imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Od vysokopodlažných trolejbusov s vlečkami po moderné 3-článkové vozidlá v Luzerne (13.9.2024)
Predstaničný priestor s trolejbusom B58, ktorý v Luzerne premával medzi rokmi 1975 a 2004
Bývalá konečná linky 7 pred jej predĺžením v roku 2004
Trolejbusy NAW / Hess / Ramseier+Jenzer / Siemens BT 5-25 premávali v Luzerne v rokoch 1988 –2017
Vozidlá NAW / Hess / Ramseier+Jenzer / Siemens BT 5-25 boli poslednými krátkymi trolejbusmi zakúpenými do Luzernu
Trolejbus NAW / Hess / Siemens BGT 5-25 z roku 1988
Po 29 rokoch prevádzky v Luzerne našiel trolejbus B58 druhý život v Burgase
Posledné štyri kusy trolejbusov NAW / Hess BGT 5-25 mali elektrickú výzbroj od firmy ABB
Vozidlá BGT 5-25 uzavreli kapitolu vysokopodlažných trolejbusov v Luzerne
Detail spojenia trolejbusu s vlečným vozidlom
Trolejbusové vlaky umožnili zaviesť nízkopodlažné spoje bez výmeny hnacích vozidiel
Bývalá konečná linky 1 pred jej predĺžením v roku 2019
Trolejbusové vlaky s vlečnými vozňami fungovali v Luzerne v rokoch 1998 - 2017
Trolejbusový vlak odchádza z konečnej Kriens-Obernau v čase, keďže ešte priestor pri obratisku nebol zastavaný bytovkami
Trolejbusy Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) boli prvými nízkopodlažnými v Luzerne
Prvé tri dvojkĺbové trolejbusy boli dodané do Luzernu v roku 2006, vo väčšom rozsahu však nasadenie týchto veľkokapacitných vozidiel prišlo až s typom lighTram 4 v roku 2014
Prvý z nízkopodlažných trolejbusov v Luzerne - SwissTrolley 3 (BGT-N2C)
#221, linka 6, Tribschenstrasse
Historický trolejbus FBW/FFA/MFO 1 MHe z roku 1949
Historický trolejbus FBW/FFA/MFO 1 MHe z roku 1949 v spoločnosti jedného z najstarších vozidiel prevádzkovaných v roku 2022
Obratisko Würzenbach
#203, linka 6, Brüelstrasse
#241, linka 2, Bahnhofplatz
#420, linka 2, Baselstrasse
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie