Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: stevo244 #11255:
Otázne je či máš robiť v priemyselnej zone alebo mimo nej, a ani si neuviedol odkiaľ budeš chodiť, lebo ak s juhu alebo nie aspoň zo zastávky Hasičská tak linkou č. 6 len s prestupom.
Celé je to aj tak s tou Bratislavskou biedne kedysi chodila aj linka č. 19 v dobrý čas tuším cca okolo 7:12 z Gen. Svododu a stál ten autobus na Bratislavskej lenže rokom 2016 po Bratislavskej nič nechodí okrem linky č. 31, ktorá vznikla v roku 2017 a pokiaľ sa nemýlim tak stále je iba v skúšobnej prevádzke.
Inak keby si aj uviedol presnú adresu sídla firmy by bolo lepšie pre nás prípadne zistiť, ktorá zastávka je najbližšie pešo.
Reply on: stevo244 #11255:
https://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/6/smer/Hanzlikovska/zastavka/Autobusova-stanica/419430503436
Na zastavkach co su na Bratislavskej ulici stoji len linka 31 ktoru si si nasiel,ale tebe bude nosnou linka c.6 ,ktora Ti bude stat ak pojdes zo stanice na MHD zastavke c.3 =ktora sa nachadza rovno pred vestibulom vlakovej stanice,odchody su uvedene vyssie. Ak budes dochadzat do sidla firmy,musis si vybrat za vystupnu niektoru zastavku na Zlatovskej ulici-asi najvhodnejsia bude ta NAKUPNE STREDISKO a cez Stanicnu ulicu prejst na Bratislavsku,ak budes pracovat vo vyrobnej casti v priemyslelnej zone tak az na konecnu ale to uz len spojmi ktore maju znamienko P -v tomto iMHD-ackom CP-tu vyssie uvedenom! Cena cl=0,80 v hotovosti za plne cestovne,z cipovej karty POLOVICNA sumicka a este vyhodnejsie su casove = mesacna alebo stvrtrocna karticka!
Reply on: stevo244 #11255:
Ja tam teda vidím aj autobus s príchodom o 7:35. A na Záblatie, nadjazd ide autobus hádam každých 10 minút.
Dobry den

Budem pracovat v Adiente (Trencin), sidlo maju na ulici bratislavska.......Neviete mi povedat ako sa tam dostanem, lebo ak dobre pozeram cestovne poriadky , tak prichod na bratislavsku maju rano o 9.15 mhd. A mne treba byt v praci o 8.00 ....... Neviete ci tam nejde v tom case nejaky spoj?? (auto nemam)
Reply on: kvorka #11252:
Nie som si istý, ale pri tej plavárni sa asi kĺbak nevytočí-sú tam prudké zákruty, ale nie som si istý. Ale ak by tie kĺbaky namiesto sóla nasadili na napr. 11tku a a to sólo by dali ako posilák...
Reply on: Richard Ščepko #11251:
lepšie ako nič, ale takto sa to robiť nemá a nedá: 5ks kĺbakov už dávno drieme vo vozovni, ale TN a SADTN nenapadne ich poslať, hlavne že sa na webe súdruh načaľnik chváli, že dali 42 pokút a 16 papúč a pindá ešte na štátnych....ale to je práve výsledok dementnej parkovacej politiky súčasného (dlhého) vedenia.

PS: jedno sólo k druhému = aj deci vody pri osratých rukách pomôže, ale nič nevyrieši ?
Reply on: ajjo #11248:
tak som to dobre odhadol. Len nchápen fakt objednávateľa - máme 5ks kĺbakov, že by aj pomaly všetky tam mohli vyhnať po zápase, kde príde 6150 divákov: zoberme si príklad z BB, keď hrali ligu majstrov (a to má BB kapacitu 2800):
- okrem sólo vozu na linke 21 bola vykonaná posila kĺbovou B961 v jeho trase od vozovne po zimák, Ďalšie sólo šlo do Podlavíc a ďalšie na Sásovú. My v TN máme v porovnaní s BB brutál arénu, ale my (teda mesto a dopravca) pošlú jedno sólo k druhému. Kokos padám na hubu. ? Dôvod: to aby asi sa tie kĺbaky nerozpadli pod toľkým návalom, lebo je lepšie ich presúšať len krátko a tam, kde treba nechodia stále (11,24).
Reply on: ajjo #11248:
Ďakujem za info. Nemal som čas sa ísť pozrieť a ani na hokeji som nebol. Snáď to aspoň trochu pomohlo. Na druhej strane som rád, že siahli aspoň po nízkopodlažnom vozidle (z princípu).
@mathre: Hej, no.

Ešte ma napadlo, keď sme spomínali ten Ikarus. Ten už je definitívne odpísaný? Z neho už histórické vozidlo nebude? Už len keby ho strčili do areálu MHSL, kde je dnes stará IFA, nefunkčný traktor a pod. Možno raz príde vedenie, ktoré by bolo ochotné dať trenčianskej MHD aj takúto pridanú hodnotu, či? Blbosť píšem?
Reply on: Richard Ščepko #11244:
Ja som si to aj myslel a premýšlal som o tom, akú kĺbovú Karosu si to mal na mysli, keď sme tu na MHD žiadnu nemali 😃
Aj tak mňa osobne zaujíma dôvod prečo vlastne radšej pošlú dve sóla (na 100% to vidím na B952) ako Citelis 18M a prípadne jedno sólo k nemu alebo rovno nech idú dva kĺbaky, stavím sa, že aj dva kĺbaky by sa naplnili.

Nejde mi to hlavne do hlavy prečo neposlať kĺbak keď po tom ako skončí hokej ak sa nemýlim je už čas kedy kĺbaky už nejazdia ja žiadnej linke, vo večerných hodinách, čiže všetky sú odstavené už vo vozovni až do rána.

Taktiež nechápem napríklad prečo kĺbaky nejazdia po takej 17:00 dnes som už napríklad na linke č. 1 tuším po 17:40 nevidel, že by išiel kĺbový autobus, a to nehovorím, že cez prázdniny tiež nechodia. Tiež ich aj nasadzujú divne... vždy ráno chodí jeden na linke č. 8 vídavam ho ráno cca o 7:13 na zastávke 28. októbra a už na tejto zastávke je autobus poloprázdny. Alebo aj niektoré spoje linky č. 1 keď ide kĺbový autobus tak sa nenaplní a na inom spoji ide preplnená B952 či Crossway.
Ináč na ten posilák bol vypravený Citelis #02 čiže záložný, a ten druhý som nevidel-ak teda SADKA vypravila dva. Ale čakalo tam veľa ludí, čiže oplatilo sa ho zaviesť.
Reply on: Richard Ščepko #11246:
Lebo to bude asi záloha + riadny voz.ale záloha by kľudne mohla vziať harmoniku.
K téme hokeja:

"Kĺbové vozidlo nebude zabezpečené ale miesto jedného sólo vozidla budú dve. Malo by to stačiť. Pôjde to pod linkou č. 8."

K téme otoču na Sihoti:

Podľa informácií zo včerajšej komisie je realizácia otoču málo pravdepodobná v tomto roku (začal sa len výkup pozemkov)

K téme premiestnenia prístreškov zo zastávok na Električnej:

Schválili sme ich presun (po bývalej L21) na Legionársku (Daňový úrad) a na Ul. Jána Zemana. Toto som riešil ešte s M. Mazánikom, resp. bol to jeho podnet. Nový prístrešok (bez bočníc) bude na Opatovskej (pri Radegaste).
Otázky a odpovede:

Dobry den, 25.3.2018 sa p. Brašnár pytal na prechod cez Povazsku od Gagarinovej, smerom k autobusovej zastavke medzi garazami. Odpoved p. Hartmanna ma prekvapila, pretoze navrhuje presunut zastavku do krizovatky Zilinska/Povazska, kde uz teraz nie je celkom bezpecne vchadzat autom z Povazskej na Zilinsku a kde dlhodobo napriek niekolkym prosbam obyvatelov odmieta instalovat zrkadlo, aby vodici z Povazskej mali prehlad o prichadzajucich autach po Zilinskej sprava. Predpokladam, ze po presune zastavky vodici zo Zilinskej budu uz zdaleka obchadzat autobus parkujuci v zastavke a tym este viac skomplikuju vjazd do tejto krizovatky. Naozaj nie je mozne vybudovat prechod na bezpecnejsom mieste, ale je potrebne hrotit dopravnu situaciu v krizovatke Povazska/Zilinska? S pozdravom, Milan
Odpoveď:

Róbert Hartmann, vedúci útvaru mobility:

Považská ulica sa nakolmí na Žilinskú ulicu (podobne ako Partizánska na Legionársku v minulom roku), čím sa zabezpečí lepší rozhľad. Zastávky autobusu sa vysunú do zálivov (podobne ako zastávky na Soblahovskej ulici taktiež v minulom roku), takže nebude dôvod zďaleka obchádzať autobus, pretože ten bude zastavovať vo svojom vlastnom zastávkovom pruhu. A naozaj nie je možné vyznačiť priechod pre chodcov na existujúcu zastávku. Táto má dĺžku 6 m a zastavujú na nej autobusy s dĺžkami 12 a 18 m. Priechod nemôže byť vyznačený v priestore zastávky, ale iba pred ňou alebo za ňou - to by znamenalo vyznačiť priechod pre chodcov niekomu do garáže a navyše, v dosť veľkej vzdialenosti od samotnej zastávky, nakoľko oproti nej ústi do Považskej ulice Gagarinova ulica. Návrh riešenia je možné stiahnuť z tohto odkazu do 30. 5. 2018: https://uloz.to/!azT2aC31NPNZ/4-dz-v2-pdf
Reply on: mathre #11243:
Teraz rozmýšľam, že to nebola Karosa, ale Ikarus. Už sa mi to pletie s bratislavskými CNG Karosami 😛
Reply on: Richard Ščepko #11242:
Sa si pamätám tak 10-12 rokov späť, že po hokeji pravidelne čakávalo pri zimáku vždy 4-5 vozov čisto len na odvoz ľudí z hokeja a z toho boli vždy minimálne 2 Ikarusy. Jeden bol ten, čo jazdieval cez deň na 15 a nakoľko v tom čase už nejazdila chodil robiť posilu a druhý býval myslím z linky 5, ale to ruku do ohňa za to nedám. Potom tam bývala jedna Karosa čo jazdievala 17, jedna záložná a jedna z linky 8.
Včera, som cestou z komisie, zazrel L8 (s odchodom 20:38 zo zimného štadióna) na Nám. sv. Anny. Priznám sa, že ma veľmi prekvapilo nasadenie krátkeho vozidla. To bolo totálne preplnené. Tak preplnený bus si pamätám z intrákových čias na L53 v Brne. Nejak tomu nerozumiem. Dukla hrá semifinále so Zvolenom, čo evokujem vysokú návštevnosť (včera bolo vypredané), ale smer JUH je nasadená stará krátka Karosa. Pritom ako tínedžer si pamätám odstavenú kĺbovú karosu, ktorá čakala na koniec zápasu, aby odviezla ľudí na JUH.

Tak som poslal včera email na Útvar mobility s prosbou o Citelis 18M (som si neodpustil) na dnešné nasadenie po zápase. Podporil ma aj viceprimátor Forgáč, čo by mohlo znamenať, že sa niečo dnes pohne. SADka už o tom vie, tak som zvedavý. Včerajšia L8 s kultúrou cestovania nemala nič spoločné.
Reply on: ajjo #11238:
presne tak, naviac u nás je tá noc urobená (po mojom skromnom návrhu) konečne dobre - bus obíde celé mesto. Chcelo by to len, aby to bola linka celovíkendová, alebo aj celotýždňová, ale to je vec dopytu ale aj objednávateľa - ktorý vytrvalo ignoruje dni s vysokým dopytom: sviatky, najmä Silvester...
K téme #13. FMK si nechala od SADky predložiť detailnejšie rozpracovanie alternatívnych možností k oprave. Zámerne nebudem písať (nateraz), ktorá možnosť riešenia by mohla byť najvhodnejšia. Prijatie rozhodnutia sa presunulo na 10.5.2018 (ďalšia Finančná a majetková komisia).

Inak všetky komisie sú verejné, čiže môže prísť ktokoľvek si len tak sadnúť 🙂
Reply on: ajjo #11238:
Podľa mňa to myslel ironicky na toho odborníka 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.