Ak sa nemylim, platba kartou je iba obycajna alternativa k hotovosti, cize ziadny limit tam nie je. Ja som si najskor kupil denny listok a zachvilu v dalsom vozidle aj 60-minutovy, oba normalne zauctovane. Na listkoch su uvedene obvykle ceny.
Aha, to veci vysvetľuje (a ani by som sa nedivil ak by toto bol dôvod :)). A funguje zároveň denný limit? Teda že ak si kupujem EMV kartou jednorazové lístky a presiahnem cenu 24 hod. lístka, tak už to ďalej neúčtuje nič? Ak áno, znamená to že listky tlačené pri platbe EMV kartou nemajú na sebe uvedenú cenu (keďže označovač nevie aká bude cena danej jazdy)?
1. Presne tak, PCL v PAD sa nekupujú na konkrétnu trasu, ale na tarifné pásmo, tzn. môže to byť cesta medzi akýmikoľvek dvoma zastávkami, ktorých vzdialenosť nepresahuje zakúpené tarifné pásmo.
2. Dá, v prípade, ak cesta presahuje zakúpené pásmo, cestujúci si doplatí iba zvyšok cesty formou jednorazového cestovného.
3. Netuším, niektoré prímestské vozidlá sú totiž stále vybavené starými palubnými počítačmi, ktoré neumožňujú úhradu lístka bankovou kartou. Rovnako som nikde nenašiel, ako postupovať v prípade, ak je lístok zakúpený cez mobilnú aplikáciu dopravcu TD.
Ako fungujú PCL na prímestskej doprave SAD TN? Chápem to správne že cestujúci si zakúpi PCL len na počet kilometrov, bez špecifickej trasy, a potom akákoľvek jazda do tohto počtu kilometrov je bezplatná? Teda napr. kúpim si tarifné pásmo do 20 kilometrov a môžem neobmedzene cestovať po celom kraji, za predpokladu že moja cesta jedným spojom nepresiahne 20 kilometrov?
Dá sa to prípadne kombinovať s jednorazovým cestovným? Napríklad ak v príklade vyššie by som išiel 30 km, zaplatím za 10 km, alebo 30 km?
A ešte jednu otázku mám: Na webe SAD TN som našiel cenník "Trenčianskej integrovanej dopravy" kopírujúci ceny MHD TN. Predpokladám teda že ide o akceptáciu MHD lístkov na linkách SAD TN v rámci Trenčína. Sú tam spomenuté aj lístky kúpené bankovou kartou. Znamená to že ak si v MHD TN kúpim lístok s Mastercard, viem s ním prestúpiť aj do prímestskej linky (na cestu v rámci mesta)?
Presne toto som chcel dodať, že "koľko" je úspora pri tomto režime. Lebo ten chaos, napríklad v TN ide linka zo stanice na Juh II dnes 5:54 a potom 7:24...vysvetlíme ľuďom, že aj keď pracujú v pracovný deň, tak sa na siedmu do práce na Južansku alebo poliklinikou nedostanú....že ich má mesto na háku rovnako ako všetkých, čo sa vyvalili z neskorého večerného R ako písal Richard. Toto je tá Rybnickova politika, na oko za pekného, nový asfalt v TN je zásluha SSC a nie jeho, ale MHD patriaca priamo pod jeho ansabel je na okraji záujmu. A je jedno či SAD alebo Transdev, lebo sebelepsi nápadusi presný cez "nedá sa", nemáme vedomosť, zistíme, uvidíme...tu ma napadá citat Kamarad do deste: "nejsou, nebudú, ty taky nedošli..."
Bohužiaľ tento mor je na Slovensku momentálne dosť rozšírený, naprieč rôznymi regiónmi, ale aj na železnici kde sú tento rok tie obmedzenia brutálne. Osobne by ma veľmi zaujímalo vyčíslenie úspory ktorá sa tým dosahuje, nakoľko dopady na cestujúcich sú obrovské.
Určite toto považujem za systematickú chybu aj ja. Vyvolaný chaos nekompenzuje tých ušetrených 2,20€. Ľudia majú potom úžasné problémy, klbakov je nedostatok a frekvencia "a" je v TN v najlepšom 60 min. Nikdy to takto nebolo, možno posledných 10 rokov sa zaviedla táto hlúposť.
Mňa trochu ťaží to jazdenie od 27.12. do 30.12. ako cez víkend keďže MHD počas víkendov má ráno oslabené podobne ako večer (do 8:00 a po 20:00) pričom tu sa jedná o pracovné dni ktoré majú rannú špičku.
Tam zostane viacero cestujúcich nemilo prekvapených stáť na zastávkach.
Ale chápem aj nedostatok vodičov ale chcelo by to nejakú posilu aspoň v podobe z 2-4 celodeniek spraviť ranná+poobedná a posilniť tým ráno, príp. odvoz 22:10 z PP L7.
Zase bude na Silvestra "kvalitná Trenčianska doprava", čiže NIČ. A vraj krajské mesto...bla bla...cestujte ekologicky...bla bla...po 100 dňoch prehodnotíme linky a spoje....bla bla...a nedokázali ani nadväznosti na pravidelnú zmenu GVD zabezpečiť, ani Zámostie poriešiť. Wau....
Ďakujem, no musím priznať, že téme MHD som sa síce venoval dlhodobo, ale až spolupráca s Michalom Mazánikom ju povýšila na vyššiu úroveň. Za posledné roky sa vďaka nemu podarilo (podľa mňa) veľa dobrý vecí. Nestaviame sa do pozície, že vieme všetko najlepšie, preto som rád aj za nápady/postrehy/kritiku, ktorá sa tu objavuje. Takže vďaka za to!
Kvá, kvá, kvá netuším prečo sa tu obhajuje neporiadok. Cestujúcemu, teda tomu pre koho je toto - MHD - určené /okrem výkrikov ochrancov ovzdušia, či čo ja viem ešte čoho / je úplne jedno , kto to má na starosti. S prepáčením, čo tu obhajujete bordel. Páči sa, môžete ten označník vo svojej dobe voľna, či ochote ochrany nepracujúcich riadne čo majú pracovať - robte za nich. A ešte snáď iný postreh. Stretávam sa na zastávkach s minimálne dvoma / 2./ oznámeniami o odchodoch autobusov MHD v Trenčíne. Od starého dopravcu a nového. Takže dajte nám pokoj a pracujte ako máte.Kto? Nuž všetci, čo sú za tým poschovávaní. Je ich naozaj dosť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk