imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
-8 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Lanové dráhy v okolí švajčiarskeho vysokohorského mesta Davos (29.11.2016)
Súprava dvoch vozňov Doppelmayr/Gangloff v spodnej časti 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Pohľad do tunela, ktorým vychádza trať zo spodnej stanice lanovej dráhy
Súprava dvoch vozňov Doppelmayr/Gangloff z roku 2002 v spodnej časti 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Pracovisko obsluhy vozňa Doppelmayr/Gangloff 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Lanová dráha Davos Dorf - Parsenn bola vybudovaná v rokoch 1931 a 1932 a modernizovaná v rokoch 2002 a 2010
Lanová dráha je rozdelená na dva úseky, na fotografii je pohľad na koniec prvého úseku pred medzistanicou
Pohľad na spoločnú stanicu 1. a 2. úseku lanovej dráhy
Vozeň Garaventa/Gangloff v prestupnej stanici medzi prvým a druhým úsekom
Pohľad na medzistanicu Höhenweg z 2. úseku lanovej dráhy
Výhybňa druhého úseku lanovej dráhy
Údržba druhého úseku trate počas plnej prevádzky
Vozeň Garaventa/Gangloff z roku 2010 na 2. úseku lanovej dráhy
Lanová dráha spájajúca hornú stanicu pozemnej lanovky s vrcholom Weissfluhgipfel slúži od roku 1955 a modernizovaná bola v roku 1983
Spodná stanica lanovej dráhy na vrchol Weissfluhgipfel, kde sa stretáva pozemná lanovka (skratka DPB) s dvoma visutými lanovkami
Horná stanica visutej lanovej dráhy na vrchole Weissfluhgipfel
Horná stanica visutej lanovej dráhy na vrchole Weissfluhgipfel vo výške 2824 m n. m.
Kabína lanovej dráhy Weissfluhjoch - Weissfluhgipfel z roku 1983
Kabínka lanovej dráhy Parsennhütte - Weissfluhjoch opúšťa hornú stanicu vo výške 2677 m n. m.
Stará kabína lanovej dráhy slúži ako súčasť baru
Visutá lanová dráha Parsennhütte - Weissfluhjoch bola sprevádzkovaná v roku 1961 a modernizovaná v roku 1987
Horný (druhý) úsek lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn je dlhý 2188 metrov, má rozchod 1000 mm, prekonáva prevýšenie 444 metrov a vozidlá sa po ňom pohybujú rýchlosťou 9 m/s
Trať druhého úseku pozemnej lanovej dráhy je chránená proti prípadným lavínam
Súčasťou spodného úseku lanovej dráhy je aj tunel
Spodný (prvý) úsek lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn je dlhý 1860 metrov, má rozchod 1200 mm, prekonáva prevýšenie 662 metrov a vozidlá sa po ňom pohybujú rýchlosťou 10 m/s
Interiér vozňa Doppelmayr/Gangloff v spodnej časti 1. úseku lanovej dráhy Davos Dorf - Parsenn
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie