imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
2 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Dánske električky a tram-trainy vo výstavbe aj prevádzke (14.2.2024)
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
Historizujúci kryt trate tram-trainu
Vzhľadom na rozdielnu dĺžku liniek boli zvolené dva druhy vozidiel - na kratšej linke L2 sú nasadené Variobahny s maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Vizuálne a fyzické oddelenie trate tram-trainu od chodníkov
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
Tram-train na hlavnej železničnej stanici, kde časť spojov končí a začína
Rozvetvenie trate pod obcou Lisbjerg - vľavo sa pokračuje do apendixu pri škole, vpravo ďalej do regiónu
Jedna z konečných linky L2 sa nachádza pri škole v obci Lisbjerg
Spojenie dvoch vetiev linky L2 netvorí úplný triangel, keďže smerovanie električiek z oboch vetiev je len do centra (vpravo)
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Obsluhu linky L2 zabezpečuje 14 električiek Variobahn dĺžky 32 m
Zatiaľ čo v regióne linka L1 použila pôvodnú železničnú trať, v Aarhuse bola železničná trať prebudovaná na pevnú jazdnú dráhu
Spolu s prebudovaním železničnej trate na ľahkú železnicu došlo aj k úprave nábrežia
Tram-train v priestore hlavnej stanice využíva pôvodnú železničnú trať
110-kilometrová sieť tram-trainu
#15, linka L, Østre Stationsvej, Odense Banegård
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Električky sa vrátia do Kodane v roku 2025 v podobe "ľahkej železnice" s vozidlami Siemens Avenio
Výstavba budúcej zastávky Akademivej pre vozidlá dlhé 35 m
V poradí tretí moderný električkový systém v Dánsku bude mať dĺžku 27 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V =
Električky budú premávať každých 10 minút a počas pracovných dní každých 5 minút
Električková trať z betónových prefabrikátov
Maximálna rýchlosť na novej električkovej dráhe bude 70 km/h
Vodivé prepojenie betónových prefabrikátov
Električkové priecestie ešte bez koľajníc
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie