Reply on: draxter #11841:
Tak ono to asi funguje podľa mňa, že spraviť vždy čo najlahšie riešenie, také kde ani prstom nepohneš.Zároveň ak nasadili nový Crossway na linku kde neprejde po jej celej trase, tak prečo tam nasadili ten autobus? Určite museli vedieť, že proste výškovo sa nezmestí na Potočnej, a typujem, že ľudia na zastávke kde mal stáť ale nestál tak ako vždy neinformovaný, informácia, že autobus nejde cez tú a tú zastávku je pekné, že bol v novom Crossway-i, ale pokiaľ viem tak tí čo stoja na zastávke kde nestojí tak asi to nemajú si ako prečítať.
A toto je ďalší problém u SAD-ky, hrozná informovanosť, napríklad mne sa stalo, že raz ráno mal ísť autobus linky č. 5 zo zastávky Dlhé Hony o 7:15 ak sa nemýlim tak nejako chodieval, a potom chodieval ešte o 7:32 (dodnes chodí už iba 7:32), a autobus neprišiel a potom prišiel až ten ďalší o 7:32 a dosť narvatý, a nikde som nedokázal dočítať sa, že predtým autobus bol pravdepodobne zrušený. A tiež prípad zo dňa 9.1 kedy tu bola fotka, že linka č. 11 bola presmerovaná na Gen. Svobodu, tak určite ľudia čo čakali na zastávke Saratovská pri parku určite nemali ako zistiť, že prečo autobus neprišiel. SAD-ka by mala začať takéto situácie riešiť, načo má potom webstránku keď tam aj oznamy o neobsluhovaní zastávok a takto dáva neskoro možno aj neskôr ako na stránke trencin.sk, zároveň ak je to možné toto nejako zistiť v aplikácii Ubian tak aj tak, každý o nej zase nevie.
Richard Ščepko
Ja len viem, že pred umiestnením novej vývesky bolo v stredu napísané rukou, že v danom čase nie je zastávka obsluhovaná. Teraz je tam už nová výveska.