Reply on: milan005 #11887:
Dik za doplnenie.Súhlasí to ako píšeš. Spomínam si ako som sa v Trenabovej Karose prehrabával medzi tabuľami, nakoľko tam mal tabule všetkých liniek medzi prvým dvojsedadlom a štvorkou za ním a ako sme pánovi Majzelovi na tej B832 vzadu prehadzovali tabulu z linky 8 na niečo iné nakoľko ich tam mal vždy minimálne 3-4 Potom to s nami vypiekla SADka a dala mu Emtesty. Toto vozidlo bolo pridelené iba jemu a cez víkend nejazdilo.
Aj tieto ostatné prejazdy 17kového Ikarusu si spomínam a aj ostatných vozov len sa mi to nechcelo všetko rozpisovať. Ale máš dobrú pamäť.
U tej linky 5 by som ťa asi trochu poopravil. Ja mám pocit, že na výpravu boli nasadzované len dva vozy a to jedna Karosa a jeden Ikarus, ktoré premávali v čase rannej špičky a potom ten Ikarus prešiel na linku 15 keď kmeňový Ikarus čerpal obednú prestávku. Najskôr tam jazdil taký modrý, myslím že to bol medzimestský Ikarus, ŠPZ si nespomeniem, ktorý bol následne vymenený za TN-759AM.
K tej prvej prejazdovej Karose (TN-655AM), ktorá jazdievala na Leoni a ostatných ti ešte doplním jeden prejazd z linky 6 ako linka 2 do Biskupíc odkiaľ šiel následne prejazdom na LOT a vykonal poobednú 20 smer JUH.
Viko
Fascinuje ma, kde sa berie drzosť na jednej strane to hrať na chudáčikov, ktorých objednávateľ o neprejazdnosti miest na sieti neinformoval, a vzápätí potvrdiť, že (ako každý normálny dopravca) disponujú súhrnom problematických miest. Strkanie hlavy do piesku a odvolávka na dnešné normy pri "včerajších" stavbách je už len čerešnička na torte.