Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: vlado54 #14732:
Zachovanie priameho spojenia Kubrice s Maxom bol ústupok gigantickému odporu obyvateľov mesta. Ani nedávne zdražovanie nevyvolalo takú nevôľu, ako presmerovanie jedenástky cez Sihoť...

Všeobecne však Saratovská a Východná majú problém v tom, že sú okrajové vetvy od gen. Svobodu, takže priame spojenia v rozumnom intervale sú nereálne. A prestup na Hasičskej samozrejme pre mnohých asi menej pohodlný, než peší presun na gen. Svobodu.
Reply on: Harzik17 #14730:
Zo Saratovskej minimálne do 14 tej chodia 4 spoje do mesta a ani z jedného spoja sa normálne nedá prestúpiť na linky na Zlatovskú. Cestujúcim, ktorí dnes cestujú na Zlatovskú priamo sa predĺži čas cestovania o viac ako 10 minút s použitím prestupu na Hasičskej, ktorí nie je ani vhodný ako prestup. Ok môžme polemizovať či je to potrebné, ale podľa mňa nie sú potrebné ani priame linky z Kubrice ku Maxu. V podstate sa len rieši kto kde chce cestovať priamo na miesto toho aby bolo prestupovanie bezbarierové a krátke.
Autori novej koncepcie MHD v Trenčíne začínajú zverejňovať propagačné videá:
https://www.facebook.com/reel/8528980083849269

Zároveň v druhej polovici mesiaca by mali byť v predaji tlačené CP v klientskom centre Transdevu na Palackého.
Prestup bude fungovať na Hasičskej zo 4-11/6-16. Pre túto trasu to tak bude.
Reply on: Agent007 #14727:
Fungujú však radšej prestúpim na Braneckého. Len s prestupom na linku 3 cestujúci zo Saratovskej si dá okružnú trase po celom Zámostí aby sa dostal na Zlatovskú. Potom, ale už chápem prečo sú hodinové lístky. Dnes je cestujúci v cieli za 15 minút po novom 35 minút s prestupom 😞
Reply on: Agent007 #14727:
Pod Juhom? Uff, tak to asi len jednotlivci, na to sa hromadne ešte nenaučil - vodiči sa naučili zastavovať 🙂. Hasičská však vždy bola a je považovaná za prestupný uzol a to aj oprotismery.
Reply on: vlado54 #14726:
naco na Hasicskej? prestupy na hrane na Legionarskej alebo Pod Juhom nefunguju?
Reply on: theo #14725:
Práve cestujúci zo Saratovskej musí využiť podchod na Hasičskej ak sa chce dostať na Zlatovskú. Dnes existuje priama linka, po novom len využitie prestupu na Hasičskej alebo cesta cez celé Zámostie linkou 3. Tak si myslím že by potom mohlo mesto sj ten podchod debarierizovať.
Reply on: vlado54 #14723:
Z gen. Svobodu do Zámostia sú v pláne dve priame linky v intervale 15-30 minút, plus niekoľko "robotníckych" spojov do priemyselného parku z gen. Svobodu a v pracovné dni jeden zo Saratovskej.
Reply on: vlado54 #14723:
V ramci reorganizacie dopravy sa pozabudalo na daleko dolezitejsie veci, nejaka "malichernost" typu prestup, toboz s nejakymi bicyklami, sa urcite nemyslelo 🙂
Reply on: kvorka #14722:
No minimálne viem že pred 4-5 rokmi bolo zadanie deberiarizáciu riešiť aj pre bicykle. Potom tam osadili "bicyklo výťah" Mňa len to zaujíma teraz aj z dôvodu reorganizácie dopravy, kedže cestujúci z Juhu do Zámostia budú prestupovať aj na Hasičskej či sa to rieši.
Reply on: vlado54 #14721:
Neviem kde si to čítal, nevidel som to nikde
Nevie sa niečo či je ešte v pláne deberiarizácia podchodu na Hasičskej?
Trošku sumár zmien pre TN
Trať 120: Ex už 3:27 z BA do KE (príchod 09:17, konečne doobedný vlak do Košíc), Ex 631 z TN o 19:35 do KE príchod pred polnocou, R737 príchod denne 23:19 a R739 23:51, Zemplín 0:22 (tu treba zabezpečenie spojenia MHD).
Opačne vlaky 22:24 i 23:24 denne do BA (príchod 0:30, fajne). Na ten druhý tiež zabezpečiť spojenie MHD by bolo treba. Ten bude využívaný najmä v nedeľu a pondelok.

Trať 143: pokračuje "interval" 4 hodiny v "x" a skoro tak aj v "a", čo sú po 4 páry. Tragédia na pokračovanie.

Trať 123 som opísal nižšie, PDO sa teda na nej nerealizuje.

Trať 121: intervalová doprava, neviem posúdiť pozitívum zmien, z Myjavy však po 20:01 už do NM nejde nič.
Reply on: kvorka #14718:
Mal, ale nie je. Premávka je bezo zmeny na úseku po Horné Srnie od 04:45 po 19:45 v intervale 60/120/120, v cezhraničnom úseku naďalej v piatok z Vlárského průsmyku a v nedeľu na Vlárský průsmyk - tieto vlaky už nejazdia až do TN? Som si ani nevšimol.
Reply on: S499.1023 #14717:
Ale podľa PDO mal ísť na hodinofku a až do Tr. Turnej. Čiže zásadná zmena.
Reply on: kvorka #14715:
Však na 123 sa okrem cezhraničného úseku jazdí.
Reply on: mrcheef #14714:
Díky ✌️
Reply on: theo #14712:
Vyzerá to dobre. Ešte pozriem, či sa naplnil PDO a na trati 123 sa obnoví doprava, ako sa očakávalo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.