imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Metro v Madride kedysi a dnes (25.1.2022)
Historické vozne metra vystavené v stanici Chamartín
Vpravo vzadu jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vľavo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Historické súpravy metra: C.A.F. Salamanca z roku 1946 a CAF / Cenemesa radu 1000 z roku 1965
Súprava typu Legazpi-5 (M-505 + M-504) z roku 1956, výrobcom ktorej bola Compañía Metropolitano de Madrid y Material Móvil y Construcciones
Vozeň CAF / Cenemesa radu 1000 z roku 1965
Súprava CAF / Cenemesa radu 1000 (M-1121 + R-1122 z roku 1965) a vedľa nej stojaca súprava C.A.F. Salamanca (M-65 + R-65 z roku 1946)
Vľavo jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vpravo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Vľavo jedna z prvých súprav madridského metra - Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos M-6 + R-6 z roku 1919 - vpravo súprava typu Legazpi-5 z roku 1956
Historická električka vyrobená firmou La Croyére v roku 1908 je vystavená v stanici metra Pinar de Chamartín
Úzke metro CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000
"Široké" metro CAF / Alstom radu 8000 na stanici s obojstranným nástupišťom
Metro v Madride používa "taliansky" rozchod 1445 mm
Úzka jednotka CAF radu 2000A z druhej polovice 1980. rokov
Stretnutie jednotiek CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 v stanici linky 2
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie