Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Richard Ščepko #11866:
Toto:
"a/ Zabezpečiť v prípade prejazdu mestského autobusu zakaždým dočasne úplné uzavretie mosta na
dobu jeho prejazdu, aby sa na moste nachádzal iba jeden autobus, čo vyhovuje prejazdu jediného
vozidla nad 16t do 58t.
b/ Dať odborne prevážiť jednotlivé typy autobusov a stanoviť, koľko môže byť vo vozidle najviac
cestujúcich, aby celková hmotnosť bola max.16 ton. (Teda pri úplne obsadenom autobuse nechať
pred mostom vystúpiť cca 3 osoby - 3x80kg - a nechať ich peši prejsť na druhú stranu mosta a za
mostom opäť do autobusu nastúpiť.)
c/ Okamžite ukončiť prevádzku MHD po starom moste a dopravu riešiť po moste novom.
d/ V spolupráci so správcom mosta dať odborne posúdiť nosnosť mosta, či predsa len nevyhovuje
namiesto 16 tonám na nosnosť 18 ton."
Ako sám pán riaditeľ napísal, "Všetky 4 riešenia, nech sa zdajú akokoľvek absurdné" tak takéto riešenie je nereálne, keby som to mal zhrnúť:
a) také kvantum autobusov či MHD či PAL prechádza cez tento most, že tam by reálne skoro nonstop museli byť dajme tomu mestská polícia a uzatvárať most, čím by sa tvorili velké kolóny a takéto riešenie nie je prijateľné, toto si v žiadnom prípade nemôžu dovoliť spraviť.
b) Hej, nech rovno dajú váhu do autobusov a kto má nad 80 kg ten vystúpi, a následne na konci mosta nastúpi, znova nereálne a to nemôžu spraviť.
c) Zase nereálne, tým by vlastne došlo k zrušeniu zastávok: Bratislavská Old Herold, Ludovíta Stárka, Piešťanská, a ako kde by začínali autobusy na Zlatovská nákupné stredisko a tí čo nastupujú na niektorých s týchto zastávok by išli taký kus pešo?
d) Jediná normálna možnosť.
Možno tento rozbor je zbytočný a robím to len pre seba, ale týmto čo napísal pán riaditeľ tak prestávam veriť, že on má byť na pozícii riaditeľa, nič v zlom, ale takéto zmýšľanie a uvedenie takýchto možnosti to ste si mohol nechať pre seba, normálny človek by na takéto ani možno nepomyslel.
Reply on: Richard Ščepko #11866:
Musím povedať, že odpoveď pána riaditeľa ma bohužial neprekvapila. Na vykrútky je on masmediálny expert.
Reply on: Richard Ščepko #11865:
Musel som dať dokument do .pdf, .doc nevzal. Snáď to teraz prejde.
Nejak to tu zaspalo 🙂

Tak to skúsim trochu oživiť odpoveďou pána riaditeľa SAD Trenčín. Je to síce dlhšie, ale myslím, že opäť zaujímavé čítanie. Je to reakcia na môj email pánovi primátorovi k téme nového vozidla.
Reply on: draxter #11863:
pridaj k nicku zavinac imhd.sk. Dakujem.
Reply on: TeBeCe #11862:
daj mail, pošlem
Vedel by prosim niekto spravit fotku noveho Crosswaya z dverovej strany (so zatvorenymi dverami)?
Reply on: Viko #11859:
Ide o iné, žeby si vozy vodiči museli striedať a nemohli by jazdiť len na jedinom ako teraz.
Reply on: Viko #11858:
Vlastný? Pozri najprv ORSR a potom polemizuj...
Reply on: Marek6283 #11853:
Prosím ťa, reálne by pre vás vodičov bolo zhoršením vo väčšej miere jazdiť na novších autobusoch? (Kvôli nejakým vadám Crossu?) Či v čom to je problematické?
Reply on: kvorka #11857:
Ak má mesto vlastný dopravný podnik, tak nemusí obsluhu súťažiť ale môže ju zadať priamo jemu, nie? Čiže v PB by som čakal automatický podpis novej zmluvy s MDS...
inak v PB končí zmluva na MHD 28.02.2019, som zvedavý, kto bude MHD robiť potom, MDS, SAD TN, či dačo iné je v hre?
Reply on: kvorka #11855:
Chybicka se vloudila,vdaka vasim postrehom je uz vsetko na poriadku,ja sa vam za kolegov ospravedlnujem a dakujem!!! Verim ze uz vsetko pofrci ako ma a bude len a len sama spokojnost s nami od zastavky k zastavke 😉
Reply on: Marek6283 #11849:
Z mestského webu:

Téma: Mobilita

Chcem sa opýtať, kedy mesto schválilo zmenu cestovného poriadku linky 4, keďže napriek Vašej odpovedi z 31.01.2019 som zistil, že už je "vylepený" cestovný poriadok, kde jeden víkendový spoj "zmizol" zo zastávky Opatová, ZŠ na Potočnej ul. ? Vychádzajúc z Vašej odpovede je zrejmé, že namiesto úplne logickej zmeny v nasadení vozidla sa pristúpilo k absurdnej zmene cestovného poriadku! Ak mesto o tom nevie (citujem "preverili sme situáciu"), potom dopravca svojvoľne mení CP a porušuje sa aj plnenie oznamovacej povinnosti o zmene CP? Takto si fungovanie MHD nepredstavujem,

Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 5.2.2019

Dňa 4. 2. 2019 v čase 11:29 h boli zástupcovia mesta Trenčín skontrolovať vyvesený cestovný poriadok na zastávke Opatová ZŠ (bývala ,Potočná ZŠ). Na označníku bol vyvesený cestovný poriadok platný od 9. 12. 2018. Nové vozidlo MHD nie je nasadzované v rámci obsluhy MHD do oblasti Opatová.

Záver: SADka teda vylepila neplatný CP svojvoľne, potom ho rýchlo strhla, mesto potvrdilo, že jediný platný CP bol od 9.12.2018. Len to nikto nechce priznať natvrdo tak, ako som sa pýtal!
Reply on: Marek6283 #11853:
pri súčasnom stave vozov otázka roka-dvoch
Reply on: draxter #11852:
Draxter,sice ta chapem v tomto po com bazis...ale uz to tu aj bolo minimalne raz a aj som Ti to uz asi objasnil,prosim ta v tomto upusti od svojho! Ja osobne by som odysiel.... ale neide o mna,je v tom kopec inych veci u nas! Myslim si ze tych uz ozaj par rokov co B952e este caka kym doziju uz ubehne a potom sa svojho dockas 😉
Ja dúfam, že aj vzhľadom k tomu, že sa jedná o najnovšie vozidlo (teda v záruke) tak bude jazdiť čo najviac a teda práve najmä na linkách 1,6,8,11. Som zato, aby sa urobil poriadok v garanotvaných NP spojoch a aby sa vyznačilo minimálne 2/3 spojov, ktoré vykonávajú NP/LE vozidlá. K tomu nám voz #22 pomôže, pretože neviem ako sú urobené vzory, ale mali by sa upraviť istotne. Dnes sú najkapacitnejšie vozy na víkendovú premávku Citelisy, ale jazdia len 3 bežne (teda 2 po nehode). Pri súčasnom vozovom parku by som si vzory predstavoval asi nejak tak, že okrem záložákov, dajme tomu #01 a #02 by mali garantovane jazdiť zvyšné NP/LE vozy #03#22 v počte 18ks tak, že by víkendová výprava čítala maximálne 4ks B952E. Ostatné vozy na víkendovú potrebu cca 16 vozov by mali byť vždy NP/LE a aj by sa podľa typu vozidiel mali prípadne striedať, ak vozidlá jazdia víkendy na striedačku. Výsledok by bol potom oveľa lepší oproti súčasnému stavu, kedy jazdí veľa B952E v žalostnom stave.
Reply on: Marek6283 #11847:
na jednej strane s tebou súhlasím, ale vieš že ja sa na veci pozerám cez optiku právnika. Vieš, poviem to takto:
1. nie je to prvý a ani posledný veľký prúser dopravcu - pamätáme sa všetci aké tanečky sa diali okolo #61, ktorý 4 roky postával vo vozovni, než sa "spojazdnil" a jazdí veľmi veľmi spoľahlivo a je asi najoblúbenejší - NP a kapacita ho k tomu predurčuje
2. veľa vecí, ako aj táto, hovorí jedno: na SAD robia ľudia, čo nepoznajú svoju robotu, nechcú ju poznať, alebo to majú na saláme (neviem, nechám na zvážení), pretože je viem, že bolo sedenie aj u primátora, kde sa na problém s podjazdom upozorňovalo. Potom nechápem, ako kompetentní nemohli zareagovať.
3. kvitujem tvoju robotu a viem, ako sa staráš nad rámec svojich úloh i o iné (vylepovanie CP, označovanie vozidiel a pod.), takže tu kopem jednoducho aj za takých, ako si ty - ten kto si robotu robí dobre, by nemal znášať neschopnosť iných. Veď sa stačí pozrieť na kvalitu súčasných turnusov.
4. SAD má na MHD TN 5 kusov kĺbových vozov. A jazdia 4, akonáhle šla do premávky #61, odstavila sa jedna B961E (tuším #51, ale neviem presne). A toto je zase to isté, ako to, čo riešime teraz - turnusy na 5. kĺbak nie a nie na SADke urobiť - pritom je to len záležitosť dopravcu. O to viac ma to serie, že jazdia nám aj prímestské vozy, na linke 24, 11 či 1 sa ľudia tlačia, ale ´dovolíme si jeden kĺbak sušiť vo vozovni. To nemá obdobu.

Záver: zistil som, že po dobrom to nejde. Väčšinou. A v TN je to ukážka, že pokiaľ ľudia ako draxter, Richard aleboty, nepoukážete "vyššie" na nedostatky, nič sa s tým nikdy nerobilo. Rovnako ako údržba vozov, ktorá je podľa mňa žalostná, a divím sa vedeniu SAD, že to toleruje (vidno to bolo pri #61 a jej sprevádzkovávaní alebo aj na tom, ako tá #22 vyzerá po "dorobkoch" v TN, niektoré veci ako Pat i Mat).

Takže prečo by som mal teraz nechať veci plávať? Prokurátor si zistí vec a aj to, kto má pravdu a bude to jasné. Možno ju nebudem mať ja (stavíme sa?) a potom ten bordel na kolečkách môže pokračovať. Kto na SAD robí turnusy? Neovládam ich spamäti, ale toto je priestor, kde sa musí začať, lebo zmeny od 1.8.2016 priniesli aj úsporu jedného vozu - a hľa, zrazu ho zase treba, hoci výkony nestúpli - ako si toto vysvetliť? Odpoveď všetci poznáme (aj ty, ale nemôžeš sa vyjadriť a ja to akceptujem). Vieš, keby na SADke čítali imhd, tak by problému predošli hneď, ako linka10 napísal jednoduché riešenie na 3 minúty prepísania 2 vzorov.

Som ochotný urobiť hrubú čiaru, ale chcem aby sa urobili zmeny. Nie len táto jediná, to je špička ľadovca. Chcem vedieť, kedy vyjde 5. kĺbak a prečo je stále problém po hokeji nasadiť tiež zodpovedne kapacitné vozidlo. Ak by draxter dal anketu, tak: 1. mám to dať ďalej alebo 2. nie. Nechám na Vás, čo tu píšete. Aj tak mi mesto musí odpovedať, a možno tým skončíme.
Reply on: LUK #11848:
Alebo aby sa vôbec nemuseli meniť turnusy vodičov (obehy vozidiel) dať ten cross #22 na iný obeh (ktorý neobsahuje linku 4). Veď crossway ako crossway, pre cestujúcich. A vždy sa tam podľa mňa buď môžu prideliť iní vodiči, alebo pridelení vodiči pôjdu aj s vozom na iný turnus, ktorý má podobný výkon v hodinách (alebo podobný km priebeh počas dňa...).
Reply on: LUK #11848:
Co mam teraz odpovedat ...ked som zvyknuty na pravdu?! Diplomat nie som zas az taky..,riesenia ste tu predostreli ... skratka stalo sa,uz je to za nami....treba sa ponaucit a ist dalej...hlavne uz vsetci potrebujeme klud na pracu... 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.