imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Metro v Bukurešti (25.2.2016)
Informačný systém a turnikety na prestupnej stanici metra
Stanica metra Piaţa Unirii 1, na ktorej zastavujú dve linky metra
Interiér vozňa metra Bombardier Movia 346 s dvojjazyčnými informáciami
Interiér vozňa metra Bombardier Movia 346
Vlak metra Bombardier Movia 346
Kamenná konečná stanica metra s názvom Republica
Konečná linky M3 Anghel Saligny
Vonkajší vzhľad bukureštianskych staníc metra dizajnom neprekypuje
Za metro je možné zaplatiť aj platobnou kartou bezkontaktne technológiou PayPass
Súpravy Bombardier Movia 346 boli do Bukurešti dodané v rokoch 2002 - 2008
Porovnanie čiel súprav metra Bombardier Movia 346 a CAF
Interiér súpravy metra od firmy CAF
Interiér súpravy metra od firmy CAF
Interiér súpravy metra od firmy CAF
Súpravy CAF, ktoré boli kompletizované v Rumunsku, boli do Bukurešti dodané v rokoch 2013 - 2014 v počte 16 vlakov, cena jedného vlaku bola 6 mil. €
Stanica linky metra M4
Interiér vozňa metra Astra IVA
Interiér vozňa metra Astra IVA
Súpravy metra Astra IVA sa vyrábali v rokoch 1976 - 1992
Konečná metra M4 Parc Bazilescu so súpravou, ktorej dopravca Metrorex dáva pocítiť, že jej dni sú už spočítané
Motorový rušeň prechádza stanicou metra
Stanica metra Gara de Nord
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie