Zdravicko ludia, z vasej diskusie mi nie je vela jasneho ale chcel by som vediet ci sa bude v trencine konat nejaka akcia alebo rozluckova jazda s ikarusmi a ak ano tak kedy. dakujem
Juraj opakovane používal a používa termín "rozlúčková jazda". Slovo jazda je odvodené od slova JAZDIŤ a nie STÁŤ. Nezaregistroval som, kto kedy sem napísal, že ten Ikarus tam bude stáť celý deň. Skús nad tým porozmýšľať
moj nazor je taky ze vsetky 4 B961 by mali pocas spicky jazdit na l. 1 a jeden ikarus, ten v lepsom tech. stave by jazdil len v spicke a na l. 15 do 16-tej hodiny a potom by v pripade potreby mohol ist ako posila na hokej, tak ako kedysi jazdil spominany pan Krisko so svojim ikarusom
Si tiez myslim ze vyradit voz. po13 rokoch je na nase podmienky luxus...Mohli este potiahnut par rokov ako zelezna rezerva.Mimochodom vsetko je o pristupe a udrzbe!Trencianska prevadzka nie je ani zdaleka taka "agresivna" ako trebars v Kosiciach alebo Bratislave kde sa jazdi system plyn-brzda...Este mam v pamati trencianske jazdenie system rozjazd-na volnobeh az k dalsej zastavke...Jedine stupanie na Juh bolo zatazkavajucou skuskou...Pre porovnanie stoji aj fakt,ze v Tabore(COMETT-e) maju tiez dve 280.87(tusim aj rovnake rocniky).Len dodavam,ze pocitaju s nimi az do roku 2010-11...
Naozaj radost sa previezt!!!
Vie niekto prosim,na com stroskotal odpredaj IK.280.87 do KE?
Viem,ze DPmK mal zaujem o tieto vozy...Skoda toho....
Že Ikarusy k mestu patria ani nikto nepopiera. Ale zatiaľ som nikde nevidel oficiálne povedané, že okrem výstavy na námestí nebude aj nejaká tá jazda. Ak už podobná informácia vyšla a ja som ju nezaregistroval, ospravedlňujem sa.
nase trencianske ikarusy, teda myslim ten novsi typ maju 12-13 rokov a jeden z nich ten co pôvodne jazdil na l. 5 si myslim ze bol naozaj dobry stroj a nebyval pokazeny a este by bol v premavke urcite vydrzal. nie ako jeho sukmenovec z l. 8, co sa mi niekedy zdalo ze viac ho opravuju ako jazdi. ale predsa i280 boli sucastou TN a to nemoze nikto popriet a preto by si to zasluzilo rozluckovu jazdu...teda tym nemyslim rozluckove statie na namesti ale ked vravim jazdu myslim tym jazdu
Vieš, v akom stave sú tie Ikarusy? Či majú vôbec platnú STK? Máš predstavu, koľko stojí ich prevádzka, a tým nemyslím len spotrebu, ktorá je v zime astronomická, ale aj údržbu? Je na ne dostatok náhadných dielov, a ak nie, koľko stoja? Bavíme sa o skoro dvadsaťročných vozoch. Napríklad od jedného vodiča viem, že posledný mikulášsky I280 na sklonku svojej prevádzky zlikvidoval 5 litrov oleja denne! Skús si to previesť do reálnych peňazí a potom si polož otázku, kto takto dramaticky zvýšené náklady SADke preplatí, keď jej nebude stačiť mestská dotácia. Odpoveď: nikto. A nemôžeš chcieť po súkromnej firme, aby si dobrovoľne vyrábala stratu. Ako tu niekto napísal pár strán dozadu, každé mesto ma takú MHD, akú si zaplatí.
A úprmne povedané, skutočne nechápem, prečo sú všetci tak hrr do natlačenia tých vrakov do premávky. Iste, svojho času to boli super stroje, tiež som s nimi vyrastal a keď som si na nich ešte v Blave odrobil pár služieb splnil sa mi detský sen, ale v modernej MHD už proste nemajú čo hľadať.
Hlavne Vam sa chce ospravedlnit, aj chalanom ktori tvorja tuto stranku...ako som uz hovoril, uz nebudem pisat debiliny...Donesiem Vam pravu Splitsku Slivovicu, na zmierenie ? ? ? ...Aj vas aj chalanov(z okolia TN), cez leto pozivam na pivo ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider
Inak, ja ako neznalý miestnych pomerov sa vás Trenčanov pýtam, ako je to s tými Citelismi? Už dorazili, alebo ich dodávku ovplyvňuje pomalosť Karosy?