imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-1 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Zasnežené trate v okolí švajčiarskeho vrcholu Jungfraujoch (28.12.2010)
Ozubnicová železnica Schynige Platte-Bahn v zime nepremáva
Zrekonštruovaná stanica Grindelwald s panoramatickým vozidlom Pano Beh 4/8 #141
Panoramatický vlak Pano Beh 4/8 #141
Súprava ABeh 4/4 I #306 z roku 1965 v prestupnej stanici na trať WAB
ABeh 4/4 I #310 z roku 1979 na trati BOB postavenej v roku 1890 a elektrifikovanej v roku 1914
Nákladný vozík na lyže, snowboardy a sánky
Nástup do panoramatického vozňa Pano Beh 4/8 #142 na stanici Grindelwald Grund
Technické zázemie pri stanici Grindelwald Grund
Súprava na čele s SLM / BBC BDhe 4/4 #115 spolu s nákladným vozíkom
Prevádzka na trati sa začala v roku 1893 s parným pohonom, elektrifikácia bola dokončená v roku 1910
SLM / BBC BDhe 4/4 #117 z roku 1964
Trať zubačky Riggenbachovho typu s rozchodom 800 mm križujú aj lyžiari
Pozor, zubačka!
Trať Jungfraubahn vedie zo stanice Kleine Scheidegg na vrchol Jungfraujoch
Pri stavbe trate bolo na rozdiel od vedľajšej železnice WAB použtý ozubnicový Strubov systém, rozchod 1000 mm a trojfázové napájanie
Hoci väčšina trate vedie v tuneloch, je potrebné zabezpečiť aj odhŕňanie snehu
Lokomotíva He 2/2 z roku 1912 (z roku otvorenia celej trate) slúžila aj v roku 2010 na odhŕňanie snehu
Trojvozňová súprava v romantickom prostredí pod stanicou Allmend
SLM / ABB BDhe 4/8 #131 z roku 1988
BDhe 4/8 #212 z roku 1992 v spodnej stanici
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie