamy tam lepia... hlava mi to neberie...preto poprosím ak takú zbadáte, dajte mi vedieť na mail : marek6283@gmail.com , ďakujem!
Aktuálne realizujeme komunikáciu predovšetkým na sociálnych sieťach - v krátkych videách predstavujeme lokality s najvýraznejším posilnením MHD a odpovedáme na najčastejšie otázky zo všetkých mestských častí. V októbrovom vydaní INFO Trenčín je takmer celá druhá strana venovaná popisu zmien podľa liniek. Zároveň priebežne komunikujeme s obyvateľmi poštou, e-mailom, v rubrike Otázky a odpovede a aj vo forme správ a komentárov na sociálnych sieťach.
V procese prípravy sú samozrejme aj grafiky do LCD panelov, informácie na zastávky a budeme pokračovať aj v komunikácii na webe mesta. Komunikáciu budeme zintenzívňovať postupne s blížiacim sa termínom zmien. Osobitne sa budeme venovať ešte školským spojom, zastávkam na znamenie či nočnej doprave. Kampaň máme nastavenú tak, aby sa všetci cestujúci, bez ohľadu na to, aký komunikačný kanál používajú, mali možnosť o zmenách dozvedieť. Žiaľ, aj keby sme vyrobili druhého Alzáka, ktorý by s takou mierou intenzity informoval o novej koncepcii, nepochybne sa 1. novembra nájdu cestujúci, ktorí budú prekvapení. Snažíme sa, aby takých bolo čo najmenej.
Ku komunikácii zmien od 1.11. len toľko, za 24 dní prejde MHD TN asi najväčšou zmenou v novodobej histórii a komunikácia je na bode chladu (nie az na na bode mrazu ako pri zvysovani cestovneho). Stále očakávam masivnu kampaň ktorá bude ľudí masírovať, predstavovať a vysvetľovať zmeny, trasy, atď. Neviem na čo sa stále čaká, či až na nový rok alebo čo... Vo vozidlách nie je ani písmeno o pripravovaný zmenách, na lcd sa dozviem len o programe vo hviezde a as Trenčín, na stropných paneloch väčšinou len as trencin. Prečo sa dočasne tieto komunikačné kanály nevyužijú na predstavenie jednotlivých liniek, ich trás, zmien, pripadnych prestupov. Tak isto na mestskom webe žiadna sláva, človek by pri tak veľkej zmene očakával postupné masírovanie občanov ale dokopy nič. Žiaden článok čo by podrobne rozobral každú linku aj s jej trasou... Ostáva nám len veriť, že zodpovedný sa konečne zobudia. Totižto od 1.11 sa neposuvaju odchody 2 liniek o 2 minuty ale vsetko ide od znova a nanovo...
V tom istom článku sa na konci uvádza, že knižné cestovné poriadky (KCP) budú v tlačenej verzii v predaji v druhej polovici októbra, tam bude samozrejme písmo upravené tak, aby bolo lepšie čitateľné. Podrobný článok o zmenách v INFE aj KCP sa robia práve preto, aby sa k informáciám dostali aj cestujúci, ktorí nevyužívajú elektronické komunikačné prostriedky.
Predpokladám, že jednotlivé linky sa budú dať stiahnuť aj na webe dopravcu tak, ako je tomu aj v súčasnosti.
V Infe zo 4.10.24 sa čitateľ môže dočítať, že od 01.11.24 nové cestovné poriadky začínajú platiť od spomenutého dátumu . Samozrejme hovoríme o MHD v Trenčíne. Hľadal som teda tieto nové cestovné poriadky aj u dopravcu a prišla mi táto odpoveď:
Dobrý deň,
cestovný poriadok je momentálne k dispozícii na stránke mesta Trenčín https://trencin.sk/aktuality/nova-koncepcia-mhd-je-pripravena/
V dohľadnej dobe sa pripravuje tlač cestovných poriadkov, rovnako budú cestovné poriadky zverejnené na webových stránkach www.cp.sk či imhd.sk a aj webovej stránke Dopravcu.
S pozdravom
Informačná kancelária Transdev Trenčín
Palackého ul. č. 6790, 91101 Trenčín
Email: trencin@transdev.com
Telefón: +421 910 717 545
Tak so teda išiel na stránku mesta a našiel som tam, nová koncepcia od 19.8.24 vrátane zapracovaných pripomienok. Dobre. Moja mama je už čo do veku veľmi bohatá a pokiaľ ju naučím, že linka č.1 už do Kubrej chodiť nebude a budú tam chodiť linky inak, potrvá to veru aj nejaký ten čas. Poprosila ma , aby som jej vytlačil nový cestovný poriadok . Tak som z odkazu aj vytlačil, len je to tak malým písmo nastavené, že aj ja si musím na pozretie pripraviť lupu. No hádam sa to potom v CP upraví. Len čas letí.
Ja nepíšem, že chcem priame spojenie. Ja píšem žeby bolo fajn aspoň zachovať rozumné prestupy. Bolo by fajn keby sa nevytvárali bariery tam kde nie sú. Mimochodom na debarierizáciu podchodu by sa dali použít rovnaké fondy z EHMK ako na rekonštrukciu zeleného mosta. Však v tom podchode to umenie už aj funguje na rozdiel od mosta, kde by to umenie stálo milióny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK
a za čo by mal mať šofér postih? má nariadené čakať? Má. Tak čaká. Postih za meškanie môže mať len ak ho spôsobí svojou vinou a to nie je tento prípad. Postih by mohol naopak mať, ak má nariadené čakať a on nepočká a nemá na to žiadny iný dôvod prečo tak neurobil.