Rozhodne súhlasím s návrhom Mesta Trenčín, na zakúpenie autobusu s hybridným pohonom, t. j. Urbanway Hybrid. Určite by to bolo najlepšie možné riešenie, ako je popísané aj v správe od mesta ?
Oprava deväť rokov starého, naftového autobusu by sa určite neoplatila, nakupovať jeden elektrobus by bol nezmysel (keďže by sa kvôli nemu musela budovať aj infraštruktúra na nabíjanie).
Rozhodne nesúhlasím ani s nákupom autobusu Crossway LINE, nakoľko sa jedná o iba čiastočne nízkopodlažné autobusy a naviac v navrhnutom type v prevedení pre prímestské linky - nevhodné pre MHD.
Pri Urbanway Hybrid by som navrhol zaoberať sa myšlienkou nakúpiť MHD vozidlo v prevedení 10,5 metra pre menej vyťažené linky (12,23,31...) - keďže takéto v našom vozidlovom parku chýba ?
Zaujímalo by ma čo SAD-ka má s tými Crossway-ami aj teraz chce kúpiť ďalší, ten Urbanway ako odporúčilo mesto bude najlepšia voľba. Opravovať vozidlo staré 9 rokov to by bola blbosť, keď za tú cenu sa môže kúpiť nový autobus.
Aj keď zase kúpa iba jedného autobusu vidím, že dopadne tak, že keď sa kúpi iba jeden tak aj tak nebude jazdiť stále, aby neskončil ešte aj ako záložný, však vieme ako to SAD-ka robí, pri kĺbakoch najnovší Citelis 18M radšej mala vo vozovni ako by mal jazdiť pravidelne ako teraz. Elektrobus ten sa spomínať nemusel keďže ako mesto samo napísalo, že treba dobíjacie stanice a taktiež jeden elektrobus by sa neoplatil.
Na najbližšej Finančnej a majetkovej komisii (4.4.) sa budeme zaoberať náhradou za zhorený Crossway. Prikladám sem materiály, ktoré nám prišli na rokovanie. Keďže sa tu pohybujú ľudia, ktorí sa môžu (ale aj nemusia ) v danej problematike vyznať, budem rád za každú pripomienku/návrh/postreh. Ak to niekto nechcem písať do diskusie, opäť je k dispozícií môj email: richard.scepko(at)gmail.com. Ďakujem.
My sme časovo riešili prejazd po Palackého, nie kedy by sa tam mohol otočiť a kedy nie. Nemohol by sa tam otočiť v žiadnej hodine, už len skrz tej dvojitej plnej čiary.
Práve preto je treba sa na tie veci pýtať aj po voľbách, ak sú nekvalitné. Preto som sa na to pýtal aj oficiálne, aby sa k tomu dalo spätne odvolať. Život nefunguje v štvorročných cykloch ako ten politický. Sám som na to zvedavý.
Cez parkovisko Palackého nie som si osobne istý či by prešiel, tá ulica je úzka a keď ešte aj niektoré dlhšie autá vytŕčajú do cesty, a taktiež nie som si istý či vôbec tadiaľ môžu chodiť nákladné autá/autobusy lebo nikdy som tam nevidel zachádzať niečo čo má nad 3,5t
Pri B952 či Crossway a Citelise 12M teoreticky ešte by sa pekne otočil na tejto ceste s jedným cúvaním možno, ale stále platí, že je to nebezpečné a blokovanie premávky, a je to nezodpovedné ísť cez dve plné čiary, ak nedostal pokutu môže byť rád.
nezodpovedné to je aj o polnoci, chybu urobí hocikto, ale "zaplátať" ju takouto hlúposťou, to chce už riadne temno ? Nehovoriac o zapchatom meste a jeho hlavnej tepne...
PS: ak osa ľudia z toho vozu dostali do Kubrej?
Asi to tak bude, ale aj tak mi to pripadá absolútne nezodpovedné sa takto otáčať v strede mesta cez dve plné čiary. Mal ísť pod most a okolo gymplu naspäť na Hasičskú a do Kubrej. Síce by chytil 7-10 minút meškanie ale stále lepšie ako toto. Každý je omylný, ale toto sa profíkovi za volantom stať nemôže.
Jacob