imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
-4 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Paríž a jeho 6 električkových liniek s najnovšími prírastkami (29.10.2013)
#442, linka T2, Rue Henry Farman
#433, linka T2, Rue Louis Armand, zastávka Suzanne Lenglen
Na linke T3a sú zatrávnené všetky úseky okrem priecestí a zastávok, v okolí trate vyrastajú aj nové budovy
Linka T3 je v prevádzke od roku 2006, odvtedy bola postupne predlžovaná
Prestup medzi linkami T3a (vľavo) a T3b (v strede v pozadí) je možný použitím podchodu
Alstom Citadis 402 so šírkou 2.65 metra
V tom čase najnovšie predĺženie linky T1 sprevádzkované v novembri 2012
Na predĺženom úseku linky T1 sa strieda tráva a dlažba
Električka TFS-2 bola vyrábaná v rokoch 1987 - 1998, pre Paríž bola dodaná v rokoch 1992, 1996 a 1997
Konečná linky T1 sprevádzkovaná v roku 2012, plánuje sa však ďalšie predĺženie trate
Električky systému TransLohr jazdia na pneumatikách a koľajnicu používajú iba na vedenie v stanovenej dráhe
Systém TransLohr nepoužíva železničné kolesá, ale pneumatiky
Interiér električky TransLohr
Električka TransLohr jazdí tesne nad úrovňou terénu
Stretnutie v tom čase najstaršej a najnovšej električkovej linky v Paríži
Prestup na hrane z vlaku do električky
Tram-trainy na linke T4
Zastávkový prístrešok na linke T4
Trať T4 je vlastne regionálna elektrická železnica, ktorú od zániku zachránila konverzia na systém tram-train
Pôvodnú železnicu pripomínajú staničné objekty, ktoré sa však s výnimkou jedného nepoužívajú
Ukončenie trate T4
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie