Z mojej strany by určite malo zmysel.
No len ono ak cestujúceho zaujíma spojenie s centrom mesta, tak okrem Kubrice, Opatovej a Nozdrkoviec má v každej mestskej časti zmysel pozerať na súhrný cestovný poriadok viacerých liniek.
To sa mi naskytuje otázka, ktoré tam dať, aby tam nebolo toho zase veľa a nestalo sa to neprehľadným.
Neoplatilo by sa to zverejniť aj ako hotový súhrnný CP? Nie som si istý, či všetkých návštevníkov webu napadne zahrnúť všetky vymenované linky do hľadania.
tak pre úplnosť ešte aj s linkou 3 do centra . A ide to, ale problém je, ak na úvod človek nedá 1+22. Ak dá iné linky a na záver 22, nejde to. Ak dá 1+22, kľudne pridá +3+8+13+17.
Doplnenie víkendových spojov ideálne doplní aj dieru o celej hodine po 19:00, a v pracovné dni medzeru medzi 21:25 a 21:50 z Juhu II.
to som presne chcel, aj s linkou 13, ale keďže mi to nešlo ani bez nej, už som ju vynechal.... . A to som skúšal aj v geometrickom rade 1+7+8+17+22....ale tvoje poradie ma nenapadlo, toš si kápes
Jednou zo zmien je o pol hodinu skorší odchod nočného R 615 Zemplín BA - HE na 23:53. To už sa dá využiť posledný spoj linky 22 o jedenástej v noci a na stanici byť "len" s polhodinovým predstihom.
V súvislosti so zverejnenými zmenami od 1.9.2023 sa chcem spýtať, ako to vyzerá s otočom v Zlatovciach? Zmeny prezentované od začiatku školského roka sú logické, ale len kozmetické súvisiace s priestorovými záležitosťami.
K linke 22: tu sa ukazuje potreba nočnej linky, pretože vlaky do TN prichádzajú aj neskoro večer a v noci, tak ako si našli tieto spoje cestujúcich, našli by si aj iné, ak by sa zaviedli.
Linka 50 by mala prevziať nielen posledné spoje linky 22, ale aj nadväznosť na:
nedeľný R17716 s príchodom/odchodom 22:42/22.44
pondelkový EX11621 01:15/1:18
nedeľný R717 23:20
celotýždenne REX1749 23:51
celotýždenne R615 00:23/00:25
celotýždenne R614 4:03/4:06
celotýždenne REX -/03:39
Prepáčte za off-topic, ale termín ukončenia obstarávania na dopravcu prímestskej autobusovej dopravy sa opäť posunul, tentoraz do 11.09. (začatie prevádzky má byť 31.10.).
Veľmi rýchlo sa tak blíži scenár z Bratislavského kraja. Myslím si, že v tejto situácii bude lepšie, keď vyhrajú SAD Trenčín a SAD Prievidza a prinajhoršom sa budeme X mesiacov voziť na starých autobusoch. Lepšie ako na žiadnych...
Neostáva mi nič iné ako súhlasiť s týmto názorom draxtera. Je iba otázne, či sa má človek pri takýchto odpovediach mesta / hovorkyňa/
- smiať
- hromžiť
- prestať platiť dane a poplatky
- ísť manifestovať
či čo? Nuž niekto si už zvykol na takéto odpovede , iný stále nie. Veď vedenie mesta iba vyplakáva , že nie sú peniaze, nie je to , či ono. Hlavne, že sa o viac ako 150% zvýšilo parkovné /karty/. A opäť dtto , čo píšem hore, mám sa smiať atd. Nie toto nie je v poriadku, je potrebné to nazvať presne - je to neporiadok.
Dovetok - možno naozaj nevedia , kto spracováva nový CP, kedy bude predstavený a koľko zaň mesto vysolí - čudujete sa? Ja dnes už veru nie.
Prosím kto spracováva nový CP MHD? Kedy bude predstavený na pripomienky verejnosti? Čo to stojí mesto?
Odpoved:
Erika Ságová, hovorkyňa MsÚ, 4.8.2023
Prosíme o trpezlivosť. Aktuálne návrh cestovného poriadku pripomienkujú dopravca i odborné útvary MsÚ Trenčín.
- to akože nevedia čítať či je dôvodom neodpovedania na väčšinu otázky nejaká levárna. Odporúčam použiť zákon č. 211/2000 a otázku im preposlať. Odpoveď do 8 pracovných dní musí prísť.
Tak som si to poriadne prečítal (znovu) a moje postrehy:
- áno, linka 5 je takým "zmetek", ale kým sa otoč v Zlatovciach neurobí, ťažko niečo vymyslieť.
- 23 je veľmi slabá, pre Juh III je to len po stanicu málo, preto navrhujem predĺžiť. Porovnaj vyťaženosť 23 a 28, jednoznačne je 28 obľúbená a ešte k tomu na oboch koncoch má panelákové sídliská s možnosťou rastu. 23 v súčasnej podobe je plytvanie kilometrami. Nesúhlasím s tvojím návrhom.
- linka 1 by po tejto zmene bola komplet kĺbová a nosná spolu s 8. Dokonale preložiť obe linky a máme super koncept.
- linka 2/12 je tiež na také posilnenie asi nereálna, max. 20/60/60
- linka 24 musí nastúpiť na 30 min, tam to je už počtom jasné
Určite linka 3 má potenciál, musí ísť ale na Juh I, kde vhodne doplní 4 a 11 na interval 20 min cez víkend.
Výmena 2 a 1 na Sihoti bude znamenať práve rovnomernú vyťaženosť kĺbakov, lebo pôjdu cez Sihoť III, IV ale aj okolo panelákov Pred Poľom, okolo MAX-u a pre koniec sídliska konečne aj normálne spojenie so stanicou večer.
Nosné linky budú 1,3,6,8,11,7/17,24. Zvyšok doplnky (2,4,22,25,27,28). Nočná linka: buď predĺženie premávky alebo N1/8
henko151
No len ono ak cestujúceho zaujíma spojenie s centrom mesta, tak okrem Kubrice, Opatovej a Nozdrkoviec má v každej mestskej časti zmysel pozerať na súhrný cestovný poriadok viacerých liniek.
To sa mi naskytuje otázka, ktoré tam dať, aby tam nebolo toho zase veľa a nestalo sa to neprehľadným.