imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
-4 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› To, čo zostalo z vyše 1000 glasgowských električiek (9.8.2012)
Jedna z prvých električiek v Glasgowe
Interiér jednej z prvých električiek - nižšia trieda
Interiér jednej z prvých električiek - vyššia trieda
"Cunader" #1392 je poslednou dvojpodlažnou električkou vyrobenou vo Veľkej Británii (v roku 1952)
Električky v Glasgowe jazdili na nezvyčajnom rozchode 1416 mm, čo umožňovalo prepravovať po niektorých električkových tratiach aj železničné vagóny s rozchodom 1435 mm, pričom okolesníky vagónov zapadali do drážok v koľajniciach
Mestská koľajová doprava začala v Glasgowe v podobe konky v roku 1872
Konka v meste slúžila v rokoch 1872 - 1902 a nahradená bola električkami
Kontrolér modernizovanej "štandardnej" električky #1088
Interiér modernizovanej "štandardnej" električky #1088
Interiér modernizovanej "štandardnej" električky #1088 s preklápacími operadlami
Električky typu "Standard" tvorili najpočetnejšiu časť vozidlového parku, vyrobených ich bolo viac než 1000
Albion Venturer v múzeu
Pôvodné električky typu Standard mali otvorené poschodie a zasklené bolo až v roku 1904
Interiér električky typu Standard
Experimentálna jednopodlažná električka
Tak ako z mesta odišli električky, odišla aj takmer polovica obyvateľov
"Cunader" #1392 ako posledný mohykán
Pohľad na historickú električku #779 zo začiatku 20. storočia
"Cunader" #1392
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie