imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-2 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Metropolitná železnica, monorail, nadzemky aj metro patria k rýchlej doprave v Tokiu (9.10.2024)
Jednotky E235-0 a E231-1000 reprezentujú čisto tokijskú mestskú železnicu a prímestskú železnicu pokračujúcu desiatky kilometrov za centrum Tokia
Informačný displej jednotiek E235-0 pri odchode zo stanice zobrazuje sezónny motív, v tomto prípade kvitnúce kosatce
Jednotka E259 spája Tokio s letiskom Narita, z čoho pramení aj názov Narita Express
Jednotka E235-0 pri zvyšku starej stanice Harajuku (historická staničná budova bola asanovaná v roku 2020)
Tokijský monorail jazdí najviac 80 km/h
Systém Yurikamome bol otvorený v roku 1995 a po predĺženiach má dĺžku 14,7 km
Rozšírené nástupište nad koľajou metra
Rozšírené nástupište nad koľajou metra
Jednotka radu Tobu 9000 z roku 1987
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Uzavreté nástupište s bránami
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 17000 dodaného v rokoch 2020 - 2022
Nástupište na linke Ōedo Line
Informácie pre cestujúcich na nástupišti metra
Informačné displeje na stanici metra
Jednotky série Toei 12-000 sa vyrábali v rokoch 1990 - 2000
Historická budova železničnej stanice Tokio z roku 1914
Yamanote Line je okružnou linkou premávajúcou v centre a širšom centre Tokia a patrí medzi najvyťaženejšie v meste
Zo železničnej stanice Tōkyō odchádza vlak linky Keihin–Tōhoku Line
Víkendový ruch na úzkorozchodnej mestskej železnici
Automatická brána na nástupišti pri pohľade smerom od koľajiska
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie