imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-10 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Železnica, ktorá využíva vyradené vozne z metra (1.5.2024)
Konečná stanica železnice Kotoden pri hrade v Takamacu
Kotoden má rozchod 1435 mm ako jediná železnica na Šikoku
Interiér vozňa radu 1080 z prelomu 1950. a 1960. rokov
Jednotka z roku 1974 s reklamou na zelený čaj
V stanici Kawaramachi je možné prestúpiť medzi všetkými troma linkami Kotodenu
Jednotky radu 600 pôvodne jazdili v metre v Nagoja a pochádzajú z rokov 1969 - 1974
Kotoden prevádzkuje v bežnej premávke výlučne vozidlá z druhej ruky, napríklad z metra z Nagoje
Všetky tri trate Kotodenu sú jednokoľajné s výhybňami s výnimkou úzeku v centre Takamacu
Súprava #721+722 pôvodne jazdila v Nagoji pod číslami 1209+1210 a na Kotoden bola odovzdaná v roku 2000
Na prípadný únik z vlaku slúži aj rebrík umiestnený v priestore kabíny vodiča
Trate Kotodenu majú rurálny charakter
Súprava #627+628 na stanici Yakuri, odkiaľ sa dá prejsť k 1,6 km vzdialenej pozemnej lanovke
Jednotlivé jednotky majú náter podľa farby priradenej linke, na ktorej jazdia
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
#1308+1307 z roku 1978 jazdí na Kotodene od roku 2011
#1307+1308 s reklamou
Viac ako 60-ročná súprava vozňov pri hrade
Pôvodne každá koľaj slúžila pre samostatnú linku, keďže jedna bola pod napätím 600 V a druhá 1500 V
Dvojkoľajný úsek prechádza obytnými štvrťami
Historický vozeň z roku 1926 slúži na vyhliadkové jazdy
Odstavená súprava s reklamou s rybou clownfish plávajúcou medzi slnečnicami
Konečná stanica Kotoden-Kotohira sa nachádza pod obľúbeným chrámom, ku ktorému vedie 1368 schodov
Vlaky, ktoré našli druhý život na ostrove Šikoku
Stanica Kotoden-Kotohira
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie