imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-5 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Lanovka a zubačka od jazera Vierwaldstätter See na Rigi vo Švajčiarsku (3.1.2010)
Konečná stanica Rigi Kulm zubačiek ARB a VRB vo výške 1752 m n. m.
Súprava #1+1 šplhá do kopca
Vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #1 slúži už od elektrifikácie v roku 1937
Vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #1 na Riggenbachovej ozubnicovej dráhe VRB s rozchodom 1435 mm otvorenej v roku 1871 s parnou prevádzkou
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) sú si napriek značnému vekovému rozdielu veľmi podobné
Interiér historizujúceho osobného vozňa VRB
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 z roku 1986 boli v roku 2009 najnovšími na dráhe VRB
Súprava VRB na stanici Rigi Kaltbad, kde je prestup na lanovku
Detail Riggenbachovej ozubnicovej železnice
Kabínka lanovky z roku 1993 v dolnej stanici
Pohon lanovky v dolnej stanici
Dolná stanica lanovky postavenej v rokoch 1967-1968
Lanovka bola dodaná firmou K. Garaventa & Söhne, Goldau
Lanovka prekonáva výškový rozdiel 924 metrov
Pôvodné vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #2 sprevádzkované po elektrifikácii trate v roku 1937
Súprava vedená vozňom SLM / BBC typu Bdhe 4/4 #5 z roku 1964
Jediný vozeň SLM / BBC Bdhe 4/4
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie