imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
-5 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Berlínsky múr verzus MHD (7.8.2016)
Turistický autobus Volvo B9TL / UNVI Urbis 2.5 DD pri pozostatku Berlínskeho múru
MAN SD 200 / Waggon Union po vyradení z MHD zakotvil na vyhliadkových jazdách
Bombardier Flexity Berlin F6Z prechádza po západnej strane Berlínskeho múru
Bombardier Flexity Berlin F6Z pri parku, ktorého súčasťou je aj pamätník vedúci v línii Berlínskeho múru
Bombardier Flexity Berlin F6Z prechádza popri kompletnom segmente opevnenia Východného Berlína aj so strážnou vežou
Bombardier Flexity Berlin F6Z fotografovaný spoza bývalého Berlínskeho múru
Mercedes-Benz Citaro II LE Ü pri stanici metra, ktorej časť na fotografii ležala na východnej strane Berlínskeho múru, zvyšok na západnej
Jeden z východov zo stanice metra Nordbahnhof ležal vo Východnom Berlíne, a tak ho komunisti zamurovali viacerými múrmi
Schéma liniek metra po administratívnom rozdelení Berlína, avšak ešte pred vybudovaním Berlínskeho múru
Schéma metra po rozdelení Berlína Berlínskym múrom s vyznačením staníc, na ktorých metro nezastavovalo a úsekov, ktoré boli zrušené
Vestibul stanice Nordbahnhof slúži aj ako múzeum popisujúce cestovanie metrom počas existencie Berlínskeho múru
Vyhliadkový autobus Volvo B9TL / UNVI Urbis 2.5 DD prechádza popri pomaľovanom Berlínskom múre, ktorý slúži ako East Side Gallery
Turistický autobus MAN SD 200 / Waggon Union pri East Side Gallery
Metro na moste Oberbaumbrücke, po ktorom počas existencie Berlínskeho múru metro nejazdilo, pretože stredom rieky viedla hranica
Električkové koľajnice boli na Oberbaumbrücke nainštalované s predstihom ešte v 1990-tych rokoch, no k realizácii prepojenia bývalého Východného Berlína so Západným už nedošlo a v čase fotografovania boli plány odložené na neurčito
MAN Lion’s City DD stojí na mieste, ktorým kedysi prechádzal Berlínsky múr, ktorý je v meste zvýraznený špeciálnou dlažbou
Električkové koľajnice na Leipziger Straße boli nainštalované v roku 1990 s plánom prepojiť bývalý Východný a Západný Berlín električkami v roku 1995
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie