imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Regionálna doprava vo Švajčiarsku (23.8.2014)
Rozsiahla sieť úzkorozchodných železničných tratí v regióne Gruyère meria 48 km
Mestečko Broc je obsluhované úzkorozchodnou železnicou nielen s osobnou dopravou, ale aj nákladnou
Vozeň ACMV/BBC Be 4/4 z roku 1985 odpočíva v spodnej stanici úzkorozchodnej regionálnej dráhy
Úzkorozchodná dráha s dĺžkou 27 km a rozchodom 1000 mm je v prevádzke od roku 1916
Pohľad na odstavené vozne v podzemnej koncovej stanici Nyon v mestečku na brehu Ženevského jazera
Vozeň ACMV/BBC BDe 4/4 z roku 1991
Krokodíl YSC/SIG/BBC Ge 4/4 z roku 1950 a osobná jednotka Stadler/Adtranz GTW 2/6 z roku 2001
Stadler/Adtranz GTW 2/6 z roku 2001 na konečnej stanici
Prestup medzi regionálnym vlakom a nadväznou autobusovou dopravou
Prestup na autobus Mercedes-Benz O 530 Citaro, ktorý sa plánuje vydať smerom k lazom na švajčiarsko-francúzskom pomedzí
24-km dlhá regionálna železničná trať Yverdon–Ste-Croix bola sprevádzkovaná s parnou trakciou a rozchodom 1000 mm v roku 1893 a elektrifikovaná v roku 1945 s napájaním 15 kV 16⅔ Hz AC
Prestup z regionálneho autobusu na regionálny vlak
Zbierka historických autobusov v Uznachu
Zbierka historických autobusov v Uznachu
Neoplan N 4426 a Setra 315NF sa stretli na koncovej stanici regionálnej železnice
Úzkorozchodné vozne FFA/SIG/MFO z roku 1968 čakajú v stanici Herisau
Regionálny vlak na čele s vozňom FFA/BBC v prestupnej stanici Appenzell
Historické vozne SWS #119 ex 117 ex 112 z roku 1904 a SIG #13 z roku 1911
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie