imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Polojasno
1 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Prežívajúce malé električkové prevádzky vo východnom Nemecku (25.10.2024)
Predchodcom električiek v Brandenburgu boli konské tramvaje, ktoré tu začali jazdiť v roku 1897
Sieť brandenburských električiek kedysi pokračovala s regionálnym charakterom až do štvrte Kirchmöser
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Električka na miestnej obchodnej ulici
Ulica s mostom v centre mesta vyhradená pre MHD
Stav prístrešku na nástupnej zastávke Hohenstücken Nord
6-koľajné obratisko Hohenstücken Nord, ktoré počítalo s ďalším rozvojom električkovej dopravy a bolo tiež prispôsobené pre linky systému odvšadiaľ-všade
Trasa bývalej linky 2, ktorú zastavilo uzatvorenie mosta v roku 2019
Trať do neznáma
#101, linka 1, Plauer Straße
Nízkopodlažné električky Leoliner z roku 2006 zachránili električkovú dopravu v Halberstadte pred zrušením
Obe križovania električky so železnicou sú jednokoľajné
Mestská koľajová doprava začala v Halberstadte s konkou v roku 1887, sieť bola elektrifikovaná v roku 1903
Na konečnej linky 1 sa nachádza koľajový triangel, kde je možné otáčať jednosmerné vozidlá
Historická električková hala
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Odbočka na sídlisko Kreuzberg bola otvorená v roku 1987 a po necelých 20 rokoch prevádzky bola na nej zastavená doprava v roku 2016
Zavarená koľajová križovatka pri odbočke na Kreuzberg
Prechod trate zo stredovej polohy do krajnej
Odbočka na Kreuzberg prestala byť obsluhovaná v roku 2016 z dôvodu nízkeho počtu cestujúcich
Chýbajúce časti bývalej električkovej trate na Kreuzberg
Trať na Kreuzberg už bez trolejového vedenia a čiastočne aj koľajníc
Trať na Kreuzberg už bez trolejového vedenia a čiastočne aj koľajníc
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie