imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
-4 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Regionálna električka pri rumunskom Arade (22.1.2015)
Bývalé depo regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria pri mestečku Pâncota sa zmenilo po 23 rokoch od skončenia prevádzky na ruinu
Bývalá stanica regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria, ktorá končila práve v mestečku Pâncota
Bývalé depo regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria, ktorá do týchto končín prestala byť prevádzkovaná v roku 1991
Bývalá zastávka Galșa na regionálnej elektrickej železnici Arad – Podgoria
Trať mala rozchod 1000 mm a rovnaký rozchod zostal na doteraz prevádzkovanom úseku
Koľajový triangel v mestečku Ghioroc, ktoré bolo uzlom regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria
Pohľad na ukončenie trate v roku 2014, v tom čase však neprevádzkovanom z dôvodu výstavby nového mosta cez železničnú trať
Do roku 1991 trať pokračovala ďalej do mestečka Pâncota, neskôr zostali koľaje slepé a slúžili ako nástupište pre smer do Aradu
Vznik regionálnej železnice Arad – Podgoria sa datuje do roku 1906
Depo regionálnej električky v Ghiorocu slúži ako múzeum električiek
Historické električky Gotha T57 a Gotha T2D + Gotha B2-64
Pohľad na zatvorené múzeum električiek pri Arade
Muzeálna súprava rumunských električiek Timiş2
Električka ITB Vo56 v múzeu
Prítomnosť regionálnej električkovej trate v burine naznačujú stožiare s trakčným vedením
Originálny zastávkový prístrešok vybudovaný s použitím laminátových "škrupín" z električiek Tatra
Najkapacitnejšie električky jazdia do regiónu. Raz za niekoľko hodín
Dočasná konečná zastávka linky 11 so súpravou Duewag ET6 #1014 + Duewag EB6 #1054 počas rekonštrukcie mosta do mestečka Ghioroc
Duewag GT8 (ex Essen) na dvojkoľajnej električkovej trati za hranicou Aradu
Spomienka na pôvodnú konečnú stanicu regionálnej električkovej trate Arad – Podgoria v Arade, na ktorej mieste je dnes kruhová križovatka
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie