Reply on: tomas153cv #14521:
Za prímestskú dopravu, autobus čo ide do VOP prichádzajúci "z dediny", ktorý by o tento spoj tam a späť prišiel tak jeho výkon by klesol k 11 hod. FPČ. Za tak krátky čas nič iné neotočí a neskôr tiež nezačne pretože na inom spoji prichádza.Autobus MHD, ktorý by týmto spojom asi? začínal by sa možno ani do 12 hod. FPČ nevošiel alebo by to musela byť ďalšia R+P? a teda zbytočne by mu to predĺžilo službu.
Zároveň 6P ktorá by nešla do priemyselného parku, ďalšia zbytočná variácia trasy.
milan005
Pretože už teraz môžu ísť s prestupom cez stanicu.
Človek od OA, ktorý by sa mal viezť na Žilinskú aby docestoval k Maxu...A ešte horšie späť:
xx: 10 40 z Maxu, xx: 15 45 Žilinská L1
xx: 23 53 zo Žilinskej, xx: 27 57
Cesta naspäť trvá teda 17 min. pričom od toho Maxu musí prejsť na zastávku a z OA do svojho cieľa. O koľko rýchlejšie to má celé pešo?!
Teraz ak cez víkend využije L28 tak na stanici ide za 2 min. L1, ak L24 za 3 min. ide L11.
Opačne L1 nadväzuje na L6, 2 min. na prestup. Z L11 na L2 je až 15 min. - to nie je Boh vie čo.
Ideálne to nie je ale človek sa vezie 2 zastávky a nie 7 až 8.
Počas pracovných dní je tiež veľa nadväzností, nejdem to tu vypisovať ale pre ľudí, možno ešte aj s nákupom asi nebolo ani nebude pohodlné na tak krátkej trase prestupovať.