Reálne z tej 20 minutovej pauzy na Bratislavskej 63 toľko pauzu nemajú skrz vedenia linky a zápch na jej trase. Keby sú tam 5 minútové pauzy tak polku spojov nevyjazdia načas. Ale to ti asi na BA fóre vysvetlili lepšie ako ja tu.
A bolo ti tam vysvetlené, prečo nie. Fakt ma nepotešilo, že si začal svojimi zlepšovákmi obšťastňovať okrem nitrianskeho aj bratislavské a košické fórum.
Nie vždy sa to dá zase. Treba vidieť okolo toho aj iné charakteristiky prevádzky. ? A pokiaľ sa ti vodiči na autobuse nestriedajú (viackrát ako 1x denne), tak tie 30 minútové prestávky (alebo rozdelené na 15 a 15 minút) po 4 hodinách ti stáť bude tak - či - tak.
Lepšie ako keby nebola tá nočná linka, a ako už nižšie bolo spomenuté, vodič potrebuje predsa prestávku, a či tam nechodí na tej linke aj vodič čo jazdí aj cez deň, ten si už na 100% potrebuje oddýchnuť, ale ťažko povedať osobne som ešte nikdy nešiel touto linkou.
Ako vidíš nežartujeme. 25 minútová prestávka sa cez noc hodí, veď ten vodič nemôže 5 hodín jazdiť v kuse dookola. Keď si v Považskej môžu dovoliť celotýždňovú premávku tak si myslím že by sa to dalo aj u nás ten 1 spoj. i keď neviem ako je vyťažená, keďže som ňou nildy nešiel.
Netušíme,ako je takáto situácia ošetrená,ale zjavne nijako,keď takýto list smeruje na mesto. Ale aspoň sa o Tom dá diskutovať a zhrniem to takto:
Ja by som opravil #13, ak kúpa nového,tak jedine Urban. Stop opravám 952,skôr uvažovať nad kúpou nového klbaky,miesto 961,ktoré to majú za pár. A hlavne už vypísať súťaž na dopravcu! Ak šetríme,potom oprava je najlepšia forma,vždy lepšia než generálka ktorejkoľvek 952.
Ako vidíš asi nie. SADka chce regionálny autobus (IVECO CROSSWAY LINE)a mesto normálny celonízkopodlažný hybrid alebo diesel(IVECO URBANWAY HYBRID/DIESEL). A ktomu chce SADka vraziť peniaze do karós čiže podľa mňa do luftu
.?
Dobre tu čítam, že mesto sa dohaduje so súkromným dopravcom aký model autobusu kúpiť, čo sa preplatí a čo nie? Naozaj na to nemáme žiadnu zmluvu, podmienky či štandardy?
Ja som za opravu,prakticky je to za cca 15tis slušný voz.zato tie opravy b952 sú naprosto neefektívne. Dávať 150.000 za jeden novy voz mi príde bez dohody ohľadne jeho prenechania víťazovi plánovaného obstarávania za nevhodné. Som za systematickú obnovu, výlučne LF busmi,pričom odíde 4z5 harmoník!
Aj ja môžem potvrdiť že SADKA sa zaujíma o elektrobusy (bolo to v jednej reporáži regionálnych internetových novín) ale nie kvôli tomu že je to ekologické ale že je elektrina lacnejšia. Blbé je že SADka chce taký ktorý má dojazd (taký ešte asi nieje) aby nemusela budovať vela dobíjacích staníc.
Vieš, že ma VÔBEC neprekvapuje, že J.P. sa zaujíma o také veci? Však je to aj šotouš. Ale to, že je vedúcim diplomky na túto tému určite neznamená, že sa to zajtra bude kupovať. A aké ďalšie elektrobusy, keď SAD TN chce resuscitovať B 952?
Elektrobusy sú bez nejakých fondov "peniaze proste sú" ešte na 5 - 10 rokov mŕtva téma.
Podľa mňa by sa mal keď tak kúpiť URBANWAY a to na naftu 12 m alebo HYBRID a ten 10,5m CNG po čase hučia a elektrobus len v prípade že sa budú dokupovávať. Ak teda nemáme peniaze (neviem či áno alebo nie)na URBANWAYE logickým riešením by bola SORka ale to len v krajných prípadoch.
Ale, aby bolo jasno (neviem, či to z #11205 bolo), tiež by som v tomto prípade radšej uprednostnil nákup naftového LF autobusu pred elektrickým LF autobusom... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ajjo